.
ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 01 Δεκέμβριος 2016 14:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα  30/11 /2016

Αριθμ. Πρωτ.:123

ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΜΑΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

 

         Υπηρετώντας σκοπιμότητες και με όργιο αυθαιρεσίας η Επιτροπή Πιστοποίησης της ΑΔΕΔΥ (κατά πλειοψηφία) αφαίρεσε από την Ομοσπονδία μας έναν αντιπρόσωπο από το Συνέδριο της.

          Συνάδελφοι,

εδώ και 20 μέρες με έγγραφό μας ζητούσαμε από την Εκτελεστική Επιτροπή και την Επιτροπή Πιστοποίησης της ΑΔΕΔΥ να γίνει επανακαταμέτρηση των ψηφισάντων στις αρχαιρεσίες των Πρωτοβάθμιων Συλλόγων, επειδή είχαμε διαπιστώσει ότι εκτός από την αφαίρεση 3 Συλλόγων μας (Δυτικής Μακεδονίας, Φθιώτιδας ως "εκπρόθεσμους" και Κιλκίς επειδή έκανε εκλογές με δικηγόρο) υπήρχε λάθος και στην άθροιση.

          Φτάσαμε στο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ έχοντας να αντιμετωπίσουμε την απόφαση του Γενικού της Συμβουλίου, όπου οι εκπρόσωποι των παρατάξεων ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, ΑΡΣΙ, ΜΕΤΑ και ΔΗΜ. ΑΝΑΤΡΟΠΗ με έναν ιδιότυπο τσαμπουκά θέλανε πάσει θυσία να αφαιρέσουν αντιπρόσωπο από την Ομοσπονδία μας.

          Για αυτό όταν ζητάγαμε όλες τις προηγούμενες ημέρες επανακαταμέτρηση μας απαντούσαν " κάτσετε καλά γιατί θα σας αφαιρέσουμε και άλλους αντιπροσώπους"...

          Τα μέλη του Δ.Σ. συνεννοηθήκαμε και αποφασίσαμε να παρέμβουμε χθες (29/11) στο Συνέδριο και να ζητήσουμε να γίνει επανακαταμέτρηση.

          Με απόφαση του Συνέδριου (κατά πλειοψηφία) υποχρεώθηκε σήμερα (30/11) η Επιτροπή Πιστοποίησης να προχωρήσει σε νέα καταμέτρηση.

          Πράγματι αποδείχτηκε ότι είχαμε δίκιο. Είχαν κάνει λάθος στην άθροιση... Όμως αντί να παραδεχτούν τίμια και ειλικρινά το λάθος τους και να νομιμοποιήσουν 16 αντιπροσώπους στην Ομοσπονδία, άρχισαν και πάλι να αφαιρούν ψηφίσαντες και από άλλους Συλλόγους μας...

          Αφαίρεσαν (με ψήφους 7-2) χωρίς καμιά αιτιολογία ψηφίσαντες από Συλλόγους, που δεν είχαν κανένα πρόβλημα στην διαδικασία των αρχαιρεσιών τους.

          Συγκεκριμένα αφαίρεσαν 30 ψηφίσαντες από το Σύλλογο των Κυκλάδων, 42 ψηφίσαντες από το Σύλλογο της Αιτωλοακαρνανίας (Αγρίνιο), 9 ψηφίσαντες από το Σύλλογο Σάμου-Ικαρίας (Ικαρία) και 45 ψηφίσαντες από το Σύλλογο Νότιου Αιγαίου (Δωδεκανήσου)!!!

          Αφαίρεσαν τόσους ψηφίσαντες, όσους χρειαζόντουσαν ....,για να μας αφαιρέσουν τον  έναν αντιπρόσωπο, που θέλανε...

          Ζητήσαμε και πάλι από το Συνέδριο να πάρουν θέση οι αντιπρόσωποι και με την ψήφο τους να μην νομιμοποιήσουν τις πολιτικές σκοπιμότητες και την αυθαιρεσία.

          Ζητήσαμε να στηρίξουν την συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας με 16 αντιπροσώπους στο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ.

          Η ψηφοφορία έγινε... και είχε ως αποτέλεσμα 211-151 κατά της δικής μας πρότασης, με τις ψήφους των συνέδρων των παρατάξεων ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, ΑΡΣΙ/ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜ. ΑΝΑΤΡΟΠΗ.

          Ανάμεσά σε αυτούς που ψήφισαν κατά της νομιμοποίησης των 16 αντιπροσώπων της Ομοσπονδίας μας ήταν και το μέλος του Διοικητικού μας Συμβουλίου Δ. Βαζούρας. Ο δε επικεφαλής της παράταξης της ΠΑΣΚΕ και μέλος του Γενικού μας Συμβουλίου Η. Δόλγυρας αποχώρησε από την αίθουσα, για να "βγει από την δύσκολη θέση"!!!

          Με τη στάση τους βοήθησαν να περάσει το αρνητικό για την Ομοσπονδία μας αποτέλεσμα.

          Ο κάθε συνάδελφος, το κάθε Σωματείο ας βγάλει τα συμπεράσματά του... και ας καταδικάσει τον κυβερνητικό - εργοδοτικό συνδικαλισμό.-

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ


 
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ» PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 29 Νοέμβριος 2016 02:36

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 28/11/2016

Αριθμ. Πρωτ.:122

 

ΠΡΟΣ

1.     Βουλή των Ελλήνων

Επιτροπή Παραγωγής & Εμπορίου

2.     Υπουργό Οικονομίας & Ανάπτυξης

3.     Υπουργό Εσωτερικών

4.     Υπουργό Υγείας

5.     ΕΝΠΕ

6.     ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ (πλην Χ.Α.)

7.     Ομοσπονδίες καταστηματαρχών

 

 

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

«ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ»

 

Με το «Νέο θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις», που κατέθεσε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στη Βουλή καταργούνται οι αδειοδοτήσεις και οι έλεγχοι - επί της ουσίας - επιχειρήσεων και οδηγούνται σε καθεστώς πλήρους «απελευθέρωσης».

Το Σχέδιο Νόμου έχει γραφτεί με «το χέρι» του ΣΕΒ, του ΟΟΣΑ και της Παγκόσμιας Τράπεζας, αποτελεί εναρμόνιση με τις «ελευθερίες» της Ευρωπαϊκής Ενωσης και εξυπηρετεί μόνο τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.

Η κυβέρνηση στο όνομα της προώθησης της ανάπτυξης και του ελεύθερου ανταγωνισμού δίνει «γη και ύδωρ» στους επιχειρηματικούς ομίλους, καταργώντας ότι «άφησαν όρθιο» ανάλογοι νόμοι των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, όπως ο ν. 4262/2014, ο 4276/2014, ο ν. 3526/2007.  Συνεχίζει την αφαίρεση αρμοδιοτήτων από τις Περιφέρειες.

Καταργεί την αρχή της προφύλαξης στον ευαίσθητο τομέα των τροφίμων, της πυροπροστασίας και του περιβάλλοντος. Απεμπολεί την ευθύνη του κράτους για την προστασία της Δημόσιας Υγείας και την αφήνει στα «χέρια» των επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, θεωρώντας ότι ο ανταγωνισμός θα εξαλείψει και τους κινδύνους, που δημιουργούνται. Όμως από πότε το κυνήγι του κέρδους και η εξοικονόμιση δαπανών αφήνουν περιθώριο στην τήρηση των κανόνων ορθής υγιεινής πρακτικής και την διασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας;

Η λογική που διαπνέει όλο το  σχέδιο νόμου όσον αφορά τη δημόσια υγεία είναι: δεν προσφέρουν τίποτα οι προληπτικοί έλεγχοι στην προστασία της Δημόσιας Υγείας, αποτελούν «βάρος», βάζουν εμπόδια στις επενδύσεις…, άρα δεν χρειάζονται!!! Οι αρμόδιοι δεν ζήτησαν ούτε καν την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των διατάξεων εκείνων…., με τις οποίες είχαν ήδη καταργηθεί οι αδειοδοτήσεις σε ορισμένα είδη μικρών και απλών επιχειρήσεων, αν και έγιναν κάποιες συναντήσεις «επιτροπών» και υπηρεσιακών παραγόντων στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Αν ζητούσαν την αξιολόγηση των προηγούμενων νομοθετημάτων θα έβλεπαν ότι η κατάργηση της αδειοδότησης και η επιβολή της γνωστοποίησης απέδειξε ότι δεν πληρούνταν στις περισσότερες των επιχειρήσεων ούτε οι βασικοί όροι υγιεινής καθώς και ότι το καθεστώς αυτό επιβάρυνε και δεν οφέλησε τις επιχειρήσεις αυτές, γιατί το κόστος των εκ των υστέρων διορθωτικών παρεμβάσεων είναι πολύ μεγαλύτερο…

Επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά και με αυτόν τον τρόπο ότι οι διάφορες Επιτροπές και Ομάδες Εργασίες γίνονται τις περισσότερες φορές για να συσκοτήσουν το προειλημμένο των κυβερνητικών επιλογών και αποφάσεων.

Αντιμετωπίζει τους υγειονομικούς, κτηνιατρικούς, πυροσβεστικούς κλπ ελέγχους, τους υγειονομικούς και λοιπούς όρους και προϋποθέσεις, που πρέπει να πληρούν οι επιχειρήσεις ως γραφειοκρατικά εμπόδια, που εμποδίζουν τις επενδύσεις!! Οι ιδιες οι κυβερνήσεις, που θεωρούσαν αναγκαίο να έχουν λόγο οι Δημαρχιακές Επιτροπές (χορήγηση προέγκρισης) για το που μπορεί να ανοίξει ένα μπακάλικο ή ένα ψιλικατζίδικο, που για χρόνια ήταν απαραίτητη η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για να υπογράψει ένας δήμαρχος μια Άδεια Λειτουργίας, έρχονται και βάζουν στο ίδιο τσουβάλι αυτές τις γραφειοκρατικές διαδικασίες με τους αναγκαίους προελέγχους και ελέγχους των επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος και τα καταργούν όλα!!! Όλα για την  στήριξη της επιχειρηματικότητας.

Το Σχέδιο Νόμου καταργεί την απαίτηση για αδειοδότηση σε μεγάλο αριθμό δραστηριοτήτων στους κλάδους της μεταποίησης τροφίμων και ποτών, στα καταστήματα «υγειονομικού ενδιαφέροντος», καθώς και στα τουριστικά καταλύματα και την εφοδιαστική αλυσίδα. Αντιμετωπίζει την υγιεινή και ασφάλεια ως υποδεέστερο παράγοντα από τα οικονομικά δεδομένα μιας επιχείρησης.

Καταργεί την υποχρέωση για έγκριση και κάνει το πρώτο βήμα και για την κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής γνωστοποίησης. Καταργεί ακόμα και την υποχρέωση για υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης του επιχειρηματία, ότι γνωρίζει τους όρους που πρέπει να τηρεί  και ότι τους τηρεί!!! Για να δημιουργήσει δε την εντύπωση ότι δεν θα είναι ανεξέλεγκτα «τα πράγματα» δίνει την δυνατότητα στους αρμόδιους υπουργούς να προτείνουν μέσα από Προεδρικά Διατάγματα την ένταξη κάποιων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στο καθεστώς της γνωστοποίησης ή της έγκρισης, μόνον όταν δημιουργείται «κίνδυνος δημοσίου συμφέροντος»…

Δίνει την δυνατότητα να ανατίθεται η αρμοδιότητα υποβολής γνωστοποίησης των μεταποιητικών δραστηριοτήτων και των όποιων ελέγχων απομείνουν ως «φύλλο συκής» στα Επιμελητήρια. Δηλαδή «Γιάννης θα κερνάει, Γιάννης θα πίνει»!!!

Καταργεί επί της ουσίας και τους ελέγχους των αρμοδίων δημοσίων υπηρεσιών, αφού με το άρθρο 13 μπορούν αυτοί να ανατίθενται σε ιδιωτικούς φορείς!!!, απαξιώνοντας και με αυτόν τον τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό του δημόσιου τομέα.

Μέχρι τώρα οι επαγγελματίες και οι μικρές κυρίως επιχειρήσεις έβρισκαν έναν σύμβουλο στις δημόσιες ελεγκτικές υπηρεσίες, που τους παρείχε δωρεάν οδηγίες, συστάσεις και συμβουλές, για να καταφέρνουν να λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς α) θα οδηγούνται «υποχρεωτικά» και αυτοί να πληρώνουν μια πιστοποιημένη ιδιωτική εταιρεία παροχής συμβουλών, πιστοποιητικών κλπ, για να εξασφαλίζουν την απαραίτητη γνώση και τα αναγκαία νομιμοποιητικά έγγραφα και β) θα πληρώνουν μελέτες για εφαρμογή συστημάτων αυτοελέγχου στις επιχειρήσεις τους (HACCP). Αντί να είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους η διεξαγωγή των ελέγχων και η παροχή συμβουλών και οδηγιών «μεταφέρεται» στις ιδιωτικές εταιρείες. Αποκαλύπτεται δηλαδή πόσο προσχηματική και αντιφατική είναι η επιχειρηματολογία τους. Από τη μια επαίρονται ότι μειώνουν το χρόνο για την έκδοση άδειας, από την άλλη αυξάνουν το κόστος, έστω και έμμεσα, για την νόμιμη λειτουργία των επιχειρήσεων. Φυσικά αυτό γίνεται σε βάρος των μικρών επιχειρηματιών, οι οποίοι θα επιβαρυνθούν με ένα κοστολόγιο που πολλοί απ’ αυτούς δεν θα μπορούν να αντέξουν. Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά, μέσα από τον ταξικό χαρακτήρα των μέτρων, ποιανού συμφέροντα εξυπηρετεί η κυβέρνηση.

Βέβαια από την άλλη, η τραγική κατάσταση του συνόλου των ελεγκτικών μηχανισμών, τόσο από πλευράς προσωπικού, όσο και των μέσων που διαθέτουν για να πραγματοποιήσουν με στοιχειώδη αξιοπρέπεια το έργο τους, δεν προδιαθέτουν θετικά για την προστασία της Δημόσιας Υγείας. Δεν είναι μυστικό, όπως καταγράφεται στον τύπο τουλάχιστον, η αύξηση των τροφιμογενών λοιμώξεων, ο μειωμένος αριθμός - σε σχέση με άλλες χρονικές περιόδους αλλά και με βάση τις πραγματικές  ανάγκες - δειγματοληψιών και εργαστηριακών αναλύσεων (π.χ πόσιμου νερού)  εξαιτίας παύσης λειτουργίας εργαστηριακών υποδομών (π.χ ΠΕΔΥ ΑΜΘ) και έλλειψης αναλωσίμων.

Προπαγανδίζει η κυβέρνηση πως εναρμονίζει το καθεστώς της λειτουργίας των οικονομικών δραστηριοτήτων και των ελέγχων με αυτό των άλλων Ευρωπαϊκών Χωρών, αποσιωπώντας σκόπιμα, ότι όλα τα διατροφικά σκάνδαλα ξεκίνησαν από αυτές τις Ευρωπαϊκές Χώρες, που οι επιχειρήσεις τροφίμων έχουν αυτό το πλαίσιο λειτουργίας, που την σφραγίδα  την βάζει η κερδοφορία των επιχειρήσεων και όχι η διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

Από όλα τα παραπάνω προκύπτει ότι οι εργαζόμενοι των Περιφερειών απορρίπτουμε αυτό το Σχέδιο Νόμου, το οποίο δεν παίρνει βελτίωση και ζητάμε:

·  να παραμείνουν οι αρμοδιότητες στις υπηρεσίες των Περιφερειών

·  να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε και οι αδειοδοτήσεις και οι έλεγχοι να έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο, να γίνονται με «κωδικοποιημένες», σταθερές, διαφανείς διαδικασίες και να αποσκοπούν στην πρόληψη και την προστασία της Δημόσιας Υγείας και ασφάλειας των πολιτών

·  να παρθούν μέτρα αναβάθμισης όλων των ελεγκτικών μηχανισμών, για την προστασία από κάθε είδους αυθαιρεσία.-

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ


 
ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΓΓΕΙΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 29 Νοέμβριος 2016 02:22

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα  25/11/2016

Αριθμ. Πρωτ.:120

 

ΠΡΟΣ

  1. Υπουργό Εσωτερικών
  2. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης
  3. ΕΝΠΕ

 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΓΓΕΙΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ.

 

Η κυβέρνηση επιχειρεί σήμερα να μεταφέρει τον έλεγχο & την εποπτεία των ΤΟΕΒ στις Δ/νσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής των Περιφερειών, τη στιγμή που με τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ»  κατάργησε τις  Διευθύνσεις Εγγείων Βελτιώσεων.

Υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της Οδηγίας 2000/60 της Ε.Ε. για το νερό, που το καθιστά με τον ποιο ωμό τρόπο ένα ακόμη ακριβό εμπόρευμα για τους λαούς της Ευρώπης αντί να αντιμετωπίζεται σαν αγαθό της φύσης στην υπηρεσία του ανθρώπου, προχωράει σε νομοθετικές ρυθμίσεις, απαραίτητες για την απρόσκοπτη εφαρμογή τους.

Μέσα από τις ρυθμίσεις αυτές και την σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση:

1. Θέλει να συγκεντρώσει τη διαχείριση του νερού σε «λιγότερα και πιο σίγουρα χέρια» με την συγχώνευση - κατάργηση των ΤΟΕΒ, που προβλέπει ο νόμος και φυσικά τον έλεγχο των προσλήψεων εποχιακών εργαζομένων στις αρδευτικές περιόδους.

2. Προωθεί τιμολόγηση του αρδευτικού νερού με νέα «χαράτσια» για τους αγρότες και μάλιστα με «προμήθεια είσπραξης» ύψους 2,5% από τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (Γ.Ο.Ε.Β.-Τ.Ο.Ε.Β.) για την είσπραξή τους, την ίδια στιγμή, που απαλλάσει από τα «περιβαλλοντικά τέλη» & τα «πράσινα ταμεία» τους μεγαλο-επιχειρηματίες στον τομέα της ενέργειας.

3. Διευρύνει τον «φοροεισπρακτικό ρόλο» των Περιφερειών.

Είναι γνωστό ότι η απαξίωση και κατάργηση των Υπηρεσιών Εγγείων Βελτιώσεων (ΥΕΒ) ξεκίνησε περί τα 1992 επί κυβέρνησης «Μητσοτάκη», όταν αυτές ανήκαν στις Νομαρχίες. Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, αλλά και η σημερινή, αποδυνάμωσαν & αποδυναμώνουν με τις πολιτικές τους, τις κρατικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα από υπαλλήλους και οικονομικούς πόρους στη λογική του «λιγότερου κράτους». Σήμερα έρχονται με τη σχετική ΚΥΑ να φορτώσουν στις Περιφέρειες μια ακόμη νέα αρμοδιότητα χωρίς προσωπικό (εξειδικευμένο και μη).

Ο στόχος προφανής: Η παραπέρα απαξίωσή της και σε αμέσως επόμενο στάδιο η ιδιωτικοποίηση και αυτής της παρεχόμενης υπηρεσίας.

Καλούμε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει

·   Σε ένα ακόμη μέτρο απαξίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών από τις Περιφέρειες με το «φόρτωμα» μιας ακόμη αρμοδιότητας σ'αυτές χωρίς την ενίσχυσή τους με το απαραίτητο προσωπικό. Οι Υπηρεσίες Εγγείων Βελτιώσεων μπορούν να ανασυσταθούν και να προσφέρουν μόνο αν στελεχωθούν με το αναγκαίο προσωπικό και εξοπλιστούν με σύγχρονα μέσα.

·   Σε νέο «χαράτσωμα» των αγροτών.

Το νερό πρέπει να είναι δημόσιο αγαθό για τους πολλούς και όχι εμπόρευμα για τους λίγους.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ Η ΕΚΛΟΓΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 29 Νοέμβριος 2016 02:12

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 25/11/2016

Αριθμ. Πρωτ.:119

ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ Η ΕΚΛΟΓΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

 

Ικανοποιήθηκε επιτέλους το χρόνιο αίτημα της Ομοσπονδίας μας να πραγματοποιείται εργάσιμη ημέρα η εκλογή των εκπροσώπων μας στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Με την υπ. Αριθ. Απόφαση ΔΙΔΑΔ/Φ.37.19/1174/οικ.29614/18-11-2016 (ΦΕΚ Β΄3794/25-11-2016) της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης δίνεται λύση σε αυτό το ζήτημα, έστω και με «αργοπορία».

Όσον αφορά το αίτημά μας για άμεση (αυτοπρόσωπη) εκλογική διαδικασία σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα η παραπάνω Υπουργική Απόφαση ορίζει ότι αυτή θα εφαρμόζεται όταν στις «περιφερειακές υπηρεσίες» υπηρετούν τουλάχιστον σαράντα υπάλληλοι.

Οι Σύλλογοι στις Περιφέρειες των οποίων δεν έχει ακόμη διεξαχθεί η εκλογική διαδικασία να απαιτήσουν αμέσως την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης, σύμφωνα με το άρθρο 2 των «Μεταβατικών Διατάξεων».-

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ (ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 29 Νοέμβριος 2016 02:08

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα  23 /11 /2016

Αριθμ. Πρωτ.:115

 

ΠΡΟΣ

Υπουργείο Εσωτερικών

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ (ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ)

ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ

 

         Όπως σας έχουμε ενημερώσει και με το 104/30-10-2016 έγγραφό μας το ζήτημα της νομικής στήριξης και κάλυψης των υπαλλήλων των Περιφερειών είναι σημαντικό και μεγάλο.

Πολύ συχνά, πολλοί συνάδελφοί μας και ιδιαίτερα όσοι χειρίζονται καταγγελίες πολιτών βρίσκονται αντιμέτωποι με διώξεις, για ζητήματα που άπτονται της άσκησης των αρμοδιοτήτων τους, χωρίς όμως αυτές να συνδέονται με καταγγελίες εκ μέρους της υπηρεσίας, που υπηρετούν.

         Αρκετοί επίσης υποχρεώνονται να καταθέτουν στα κατά τόπους Ειρηνοδικεία και Εισαγγελικές Αρχές υπομνήματα κλπ.

         Όλα αυτά κοστίζουν σε χρήμα, ταλαιπωρία και ψυχική οδύνη.

         Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και μάλιστα σε μια εποχή που ο μισθός μας δεν φτάνει να καλύψει ούτε βασικές μας υποχρεώσεις.

         Ζητάμε άμεσα να προωθήσετε νομοθετική ρύθμιση που να λύνει το ζήτημα ολοκληρωμένα.

          Η  προτεινόμενη από εμάς τροπολογία για την νομική στήριξη των υπαλλήλων των Περιφερειών, είναι η παρακάτω και ζητάμε να την προωθήσετε άμεσα για ψήφιση:

Νομική στήριξη υπαλλήλων Ο.Τ.Α.

H περίπτωση (στ’) της παραγράφου 5, του άρθρου 244 του ν.3852/2010, όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:

«στ’) Οι Δήμοι, οι Περιφέρειες και τα νομικά πρόσωπα αυτών υποχρεούνται να παρέχουν νομική υποστήριξη στους υπαλλήλους που υπηρετούν σε αυτούς, ενώπιον των Δικαστηρίων ή των Δικαστικών Αρχών, από το στάδιο της προκαταρκτικής εξέτασης μέχρι ολοκλήρωσης της διαδικασίας (σύνταξη εγγράφων, παράσταση κλπ), σε περίπτωση ποινικής δίωξης αυτών για αδικήματα που τους αποδίδεται ότι διέπραξαν κατά την ενάσκηση των καθηκόντων τους, καθώς και σε όλες τις δικαιοδοσίες. Η ανωτέρω νομική υποστήριξη δεν παρέχεται σε περίπτωση ποινικής δίωξης αυτών από καταγγελία εκ μέρους της Υπηρεσίας. Η νομική εκπροσώπησή τους συντελείται από δικηγόρο του δήμου ή της περιφέρειας ή από δικηγόρο της επιλογής του διωκόμενου υπαλλήλου, μετά από αίτηση του υπαλλήλου προς τον οικείο δήμαρχο ή περιφερειάρχη, θετική εισήγηση της Υπηρεσίας και απόφαση της οικονομικής επιτροπής. Στην περίπτωση που η εκπροσώπηση γίνεται από πληρεξούσιο δικηγόρο, αυτή γίνεται σύμφωνα και με τις διατάξεις των άρθρων 72 και 176 του ν. 3852/2010, αντιστοίχως, όπου η οικονομική επιτροπή εγκρίνει και το ύψος της αμοιβής του δικηγόρου, που επιλέγεται για υποθέσεις οι οποίες απαιτούν εξειδικευμένη γνώση ή εμπειρία ή έχουν ιδιαίτερη σημασία για τα συμφέροντα των ΟΤΑ. Οι πιο πάνω διατάξεις εφαρμόζονται και για τους αιρετούς των δήμων και των περιφερειών».

Απαιτείται επίσης η αντικατάσταση της φράσης «…για τα συμφέροντα του δήμου…» της ιγ παραγράφου, του άρθρου 5 του ν. 4071/2012, με το οποίο αντικαταστάθηκε το άρθρο 176 του ν.3852/2010, με τη φράση «…για τα συμφέροντα της περιφέρειας…».

Τέλος σας γνωρίζουμε ότι η ρύθμιση που προβλέπεται στο άρθρο 21 του ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΥΠΕΣ με θέμα «ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α., ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ», δεν τροποποιεί επί της ουσίας το υφιστάμενο καθεστώς και δεν καλύπτει τις ανάγκες των εργαζομένων στις Πειφέρειες για νομική στήριξή μας.-

 

Κοιν/ση

1.     ΥΠΕΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Τ.Α.

2.     ΕΝΠΕ

3.     ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

4.     KOMMATA ΒΟΥΛΗΣ (εκτός ΧΑ)

5.     ΣΥΛΛΟΓΟΙ-ΜΕΛΗ ΜΑΣ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο81828384858687888990ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 90 από 140

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση