.
ΟΣΥΑΠΕ
Για την προσπάθεια επιβολής ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 10 Μάρτιος 2021 01:10

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

                                                                                                Αθήνα 7 /3/2021
                                                                                                Αριθμ. Πρωτ.: 73

 

Για την προσπάθεια επιβολής ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια

 

To Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΣΥΑΠΕ στην συνεδρίασή του στις 22-2-2021 αποφάσισε να καταγγείλει κάθε προσπάθεια επιβολής της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για την εκλογή των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια από κυβέρνηση και Περιφερειακές Αρχές καθώς και από συγκεκριμένα ψηφοδέλτια του εργοδοτικού-κυβερνητικού συνδικαλιστικού μλποκ που παίζουν το ρόλο του «λαγού» για την προώθηση των μεθοδεύσεων αυτών.
Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης του Γενικού Συμβουλίου 5-1-2021 και διατυπώνεται και πάλι με αφορμή αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου εμφανίστηκαν υποψήφιοι στην Περιφέρεια Αττικής, που μετέχουν σε δήθεν «ανεξάρτητο» ψηφοδέλτιο και λειτουργούν ως Γραφείο Τύπου κυβέρνησης & Περιφερειακής Αρχής.
Φαίνεται πως κάποιοι παρά την παράταση της θητείας των αιρετών στα Υ.Σ. έως τις 30/6/2021, που δόθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών, ως «βασιλικότεροι του βασιλέως» και φοβούμενοι την ζωντανή συζήτηση και επαφή μεταξύ των εργαζομένων, την αντιπαράθεση και την κριτική προσπαθούν να αξιοποιήσουν την πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα.
• Δεν δεχόμαστε να γίνουν εκλογικές διαδικασίες όσο υπάρχουν περιοριστικά μέτρα, που παρεμποδίζουν την ζωντανή επαφή και επικοινωνία των εργαζομένων, όσο απουσιάζουν εργαζόμενοι από τους χώρους δουλειάς (είτε με τηλεργασία, είτε με καραντίνα κλπ).
• Να παραταθεί η θητεία των ΥΣ όσο χρειάζεται, μέχρις ότου είναι εφικτή η διενέργεια ζωντανών εκλογικών διαδικασιών.
Τα παραπάνω αποτελούν Απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΟΣΥΑΠΕ (συνημμένη), του Δ.Σ. του ΣΥΠΑ και της ΑΔΕΔΥ και συνοδεύονται ταυτόχρονα από απόφαση απόσυρσης όλων των συνδυασμών και όλων των υποψηφιοτήτων από τυχόν ηλεκτρονική εκλογική διαδικασία – εκλογών παρωδία και από μαζική αποχή των εργαζομένων, όπως έκαναν και οι εκπαιδευτικοί, με την συντριπτική μαζική αποχή τους (ποσοστά αποχής 95%).

 

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                    Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                         ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
Για την προσπάθεια επιβολής ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 08 Μάρτιος 2021 01:16

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

                                                                                                      Αθήνα 7 /3/2021
                                                                                                    Αριθμ. Πρωτ.: 73

 

Για την προσπάθεια επιβολής ηλεκτρονικής ψηφοφορίας σε εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια

 

To Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΣΥΑΠΕ στην συνεδρίασή του στις 22-2-2021 αποφάσισε να καταγγείλει κάθε προσπάθεια επιβολής της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για την εκλογή των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια από κυβέρνηση και Περιφερειακές Αρχές καθώς και από συγκεκριμένα ψηφοδέλτια του εργοδοτικού-κυβερνητικού συνδικαλιστικού μλποκ που παίζουν το ρόλο του «λαγού» για την προώθηση των μεθοδεύσεων αυτών.
Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης του Γενικού Συμβουλίου 5-1-2021 και διατυπώνεται και πάλι με αφορμή αναρτήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου εμφανίστηκαν υποψήφιοι στην Περιφέρεια Αττικής, που μετέχουν σε δήθεν «ανεξάρτητο» ψηφοδέλτιο και λειτουργούν ως Γραφείο Τύπου κυβέρνησης & Περιφερειακής Αρχής.
Φαίνεται πως κάποιοι παρά την παράταση της θητείας των αιρετών στα Υ.Σ. έως τις 30/6/2021, που δόθηκε από το υπουργείο Εσωτερικών, ως «βασιλικότεροι του βασιλέως» και φοβούμενοι την ζωντανή συζήτηση και επαφή μεταξύ των εργαζομένων, την αντιπαράθεση και την κριτική προσπαθούν να αξιοποιήσουν την πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα.
• Δεν δεχόμαστε να γίνουν εκλογικές διαδικασίες όσο υπάρχουν περιοριστικά μέτρα, που παρεμποδίζουν την ζωντανή επαφή και επικοινωνία των εργαζομένων, όσο απουσιάζουν εργαζόμενοι από τους χώρους δουλειάς (είτε με τηλεργασία, είτε με καραντίνα κλπ).
• Να παραταθεί η θητεία των ΥΣ όσο χρειάζεται, μέχρις ότου είναι εφικτή η διενέργεια ζωντανών εκλογικών διαδικασιών.
Τα παραπάνω αποτελούν Απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΟΣΥΑΠΕ (συνημμένη), του Δ.Σ. του ΣΥΠΑ και της ΑΔΕΔΥ και συνοδεύονται ταυτόχρονα από απόφαση απόσυρσης όλων των συνδυασμών και όλων των υποψηφιοτήτων από τυχόν ηλεκτρονική εκλογική διαδικασία – εκλογών παρωδία και από μαζική αποχή των εργαζομένων, όπως έκαναν και οι εκπαιδευτικοί, με την συντριπτική μαζική αποχή τους (ποσοστά αποχής 95%).

 

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                              Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                       ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΣΥΑΠΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 04 Μάρτιος 2021 12:05

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

                                                                                   

                                                                                                                                                                      Αθήνα 1 /3/2021
                                                                                                                                                                     Αριθμ. Πρωτ.: 71

 

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΣΥΑΠΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ

 

Κατά την ακρόαση φορέων για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων: «Εκσυγχρονισμός, Απλοποίηση και Αναμόρφωση του Ρυθμιστικού πλαισίου των Δημόσιων Συμβάσεων, Ειδικότερες Ρυθμίσεις Προμηθειών στους τομείς της Άμυνας και της Ασφάλειας και άλλες διατάξεις για την Ανάπτυξη και τις Υποδομές» .Με τον νόμο για τις Δημόσιες Συμβάσεις και τις τροποποιήσεις, που προωθείτε με το παρόν νομοσχέδιο, αποδεικνύεται καθαρά ότι η υπονόμευση του ρόλου των δημοσίων υπηρεσιών και η απαξίωση του επιστημονικού τους δυναμικού πάει χέρι - χέρι με την ενίσχυση του
ρόλου των επιχειρηματικών ομίλων σε όλη τη σφαίρα της οικονομίας, συμβαδίζει με τη μεγαλύτερη διείσδυσή τους στις δημόσιες λειτουργίες.
Ταυτίζοντας το «δημόσιο συμφέρον» με την αποκλειστική στήριξη στις ανάγκες των επιχειρηματιών, προσπαθείτε να βάλετε τάξη στην αναρχία                  και στους ανταγωνισμούς τους, τάξη που δεν μπήκε ούτε με τον 4412/16, ούτε με τις 404 τροποποιήσεις του, ούτε βέβαια θα μπει και με αυτό το νομοθέτημα.

Γνωρίζουμε ότι το ποιες και πόσες αρμοδιότητες επιλέγει η κάθε κυβέρνηση να εκχωρήσει σε ιδιωτικούς φορείς σχετίζεται με την φάση της οικονομίας,  με το ποια κρατικά στηρίγματα χρειάζεται να τους δοθούν για να στηριχτεί η κερδοφορία τους, προκειμένου να μεγαλώσει η περιβόητη πίτα,                    που ποτέ όμως δεν τρώνε οι εργαζόμενοι ή τρώνε τα ψίχουλα….

Στη σημερινή φάση της εξελισσόμενης καπιταλιστικής κρίσης στο έδαφος της πανδημίας και προκειμένου να διοχετευθεί γρήγορα,                                  σίγουρο χρήμα στους μεγαλοεπιχειρηματίες προχωράτε παραπέρα την εκχώρηση αρμοδιοτήτων, δημιουργείτε κι άλλα Μητρώα
πιστοποιημένων φορέων για να τους δίνετε νομιμοφάνεια στην εκτέλεση των δημόσιων λειτουργιών.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν ανέχεστε να υπάρχουν «υπάλληλοι», μηχανικοί και τεχνικοί που μπορεί να φρενάρουν τις μεγαλοκατασκευαστικές γιατί κάνουν ουσιαστική επίβλεψη και πραγματικές επιμετρήσεις, υπάλληλοι που ως επιβλέποντες αναδεικνύουν τις τεράστιες καθυστερήσεις των περισσότερων αναδόχων, που διαφωνούν με τις αναιτιολόγητες παρατάσεις, με τις αυθαίρετες τροποποιήσεις των συμβάσεων κλπ.
Για εμάς είναι αναμενόμενες οι επιλογές σας γιατί όλο το φάσμα των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων του δημοσίου το θεωρείτε και το αντιμετωπίζετε ως στοιχείο γραφειοκρατίας, γιατί τα ΣΔΙΤ, οι παραχωρήσεις, οι εκχωρήσεις αρμοδιοτήτων και τα Μητρώα πιστοποιημένων φορέων αποτελούν συστατικά στοιχεία της πολιτικής της ΕΕ και όσων πορεύονται με τις επιλογές της.
Παίρνετε λοιπόν τα μέτρα σας, μπροστά στα δις του νέου ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης, που θέλετε όπως λέτε να «απορροφηθούν»…
Δεν μας λέτε βέβαια πόσα από αυτά τα δις θα πάνε σε έργα για υποδομές που χρειάζεται ο λαός και πόσα θα πάνε σε «πράσινες» κ.α. μπίζνες.                    Γιατί στη λογική της απορρόφησης των ευρωπαϊκών κονδυλίων είναι οι παραχωρήσεις και τα διόδια, τα ΣΔΙΤ και οι εγγυημένες
αποδόσεις. Στην ίδια λογική ήταν τα διάσπαρτα «κουφάρια» επιχειρήσεων, όπως και η τηλεκατάρτηση των πληττόμενων από τον covid-19                επιστημόνων-ελεύθερωνεπαγγελματιών πέρυσι…
Θεωρούμε προσχηματική την αιτιολόγηση που κάνετε για τις καθυστερήσεις των έργων ενοχοποιώντας γι αυτές τις δημόσιες υπηρεσίες και τους δημόσιους υπαλλήλους. Θα αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το ποια έργα ιεραρχείτε και πως «χαϊδεύετε»τις κατασκευαστικές εταιρείες…  Το Μαντζαβινάτειο Νοσοκομείο στην Κεφαλονιά πριν 7 χρόνια χτυπήθηκε από το σεισμό και χρειάστηκαν επισκευές. Η σύμβαση για το έργο υπογράφηκε πέντε χρόνια μετά τον σεισμό, η ανάδοχος εταιρεία έχει κριθεί έκπτωτη δυο φορές επειδή εγκατέλειψε το έργο και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αποδέχτηκε και τις δύο φορές τις ενστάσεις της αναδόχου εταιρείας, κατά της Απόφασης της Διευθύνουσας Υπηρεσίας της Π.Ε. Κεφαλονιάς, μετά από τις κατά πλειοψηφία γνωμοδοτήσεις του Τεχνικού Συμβουλίου του Υπουργείου. Τα παραπάνω είναι αποκαλυπτικά της στάσης της κυβέρνησης και του υπουργού Υποδομών που επιβράβευσε την τακτική της εταιρείας, υιοθετώντας τις δικαιολογίες της, σε ένα έργο μάλιστα που έχει
σχέση με την υγεία και την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Ίδια προσχηματικές είναι και οι αναφορές στις καθυστερήσεις που σημειώνονται σε ΟΤΑ μικρών και νησιωτικών Δήμων που δεν διαθέτουν τεχνική επάρκεια, γιατί ούτε εσείς, ούτε οι προηγούμενες κυβερνήσεις πήρατε τα αναγκαία μέτρα για να την αποκτήσουν. Γιατί τεχνική επάρκεια δεν αποκτιέται χωρίς προσλήψεις τεχνικών υπαλλήλων όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων, χωρίς εξοπλισμό, μέσα και πόρους ακόμα και για τα απλά τακαθημερινά,        χωρίς διαλειτουργικότητα των πληροφοριακών συστημάτων. Και αυτά τα προβλήματα δεν τα λύσατε ούτε στους μικρούς ΟΤΑ, ούτε συνολικά. Πόσες προσλήψειςκάνατε; Ούτε μετρημένες στα δάχτυλα. Πόσα έγγραφα έχουμε κάνει στα αρμόδια υπουργεία προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα που σχετίζονται με τις μετακινήσεις των υπαλλήλων στα νησιά και αλλού; Λύθηκαν; Όχι. Τα λύνετε τώρα; Όχι.
Για άλλη μια φορά αξιοποιείτε τα προβλήματα, που με ευθύνη των κυβερνήσεων δημιουργήθηκαν για να προχωρήσετε παραπέρα ως ώριμο φρούτο            κι ως μονόδρομο μάλιστα, την πολιτική σας, αφήνοντας άλυτα υπαρκτά ζητήματα που ταλανίζουν τις τεχνικές υπηρεσίες, ακόμα κι αυτά που έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη ζωή του λαού, όπως το ζήτημα με τον καθαρισμό των ρεμάτων, που αντιμετωπίζεται ως «υπηρεσία» κι όχι ως
έργο, που αντιμετωπίζεται δηλ. ως υπηρεσία καθαρισμού εσωτερικών χώρων και επομένως δεν απαιτείται επίβλεψη, μελετημένη προσαρμογή εργασιών σε κάθε ρέμα, αντιμετώπιση των ιδιαιτεροτήτων κλπ.
Διαφωνούμε και καταγγέλλουμε την επιλογή της ιδιωτικοποίησης της επίβλεψης, του «Γιάννης κερνάει – Γιάννης πίνει» για κάθε κατασκευαστική  εταιρεία με τους δικούς της επιβλέποντες, τις δικές της επιμετρήσεις κλπ.
Τι αφήνετε στις αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες ; Μόνο τις ευθύνες – ποινικές και αστικές. Ευθύνες αν και θα έχουν δεμένα τα χέρια…
Διαφωνούμε να απεμπολεί το αρμόδιο υπουργείο υποδομών την ευθύνη λειτουργίας και υποστήριξης του Ενιαίου Συστήματος Τεχνικών Προδιαγραφών και Τιμολόγησης Τεχνικών Δημοσίων Έργων.
Διαφωνούμε με την επέκταση των ορίων των αναθέσεων και τις λεγόμενες απλοποιήσεις των διαδικασιών, δεδομένου ότι οι υπάλληλοι των οικονομικών υπηρεσιών όλων των φορέων της γενικής κυβέρνησης και ιδιαίτερα των ΟΤΑ βιώνουν τις παρεμβάσεις των αιρετών και τα τεκταινόμενα εν καιρώ πανδημίας.
Διαφωνούμε με την απαξίωση ενός έμπειρου επιστημονικού δυναμικού, που υπάρχει στις δημόσιες τεχνικές υπηρεσίες και που θα μπορούσε πολλά να συνεισφέρει σε όλη τη διαδικασία των τεχνικών έργων.
Διαφωνούμε με το νομοσχέδιο, επαναλαμβάνοντας ότι και δεν λύνετε υπαρκτά προβλήματα στελέχωσης και εξοπλισμού των υπηρεσιών, κι ότι βαδίζετε σε αντίθετη κατεύθυνση από την ανάγκη για ύπαρξη δημόσιου φορέα μελετών, κατασκευών και συντήρησης.

 

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                            ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΡΕΜΑΤΩΝ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ & ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 06 Μάρτιος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 5/3/2019

Αριθμ. Πρωτ.:58

 

Προς

Υπουργό Εσωτερικών

κ. Αλέξη Χαρίτση

 

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ & ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΡΕΜΑΤΩΝ

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ &

ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

 

Άλλη μια αρμοδιότητα, αυτή του καθαρισμού και της αστυνόμευσης όλων των ρεμάτων της χώρας, που ήρθε στην επικαιρότητα με απώλειες ανθρώπινων ζωών και περιουσιών, με καταστροφές υποδομών και του φυσικού πλούτου αρκετών περιοχών, πέρασε από πέρυσι εξ ολοκλήρου στις Περιφέρειες.

Το άρθρο 224 του «Κλεισθένη» (ν. 4555/2018) «κουκούλωσε» την χρόνια αδράνεια Δήμων, κυβερνήσεων, υπουργείων και Ε.Ε., όλων όσων χρόνια τώρα αρμοδιότητες σαν κι αυτή την αφήνουν παραπεταμένη γιατί δεν αφήνει κέρδη, γιατί στη ζυγαριά «κόστους – οφέλους» βαραίνει γι’ αυτούς το κόστος.

Στις περισσότερες Περιφέρειες η παραπάνω νομοθετική ρύθμιση έφερε στην επιφάνεια προβλήματα χρόνων:

• Την μη ύπαρξη Μητρώου ρεμάτων. Τα ρέματα δεν έχουν καταγραφεί και δεν έχει αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση, με αποτέλεσμα τα όποια μέτρα να είναι αποσπασματικά.

• Την μη ύπαρξη μελετών οριοθέτησης και διευθέτησης των ρεμάτων σε κρίσιμες περιοχές και ιδιαίτερα σε περιοχές με οικιστική ανάπτυξη, που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν οι συνάδελφοί μας να εισηγηθούν τα αναγκαία μέτρα.

• Την τεράστια υποστελέχωση των Τεχνικών Υπηρεσιών από προσωπικό, στις οποίες «φορτώθηκε» άλλη μια αρμοδιότητα, που συνδέεται με ποινικές και αστικές ευθύνες, που βέβαια ποτέ δεν αναζητήθηκαν για την κυβέρνηση και τους αιρετούς.

• Την έλλειψη μέσων και εξοπλισμού των υπηρεσιών, που η εξασφάλισή τους θα έπρεπε να αποτελεί προτεραιότητα, προκειμένου να καλυφθούν καθυστερήσεις και ανάγκες που υπάρχουν. Πως μπορεί να αποτυπωθεί η κατάσταση των ρεμάτων χωρίς droneς, χωρίς κατάλληλα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, χωρίς οδηγούς, χωρίς βενζίνες, χωρίς έξοδα κίνησης κλπ;

• Το νομοθετικό «χάος» που υπάρχει με μια απαρχαιωμένη νομοθεσία (ΠΔ 18/21-03-24 & ΠΔ 24-2/25-02-32), που αφήνει αναπάντητα τα ερωτήματα υπηρεσιών και συναδέλφων στην αγωνιώδη προσπάθειά τους να ανταπεξέλθουν στην αρμοδιότητα που τους μεταφέρθηκε χωρίς πόρους και μέσα.

Και μπορεί πολλοί να «κλαίνε» πάνω στα συντρίμμια των πλημμυρών, όμως ούτε ένα Περιφερειακό Συμβούλιο της χώρας δεν συζήτησε μετά την συνολική μεταφορά της αρμοδιότητας του καθαρισμού και της αστυνόμευσης των ρεμάτων στις Περιφέρειες, για την υπάρχουσα κατάσταση και την εξασφάλιση των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την υλοποίηση της αρμοδιότητας. Ούτε βέβαια ένα Δημοτικό Συμβούλιο από όσα μετέφεραν το συγκεκριμένο πρόβλημα στις Περιφέρειες έκανε έναν απολογισμό για το τι έκανε και για το τι δεν έκανε και γιατί.

Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα στην Κρήτη, που Δήμοι δεν παρέδωσαν τίποτα ως αρχείο στις υπηρεσίες των Περιφερειών για τα ρέματα και τώρα με τις πρόσφατες πλημμύρες προσπαθούν να «φορτώσουν» τις ευθύνες για την απραξία τους στις υπηρεσίες της Περιφέρειας.

Πρόσφατη είναι και η απόφαση της Περιφερειακής Αρχής Κρήτης, που με ένα τεράστιο αντίτιμο προσλαμβάνει Τεχνικό Σύμβουλο, αντί να στελεχώσει με μόνιμο προσωπικό τις Τεχνικές Υπηρεσίες, που προσπαθεί τώρα μετά τις καταστροφές να προσλάβει συμβούλους και 8μηνα για να «μπαλώσει» καταστάσεις!!!!

Και βέβαια αποτελεί παράδειγμα της αντιμετώπισης των σοβαρών αυτών ζητημάτων, που σχετίζονται με την ζωή και την ασφάλεια των ανθρώπων και η οργανική συγκρότηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, που μερικούς μήνες μετά την τραγωδία στη Μάνδρα συγκρότησε Δ/νση Αντιπλημμυρικών Έργων, στην οποία όμως δεν ανήκει η αρμοδιότητα των ρεμάτων!!!

Οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στις φυσικές κοίτες των ρεμάτων, οι παράνομες ή και «νόμιμες» καταλήψεις τμήματος ή και ολόκληρης της κοίτης, που έχουν σαν αποτέλεσμα την μείωση ή και την κατάργηση της κοίτης των ρεμάτων, οι διευθετήσεις με πλακοσκεπείς ή κλειστούς αγωγούς ανεπαρκούς διατομής, οι τοπικές στενώσεις, τα μπαζώματα, η εναπόθεση σκουπιδιών κλπ είναι μερικά από όσα καταγράφονται στα ρέματα όλων των περιοχών, που σε συνδυασμό με αντιπλημμυρικά έργα που λείπουν ή είναι αποσπασματικά ή δεν συντηρούνται με επάρκεια οξύνουν το ζήτημα της αντιπλημμυρικής προστασίας και γενικότερα της προστασίας και θωράκισης από τα φυσικά φαινόμενα.

Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι τα φυσικά φαινόμενα και οι συνέπειές τους στη ζωή των λαϊκών - εργατικών στρωμάτων μπορούν να αντιμετωπιστούν.

Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται ολοκληρωμένο σχέδιο προετοιμασίας και αντιμετώπισής τους.

Απαιτούμε:

- Στελέχωση των Τεχνικών Υπηρεσιών με μόνιμο προσωπικό, επιστημονικό και άλλο. Κάλυψη όλων των προϋποθέσεων για την απρόσκοπτη εργασία τους (μετακινήσεις, αποζημιώσεις κλπ).

- Εξασφάλιση του αναγκαίου και σύγχρονου εξοπλισμού.

- Εκσυγχρονισμό, κωδικοποίηση και απλοποίηση της νομοθεσίας. Επιμόρφωση των υπαλλήλων.

- Δημιουργία Μητρώου ρεμάτων ως βάση (προσβάσιμη στους υπαλλήλους) δεδομένων, καταγραφής, αποτύπωσης, οριοθέτησης στο σύνολό τους, μελετών, έργων κλπ.

- Καθαρισμό των ρεμάτων σε ετήσια βάση.

- Προτεραιότητα στη χρηματοδότηση αντιπλημμυρικών και άλλων έργων και υποδομών. Εκτέλεση έργων στις περιπτώσεις πλημμυρικών φαινομένων με κατ’ εξαίρεση διαδικασίες.

- Σχεδιασμό έργων και υποδομών ενταγμένων σε ένα κεντρικό σχέδιο αντιμετώπισης των συνεπειών των φυσικών φαινομένων, με σκοπό να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες τους.

 

Κοιν/ση

1. Υπουργό Οικονομικών

   κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

2. Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας

   κ. Γεώργιο Σταθάκη

3. ΕΝΠΕ

4. Περιφερειάρχες

5. Κόμματα Βουλής(πλην ΧΑ)

6. Υπουργείο Εσωτερικών

   α.Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

   β.Δ/νση Οργάνωσης ΟΤΑ

7. ΜΜΕ

8. Σύλλογοι-μέλη μας

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
Να γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Οικονομικών η υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 26 Φεβρουάριος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 26 /2/2019

Αριθμ. Πρωτ.: 54

 

Προς

1. Υπουργό Οικονομικών

κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

2. Υπουργό Εσωτερικών

κ. Αλέξη Χαρίτση

3. Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης

κα Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου

 

Θέμα: Να γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Οικονομικών η υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

 

Τρία χρόνια τώρα περιμένουν δεκαεννιά (19) υπάλληλοι της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, να κάνει αποδεκτή ο υπουργός Οικονομικών την υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους αναφορικά με την μισθολογική και βαθμολογική κατάταξή τους, η οποία είχε γίνει αποδεκτή από τον υπουργό Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Συγκεκριμένα ενώ η συγκεκριμένη γνωμοδότηση θέτει ότι το χρονικό σημείο κατάταξης των συγκεκριμένων υπαλλήλων, που έγιναν αορίστου χρόνου μετά από θετική δικαστική απόφαση πρέπει να αναδράμει για κάθε έναν στο χρονικό σημείο έναρξης του συμβατικού δεσμού με τον φορέα εδώ και 3 χρόνια οι συνάδελφοι περιμένουν να γίνει αποδεκτό το αυτονόητο και να τους αναγνωριστεί ως προϋπηρεσία ο χρόνος βάσει του οποίου το δικαστήριο έκρινε με τελεσίδικες αποφάσεις την κατάταξή τους σε προσωποπαγείς θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

Ο υποκριτικός αυτός «σεβασμός» στις δικαστικές και θεσμικές αποφάσεις δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός.

Ζητάμε να γίνει επιτέλους αποδεκτή από τον υπουργό Οικονομικών η υπ’ αριθμ. 129/2016 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και να προχωρήσει η μισθολογική και βαθμολογική αναγνώριση των συναδέλφων για τον συνολικό χρόνο εργασίας τους στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.

 

Κοιν/ση

Κόμματα Βουλής (πλην ΧΑ)

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 5 από 140

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση