.
ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΙ ΙΔΟΧ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Κυριακή, 16 Σεπτέμβριος 2018 00:00

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα  14-9-2018

Αριθμ. Πρωτ.:142

 

Προς

1. Υπουργείο Αγρ. Ανάπτυξης και Τροφίμων

2.  Υπουργείο Εσωτερικών

 

ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΙ ΙΔΟΧ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ

ΣΥΝΘΛΙΒΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ & ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

 

Πέρασε πάνω από ένας μήνας από τότε που το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων διαβεβαίωνε με την με αριθ. πρωτ. 645/97249/9-8-2018 απάντησή του σε ερώτηση πολιτικού φορέα, ότι θα λύσει άμεσα το τεράστιο πρόβλημα των  απλήρωτων κτηνιάτρων ΙΔΟΧ των Περιφερειών και οι συνάδελφοι παραμένουν απλήρωτοι!!!!

Απλήρωτοι από την ημέρα πρόσληψής τους (τέλη 2017 με αρχές 2018) έως και σήμερα!!!!!

Δεν φτάνει, που δεν προσλαμβάνετε μόνιμους υπαλλήλους, δεν φτάνει που οι συνάδελφοι αυτοί καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες λειτουργίας των υπηρεσιών των Περιφερειών, τους έχετε και απλήρωτους.

Έτσι φαίνεται πως φτιάχνονται τα «πλεονάσματα». Αυτή είναι η επιστροφή στην «κανονικότητα»!!!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΛΥΣΗ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΕΔΩ & ΤΩΡΑ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.

 

ΚΟΙΝ/ΣΗ

  1. Περιφερειάρχες της χώρας
  2. Κόμματα Βουλής (πλην ΧΑ)
  3. ΕΝΠΕ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
Όχι στη μοριοδότηση των αναθέσεων σε θέσεις ευθύνης με παράτυπες διαδικασίες PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα 13 /9/2018

Αριθμ. Πρωτ.: 141

 

Προς

1. Υπουργείο Εσωτερικών

α. Γραφείο Υπουργού

β. Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

Σταδίου 29 101 83 – Αθήνα

2. Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης

α. Γραφείο Υπουργού

yda.ypourgos@ydmed.gov.gr

β.Δ/νση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

hrm@ydmed.gov.gr

Βασ. Σοφίας 15 106 74 – Αθήνα

 

Όχι στη μοριοδότηση των αναθέσεων σε θέσεις ευθύνης

με παράτυπες διαδικασίες

Να μπει τέλος στην αδιαφάνεια και την ημετεροκρατία

 

Δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί η παραβίαση της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας στις διαδικασίες επιλογής Προϊσταμένων των Οργανικών Μονάδων των Περιφερειών.

Δεν είναι δυνατόν να δοθεί προβάδισμα μέσω μοριοδότησης σε υπαλλήλους που έχουν οριστεί ως αναπληρωτές προϊσταμένων οργανικών μονάδων με παράτυπες διαδικασίες.

Όπως επανειλημμένα σας έχουμε ενημερώσει και επομένως γνωρίζετε, στην συντριπτική πλειοψηφία των Αποφάσεων αναπλήρωσης προϊσταμένων και των ακολουθούμενων διαδικασιών δεν τηρούνται τα οριζόμενα στο άρθρο 87 του Υπαλληλικού Κώδικα.

Εκτός από τις αναιτιολόγητες αποφάσεις ορισμού, τις αυθαίρετες αλλά σκόπιμες μετακινήσεις-μεταθέσεις υπαλλήλων, προκειμένου να ανατεθεί η αναπλήρωση των κενών θέσεων ευθύνης,  σε υπαλλήλους της αρεσκείας των Περιφερειακών Αρχών, την μη χορήγηση του επιδόματος θέσης ευθύνης, σε περιπτώσεις αυτοδίκαιης (ex lege) αναπλήρωσης, κατά τις οποίες οι συνάδελφοι εκτελούν καθήκοντα αναπληρωτή Προϊσταμένου εν τοις πράγμασι, εκτός από τις αδιαφανείς διαδικασίες, αφού οι αποφάσεις δεν αναρτώνται στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ, υπάρχει και το σοβαρό ζήτημα της μη διατήρησης από τους αναπληρωτές Προϊσταμένους των θέσεων, που κατέχουν στην υποκείμενη Οργανική Μονάδα.

Συγκεκριμένα όταν κενούται μία θέση Προϊσταμένου, τα αρμόδια όργανα των Περιφερειακών Αρχών δεν υλοποιούν τη διαδικασία που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 87 του Υπαλληλικού Κώδικα,  περί αναπλήρωσης Προϊσταμένων, αλλά ούτε και της Εγκυκλίου με αριθμό ΔΙΔΑΔ/Φ.35-46/2257/οικ.26574/14-10-2016 του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, σύμφωνα με την οποία «... σε περίπτωση αναπλήρωσης προϊσταμένου από έναν από τους προϊσταμένους των υποκείμενων οργανικών μονάδων, ο οποίος εν προκειμένου θα πρέπει να είναι κατά κυριολεξία προϊστάμενος -είτε κατόπιν επιλογής είτε κατόπιν τοποθέτησης βάσει ειδικής διάταξης- η θέση του προϊσταμένου της υποκείμενης οργανικής μονάδας στην περίπτωση αυτή δεν κενούται, αλλά αντιθέτως αποτελεί νόμιμο έρεισμα για την άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου της υπερκείμενης οργανικής μονάδας με τις διατάξεις περί αναπλήρωσης.». Αντίθετα αντιμετωπίζουν την θέση ευθύνης της υποκείμενης Οργανικής Μονάδας ως κενή και τοποθετούν και σε αυτήν άλλον αναπληρωτή προϊστάμενο, με αποτέλεσμα να έχουν διπλασιαστεί ή και τριπλασιαστεί οι υπάλληλοι στους οποίους έχουν ανατεθεί καθήκοντα αναπληρωτών προϊσταμένων και οι οποίοι βέβαια θα λάβουν τα προβλεπόμενα από τον ν.4369/2016 μόρια.

Σύμφωνα με το άρθρο 29 του ν.4369/2016 «Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων − Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένων» με το οποίο αντικαταστάθηκε και το άρθρο 85 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/ 2007), καθορίζονται μεταξύ άλλων και τα Κριτήρια επιλογής προϊσταμένων. Συγκεκριμένα αναφέρονται τα εξής:

 « 1. Για την επιλογή προϊσταμένων λαμβάνονται υπόψη τέσσερις (4) ομάδες κριτηρίων: α) Μοριοδότηση βάσει τυπικών, εκπαιδευτικών προσόντων και προσόντων επαγγελματικής κατάρτισης, β) μοριοδότηση βάσει εργασιακής εμπειρίας και άσκησης καθηκόντων ευθύνης….».

Στη συνέχεια στην παράγραφο 2 ορίζεται ότι για την τελική μοριοδότηση ο συνολικός αριθμός των μορίων κάθε κατηγορίας πολλαπλασιάζεται με τον συντελεστή βαρύτητας και ο οποίος  για την ομάδα κριτηρίων της εργασιακής εμπειρίας και της άσκησης καθηκόντων ευθύνης είναι 20% και ακολούθως παρακάτω ορίζονται τα εξής:

«β) Η εργασιακή εμπειρία και η άσκηση καθηκόντων ευθύνης μοριοδοτούνται ως εξής: Ο χρόνος υπηρεσίας στο Δημόσιο ή ο χρόνος απασχόλησης σε συναφή θέση στον ιδιωτικό τομέα, όπου προβλέπεται σε διάταξη προγενέστερου νόμου, και η άσκηση καθηκόντων ευθύνης στο δημόσιο τομέα μοριοδοτούνται ως εξής:

αα) 20 μόρια για κάθε έτος υπηρεσίας με ανώτατο όριο τα 33 έτη για το δημόσιο τομέα,

ββ) 25 μόρια για κάθε έτος απασχόλησης με ανώτατο όριο τα 7 έτη για τον ιδιωτικό τομέα που έχει αναγνωριστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 98 και

γγ) 16,5 μόρια για κάθε έτος άσκησης καθηκόντων ευθύνης στο δημόσιο τομέα, με ανώτατο όριο τα 10 έτη. Χρόνος υπηρεσίας ή απασχόλησης μεγαλύτερος του εξαμήνου λογίζεται ως πλήρες έτος.

Το σύνολο των μορίων που μπορεί να λάβει ένας υποψήφιος από την εργασιακή εμπειρία και την άσκηση καθηκόντων ευθύνης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 1.000 μόρια.».

Από όλα τα παραπάνω προκύπτει ότι σε όλες τις περιπτώσεις με τις οποίες αντί η θέση του προϊσταμένου της υποκείμενης οργανικής μονάδας (τη στιγμή μάλιστα που αυτή αποτελεί και το νόμιμο έρεισμα για την άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου της υπερκείμενης οργανικής μονάδας) με τις διατάξεις περί αναπλήρωσης, να παραμείνει κενή συμπληρώνεται με νέα αναπλήρωση, δίνονται  με αυθαίρετες και παράτυπες διαδικασίες μόρια σε υπαλλήλους, που δεν τα δικαιούνται.

Έτσι όταν θα προκηρυχθούν οι θέσεις ευθύνης αρκετοί υπάλληλοι μέσα από μια άνιση και παράνομη μεταχείριση, θα οδηγηθούν σε χαμηλότερη μοριοδότηση, ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να είχαν την ίδια στο κριτήριο της εργασιακής εμπειρίας και της άσκησης καθηκόντων ευθύνης.

Αυτός εξάλλου ο λόγος είναι και ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο έχουμε επανειλημμένα ζητήσει να καταργηθούν οι διατάξεις με τις οποίες μοριοδοτείται  η «ανάθεση» σε θέσεις ευθύνης.

Μετά από τα παραπάνω γίνεται σε όλους κατανοητό ότι δεν μπορεί να συνεχίζονται διάτρητες διαδικασίες, που οδηγούν συναδέλφους σε διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις ευθύνης, με σημαδεμένα χαρτιά.

Δεν μπορεί να οδηγούνται συνάδελφοι σε δικαστικές διεκδικήσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται (έξοδα, ταλαιπωρία κλπ), προκειμένου να βρουν το δίκιο τους, απέναντι σε διαδικασίες που προάγουν την ημετεροκρατία.

Δεν μπορεί να κλείνετε τα μάτια σε επιλογές της Διοίκησης που αυξάνουν τις αποδοχές όσων θέλει, μέσω του επιδόματος θέσης ευθύνης, που μοριοδοτεί «αυθαίρετα» όποιον θέλει και του δίνει προβάδισμα στις επόμενες κρίσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίου, όποτε κι αν αυτές γίνουν.

Κρίσεις, που Περιφερειακή Αρχή και κυβέρνηση θέλουν να τις παρουσιάσουν ότι θα στηρίζονται στην αξιοκρατία και την αντικειμενικότητα, ενώ θα είναι με τα «σημαδεμένα χαρτιά» του ν. 4369/2016 (νόμος Βερναρδάκη) των μορίων της ανάθεσης-αναπλήρωσης αλλά και της προβλεπόμενης συνέντευξης, αξιολόγησης κλπ.

Απαιτούμε να μπει τέλος στην αδιαφάνεια και την ημετεροκρατία και γι’ αυτό ζητάμε:

• Να ελεγχθούν όλες οι Αποφάσεις αναπλήρωσης σε θέσεις ευθύνης στις οργανικές μονάδες των Περιφερειών και να ανακληθούν όλες όσες δεν πληρούν τα οριζόμενα στο άρθρο 87 του Υπαλληλικού Κώδικα.

• Να γνωστοποιούνται όλες οι Αποφάσεις τοποθέτησης σε θέσεις ευθύνης, μέσω της ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ.

• Να καταργηθούν οι διατάξεις με τις οποίες μοριοδοτείται η άσκηση καθηκόντων με «ανάθεση» σε θέσεις ευθύνης.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα  12 /9 /2018

Αριθμ. Πρωτ.: 139

 

Προς

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ

ΤΗΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

 

Σας ενημερώνουμε ότι ο συνάδελφος Παπαϊωάννου Ιωάννης, από την Δ/νση Στρατηγικού Σχεδιασμού & Προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καταλαμβάνει στην Ελεγκτική Επιτροπή της Ομοσπονδίας μας την θέση του συναδέλφου Μαλκάκη Ευάγγελου, μετά την παραίτηση του, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών του 7ου Συνεδρίου της ΟΣΥΑΠΕ (2-6-2016).

Ο συνάδελφος δικαιούται για την ανεμπόδιστη άσκηση των συνδικαλιστικών του καθηκόντων τις προβλεπόμενες συνδικαλιστικές άδειες από τον ν.1264/1982 (άρθρο 17), όπως έχει τροποποιηθεί – συμπληρωθεί και ισχύει, καθώς και από τις 25/6/2009 (ΦΕΚ 1369/τ.Β΄/9-7-2009) και 4/6/2018 (ΦΕΚ 2358/τ.β΄/20-06-2018) Ειδικές Συλλογικέ Συμβάσεις Εργασίας (Ε.Σ.Σ.Ε.).

Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε σχετικά τις αρμόδιες υπηρεσίες.-

 

Κοιν/ση

1. Δ/νση Στρατηγικού Σχεδιασμού & Προγραμματισμού

2. Παπαϊωάννου Ιωάννη

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
Για την εφαρμογή του άρθρου 219 του Ν. 4555/2018, για τις «μετακινήσεις». PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 11 Σεπτέμβριος 2018 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα 11/9/2018

Αριθμ. Πρωτ.:133

 

Προς

1.Περιφερειάρχες

α. Γραφεία Περιφερειαρχών

β. Δ/νσεις Διοίκησης

2.ΥΠΕΣ

α. Γραφείο Υπουργού

β. Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

 

 

Θέμα: Για την εφαρμογή του άρθρου 219 του Ν. 4555/2018, για τις «μετακινήσεις».

 

 

Ενόψει εφαρμογής του άρθρου 219 του Ν. 4555/2018, που αντικατέστησε το άρθρο 245 του Ν. 3852/2010 και ειδικότερα αναφορικά με τυχόν «μετακινήσεις» (ορθώς μεταθέσεις) υπαλλήλων των Περιφερειών, σε οργανικές μονάδες άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων, από αυτές στις οποίες ανήκουν οι οργανικές τους θέσεις και λαμβανομένου υπόψη ότι η νομοθετική αυτή ρύθμιση έγινε προκειμένου να τεθούν κανόνες στις περιπτώσεις, που οι υπάλληλοι «μετακινούνται» σε άλλη Περιφερειακή Ενότητα, τόσο μετά από αίτημά τους, όσο και σε «εξαιρετικές ανάγκες», ώστε να προστατεύονται τα δικαιώματα των υπαλλήλων των Περιφερειών και στα πλαίσια των προβλεπομένων από το άρθρο 4 του Ν. 1264/1982 σκοπών των συνδικαλιστικών οργανώσεων, καθώς και των καταστατικών σκοπών μας, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

Σύμφωνα με το άρθρο 103 παρ. 4 του Συντάγματος «Οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν δύνανται να μετατεθούν άνευ γνωμοδοτήσεως Υπηρεσιακού Συμβουλίου, αποτελουμένου κατά τα δύο τρίτα, τουλάχιστον, εκ μονίμων υπαλλήλων».

Περαιτέρω, σύμφωνα με το ως άνω άρθρο 245 του Ν. 3852/2010, όπως αντικαταστάθηκε με το πιο πάνω άρθρο 219 του Ν. 4555/2018: «1. Η τοποθέτηση των προϊσταμένων γίνεται με πράξη του περιφερειάρχη ή του οικείου αντιπεριφερειάρχη. 2. Η τοποθέτηση των υπαλλήλων σε οργανικές μονάδες και θέσεις γίνεται με πράξη του περιφερειάρχη ή του οικείου αντιπεριφερειάρχη. 3. Μετακίνηση προϊσταμένου οργανικής μονάδας γίνεται μόνο σε θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας αντίστοιχου επιπέδου, με πράξη του αρμόδιου για την τοποθέτηση οργάνου. 4. Μετακίνηση υπαλλήλου σε θέση της ίδιας Διεύθυνσης γίνεται με απόφαση του προϊσταμένου της Διεύθυνσης, σε θέση άλλης διεύθυνσης της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, με απόφαση του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης, και σε θέση άλλης Γενικής Διεύθυνσης με απόφαση του περιφερειάρχη ή του οικείου αντιπεριφερειάρχη. Η μετακίνηση γίνεται πάντοτε σε θέση της ίδιας κατηγορίας και κλάδου και εφόσον για την κάλυψή της απαιτούνται τα ίδια τυπικά προσόντα που απαιτούνται για τη θέση από την οποία γίνεται. Μετακίνηση προϊσταμένων γίνεται σε αντίστοιχης βαθμίδας οργανική μονάδα. 5. Η μετακίνηση υπαλλήλου σε οργανική μονάδα άλλης περιφερειακής ενότητας από αυτήν στην οποία ανήκει η οργανική του θέση επιτρέπεται μόνο για λόγους εξαιρετικής υπηρεσιακής ανάγκης, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου, ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Για τη λήψη της απόφασης του προηγούμενου εδαφίου, καθώς και για την επιλογή του μετακινούμενου υπαλλήλου, λαμβάνονται υπόψη, εκτός από τις εξυπηρετούμενες υπηρεσιακές ανάγκες και κριτήρια κοινωνικά, όπως η οικογενειακή κατάσταση, η κατάσταση της υγείας του μετακινούμενου υπαλλήλου ή η συνυπηρέτηση συζύγου.».

Σύμφωνα με τις αμέσως ανωτέρω διατάξεις, η αναφερόμενη σ’ αυτές «μετακίνηση» υπαλλήλου σε οργανική μονάδα άλλης Περιφερειακής Ενότητας, από αυτήν στην οποία ανήκει η οργανική του θέση, συνιστά κατ’ ακριβολογία μετάθεση, δεδομένου ότι:

1) Απαιτείται, κατά τις ανωτέρω διατάξεις, σύμφωνη γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, η οποία, σύμφωνα με το άρθρο 103 παρ. 4 του Συντάγματος, προβλέπεται μόνο στις περιπτώσεις μεταθέσεων και όχι στις περιπτώσεις μετακινήσεων υπαλλήλων και

2) Οι αποφάσεις της Διοίκησης, με τις οποίες «μεταφέρονται» υπάλληλοι, από Αρχή σε άλλη Αρχή, ενέχουν το στοιχείο της μετάθεσης, καθ’ όσον, όπως παγίως γίνεται δεκτό, μετάθεση του υπαλλήλου της Διοίκησης είναι η «μεταφορά» του, από την θέση που κατέχει, σε ομοιόβαθμη θέση του ίδιου κλάδου και ιεραρχίας, η οποία, όμως, ανήκει σε άλλη, διακεκριμένη υπηρεσιακή μονάδα, όπως Διεύθυνση ή και Τμήμα που εδρεύει σε Περιφερειακή Ενότητα διαφορετική της Περιφερειακής Ενότητας της έδρας της Διεύθυνσης όπου αυτό υπάγεται κλπ (με ιδία κατά τόπο και καθ’ ύλη αρμοδιότητα, έδρα και οργανική συγκρότηση) (βλ. Σ.τ.Ε 1859/2000, 1749/1999, 581/1987, 4586/1983, 1174/1978, Δ.Εφ.Λαρ. Ακυρ.-Συμβ.  52/2017, Δ.Εφ.Πατρ. Ακυρ.-Συμβ. 106/2014, Δ.Εφ.Αθην.-Θ΄Ακυρ.Τμ. 1502/2009, Δ.Εφ.Λαρ. Ακυρ.-Συμβ. 33/2009, Δ.Εφ.Λαρ. Ακυρ.-Συμβ. 34/2009, Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄Ακυρ.Τμ. 35/2007, Δ.Εφ.Λαρ. Ακυρ. 208/2006, Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄Ακυρ.Τμ.-Συμβ. 194/2006, Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄Ακυρ.Τμ.-Συμβ. 134/2006, Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄Ακυρ.Τμ. 952/2005, Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄Ακυρ.Τμ. 1037/2004, Δ.Εφ.Αθην.-Θ΄Ακυρ.Τμ. 2338/2003, Δ.Εφ.Λαρ. Ακυρ. 265/1998 κ.ά. και Επαμεινώνδα Σπηλιωτόπουλου και Χαραλάμπους Χρυσανθάκη, Βασικοί Θεσμοί Δημοσιοϋπαλληλικού Δικαίου, β΄ έκδοση, σελ.88). Περαιτέρω, από τις σχετικές οργανικές διατάξεις των Περιφερειών, ερμηνευόμενες σε συνδυασμό με τις ισχύουσες συναφείς με το αντικείμενο των Διευθύνσεων ή των ισοτίμων με αυτές οργανικών μονάδων των Περιφερειών, συνάγεται, ότι οι Διευθύνσεις και οι ισότιμες με αυτές υπηρεσιακές μονάδες ή και τα Τμήματα που εδρεύουν σε Περιφερειακές Ενότητες διαφορετικές της Περιφερειακής Ενότητας της έδρας της Διεύθυνσης όπου αυτά υπάγονται, είναι μεν οργανικές μονάδες των Περιφερειών, πλην, όμως, ταυτόχρονα αποτελούν και διακεκριμένες υπηρεσιακές μονάδες αυτών, με ιδία κατά τόπο και καθ’ ύλη αρμοδιότητα, έδρα και οργανική συγκρότηση. Συνεπώς, καθεμία από αυτές αποτελεί και ιδιαίτερη αυτοτελή Αρχή (βλ. Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄ Ακυρ. Τμ.-Συμβ. 144/2006, Δ.Εφ.Αθην.-Θ΄ Ακυρ. Τμ.-Συμβ. 199/2005, Δ.Εφ.Αθην.-Ι΄ Ακυρ. Τμ.-Συμβ. 24/2005 κ.ά.).

Εξ ετέρου, κατά την έννοια των προδιαληφθεισών διατάξεων, στις περιπτώσεις μεταθέσεων, όπως στις περιπτώσεις «μεταφορών» υπαλλήλων των Περιφερειών, σε οργανικές μονάδες άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων, από αυτές στις οποίες ανήκουν οι οργανικές τους θέσεις, αφενός μεν δεν αρκεί πλέον απλή απόφαση του Περιφερειάρχη, Αντιπεριφερειάρχη ή Γενικού Διευθυντή, κατά περίπτωση, αλλά απαιτείται και σύμφωνη γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, εκδιδόμενη βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, αφετέρου δε το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο πρέπει να γνωμοδοτεί αδέσμευτο από υποδείξεις της Διοίκησης, ως προς τα πρόσωπα των μεταθετέων υπαλλήλων και τις θέσεις, στις οποίες πρέπει να γίνει η μετάθεση και οφείλει να λαμβάνει μεν υπόψη, για την ενέργεια των μεταθέσεων, λόγους εξαιρετικής υπηρεσιακής ανάγκης, να συνεκτιμά, όμως, και τις τυχόν υφιστάμενες προσωπικές και οικογενειακές ανάγκες, εφόσον οι τελευταίες είναι γνωστές στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο (πρβλ. Σ.τ.Ε. 1086/1987).

Εν όψει των ανωτέρω:

α) Το ερώτημα της Διοίκησης, προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, πρέπει  να περιλαμβάνει τις κενές θέσεις, οι οποίες πρέπει να πληρωθούν, τα ονόματα των προσώπων, τα οποία τυπικώς δύνανται να μετατεθούν και τις τυχόν αιτήσεις μεταθέσεων (βλ. Σ.τ.Ε. 1835, 4399, 4837/1987, 4448, 4783/1986, 378/1984, Δ.Εφ.Αθην. 189, 528/1993, 1718/1990 κ.ά.).

Ως εκ τούτου, δεν επιτρέπονται ονομαστικά ερωτήματα της Διοίκησης, καθ’ όσον αφορά τα πρόσωπα των μεταθετέων υπαλλήλων και τις θέσεις στις οποίες πρέπει να γίνει η μετάθεσή τους, προς το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων των Περιφερειών, προκειμένου να επιληφθεί μεταθέσεων υπαλλήλων τους, το δε τελευταίο δεν επιτρέπεται να γνωμοδοτεί, αποδεχόμενο, απλώς, τη σχετική υπηρεσιακή εισήγηση για τη μετάθεση συγκεκριμένων υπαλλήλων, όπως προτείνεται με το σχετικό ερώτημα.

Ερωτήματα, στα οποία θα αναγράφονται ονομαστικά οι μεταθετέοι υπάλληλοι, καθώς και οι θέσεις στις οποίες αυτοί οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι πρέπει να μετατεθούν, δεν θα είναι νόμιμα, γιατί έτσι θα συνάγεται, ότι το Υπηρεσιακό Συμβούλιο θεώρησε, ότι δεσμευόταν από ένα τέτοιο ονομαστικό ερώτημα για τη μετάθεση συγκεκριμένων υπαλλήλων και δεν άσκησε, κατά παράβαση του Νόμου, την αδέσμευτη αρμοδιότητά του.

β)  Αυτονόητα έπεται, ότι είναι αναγκαίο και πρέπει να έχει προηγηθεί απόφαση κατανομής των οργανικών θέσεων, ανά Διεύθυνση και Τμήμα και Περιφερειακή Ενότητα, τόσο των καλυμμένων, όσο και των υφιστάμενων κενών οργανικών θέσεων.

γ) Πρέπει επίσης να τηρείται, από κάθε Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, αρχείο με όλες τις κατατεθειμένες αιτήσεις μεταθέσεων των υπαλλήλων. Οι δε αιτήσεις των υπαλλήλων για την
μετάθεσή τους σε οργανική μονάδα άλλης Περιφερειακής Ενότητας, από αυτήν που υπηρετεί, πρέπει να κατατίθενται στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της οικείας Περιφέρειας, μαζί με το σχετικό ερώτημα - εισήγηση της Διοίκησης και

δ) Ως λόγοι εξαιρετικής υπηρεσιακής ανάγκης νοούνται λόγοι έκτακτης και απρόβλεπτης και όχι κανονικής και συνήθους υπηρεσιακής ανάγκης. Σε κάθε δε περίπτωση απαιτείται ειδικώς αιτιολογημένη κρίση, στο πρακτικό του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, ήτοι αναφορά σε συγκεκριμένα περιστατικά ή στοιχεία, περί της συνδρομής λόγων εξαιρετικής υπηρεσιακής ανάγκης, που επιτάσσουν, κατ’ εξαίρεση, την μετάθεση συγκεκριμένου υπαλλήλου, από Περιφερειακή Ενότητα σε άλλη Περιφερειακή Ενότητα. Δεν αρκούν δε στερεότυπες και αόριστες διατυπώσεις ή απλή επανάληψη του λεκτικού του Νόμου, κατά παράβαση ακόμη και της διάταξης του άρθρου 17 παρ. 1 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας που κυρώθηκε με το Ν. 2690/1999. Επομένως, τόσο στις αποφάσεις μετάθεσης του αρμόδιου οργάνου, όσο και στα σχετικά πρακτικά των Υπηρεσιακών Συμβουλίων θα πρέπει να διαλαμβάνεται ειδική αιτιολογία, από την οποία να προκύπτει, ευθέως, ότι ελήφθησαν υπόψη, για την ενέργεια της μεταθέσεως, συγκεκριμένοι και όχι αόριστοι λόγοι εξαιρετικής υπηρεσιακής ανάγκης και ότι συνεκτιμήθηκαν τυχόν υφιστάμενες προσωπικές και οικογενειακές ανάγκες (ήτοι κριτήρια κοινωνικά, όπως, ενδεικτικά, η οικογενειακή κατάσταση, η κατάσταση της υγείας ή η συνυπηρέτηση συζύγου κλπ, των κρινόμενων), εφόσον οι τελευταίες είναι γνωστές στη Διοίκηση και στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

Σε διαφορετική περίπτωση, θα καθίσταται μη νόμιμη, η γνωμοδότηση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων της Περιφέρειας και επομένως ακυρωτέα θα τυγχάνει και η στηριζόμενη σ’ αυτήν απόφαση μεταθέσεως.

Κατόπιν όλων των ανωτέρω, καλούμε:

- Τα αρμόδια όργανα των Περιφερειών να ενεργούν, σύμφωνα με το νόμο, όπως, κατά τα παραπάνω εκτεθέντα, έχει ερμηνευθεί από την πάγια νομολογία, αφενός για να μην αναγκάζονται οι υπάλληλοι να προσφεύγουν στα Δικαστήρια, αφετέρου για να αποφεύγεται η ακύρωση διοικητικών πράξεων μεταθέσεως της Διοίκησης, όπως επιβάλλεται από την αρχή της χρηστής διοίκησης.

- Το Υπουργείο Εσωτερικών να προχωρήσει σε έκδοση σχετικής εγκυκλίου, προκειμένου να αποφευχθεί κάθε παρερμηνεία.

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 7-9-2018 PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 11 Σεπτέμβριος 2018 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα  10/9/2018

Αριθμ. Πρωτ.:130

 

Προς

Συλλόγους-μέλη μας

 

 

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 7-9-2018

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

 

Την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018, στη Θεσσαλονίκη, συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο  με παρόντα τα  12 από τα 13 μέλη και τις αντιπροσωπίες των Συλλόγων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΣΕΠΕΚΕΜ και Σύλλογος Κιλκίς) και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης (Σύλλογοι Έβρου, Δράμας, Καβάλας και Ξάνθης), με θέματα τις εξελίξεις και τις παρεμβάσεις της Ομοσπονδίας, τα εργασιακά προβλήματα και την πορεία των διεκδικήσεων μας, κ.α. διάφορα.

Μετά από διαλογική συζήτηση για τις εξελίξεις, που θέτουν την ανάγκη ενίσχυσης των διεκδικητικών μας δράσεων, έλαβε τις παρακάτω -κυρίως- αποφάσεις:

1. Να ληφθούν μέτρα επίσπευσης εφαρμογής της Ειδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

2. Να γίνει παρέμβαση προς Περιφερειάρχες & ΥΠΕΣ με σχετικό κείμενο ανακοίνωσης για την εφαρμογή του άρθρου 219 του ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ (ν.4555/2018), για τις «μετακινήσεις» των υπαλλήλων.

3. Να γίνει παρέμβαση προς Περιφερειάρχες, ΥΠΕΣ & Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης για την ανάγκη κατάργησης της μοριοδότησης της ανάθεσης σε θέσεις ευθύνης.

4. Να απαιτηθεί ο διπλασιασμός του αριθμού των συμμετεχόντων στα εκλογικά συνεργεία.

5. Να διερευνηθούν μέσω των πρωτοβάθμιων Συλλόγων οι «διαθέσεις» των συναδέλφων εξεταστών υποψηφίων οδηγών και να απαιτηθεί η χορήγηση της αποζημίωσης τους.

6. Να γίνουν παρεμβάσεις για το ζήτημα της προκήρυξης θέσεων ευθύνης και της «αξιολόγησης».

7. Να προωθηθεί πρόταση για νομοθετική ρύθμιση για την άρση της ποινικής-αστικής ευθύνης των υπαλλήλων των Τεχνικών και Οικονομικών Υπηρεσιών.

8. Να συγκληθεί το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας στις 30 Οκτώβρη κα η Ολομέλεια των Δ.Σ. των πρωτοβάθμιων Συλλόγων στις 31 Οκτώβρη 2018.

9. Να εκδοθούν ανακοινώσεις για την αβάσιμη καταγγελία για την συνάδελφο της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών της Π.Ε. Ξάνθης, καθώς και για τις αυθαίρετες και αναιτιολόγητες «μετακινήσεις» που έχουν επιβληθεί από την Περιφερειακή Αρχή Στερεάς Ελλάδας σε συνάδελφο, που συνέβαλε αποφασιστικά στο ξεσκέπασμα του κυκλώματος χορήγησης πλαστών διπλωμάτων οδήγησης στην Φθιώτιδα.

10. Να απαιτηθεί σχετική ρύθμιση στην χορηγούμενη άδεια ανατροφής τέκνων (άρθρο 53, παρ. 1 του ν. 3528/2007), που να δίνει την δυνατότητα μετατροπής της τρίμηνης άδειας κατά την γέννηση τρίτου τέκνου σε μειωμένο ωράριο.

11. Να απαιτηθεί η μισθολογική και ασφαλιστική αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας των υπαλλήλων των Περιφερειών, χωρίς πρόσθετες εισφορές.

12. Να γίνει σύμβαση της ΟΣΥΑΠΕ με την «ΝΟΜΟΣ».

13. Τέλος παραδόθηκε το πόρισμα της ΣΟΛ στις παρατάξεις του ΔΣ, προκειμένου να συζητηθεί στο επόμενο ΓΣ καθώς και παρουσιάστηκε από τον ταμία η εικόνα είσπραξης των εισφορών των πρωτοβάθμιων Συλλόγων – μελών της Ομοσπονδίας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 2 από 86

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση