.
ΟΣΥΑΠΕ
Τετάρτη 8 Ιούλη, 4ωρη Πανελλαδική Στάση Εργασίας στο Δημόσιο, από 11.00 μέχρι λήξη ωραρίου Πέμπτη 9 Ιούλη, συλλαλητήρια PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 06 Ιούλιος 2020 16:48

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

                                                                                            Αθήνα 5/7/2020
                                                                                             Αριθμ. Πρωτ.:137

 

Τετάρτη 8 Ιούλη, 4ωρη Πανελλαδική Στάση Εργασίας στο Δημόσιο, από 11.00 μέχρι λήξη ωραρίου

Πέμπτη 9 Ιούλη, συλλαλητήρια

Με Ομοσπονδίες και Σωματεία του δημοσίου απαιτούμε:
 Να αποσυρθεί εδώ και τώρα ο χουντικής έμπνευσης νόμος, που επιδιώκει να περιορίσει και να καταστείλει τις διαδηλώσεις.
 Οι αγώνες των εργαζομένων δεν μπαίνουν στο «γύψο».
 Οι απαγορεύσεις των διαδηλώσεων θα μείνουν στα χαρτιά.
Απόφαση για 4ωρη Πανελλαδική Στάση Εργασίας στο δημόσιο την Τετάρτη 8 Ιούλη και συλλαλητήριο την Πέμπτη 9/7 πήρε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ κατά την συνεδρίασή του (3/7/2020).
Συνάδελφοι η κυβέρνηση της ΝΔ δυναμώνει την καταστολή φέρνοντας νομοσχέδιο για την ουσιαστική απαγόρευσης των διαδηλώσεων και των συγκεντρώσεων. Κλιμακώνει την επίθεση στα λαϊκά δικαιώματα και τις ελευθερίες.
Αυτό που δεν πέτυχαν καθ’ όλη τη διάρκεια της καραντίνας, ώστε να κλείσει το στόμα όλων των εργαζόμενων, επιδιώκουν να το κάνουν με έναν χουντικής έμπνευσης νόμο που προωθεί νέα μέτρα περιορισμού, καταστολής και διάλυσης ενός βασικού δημοκρατικού δικαιώματος, το οποίο ο λαός μας κατέκτησε με αιματηρούς αγώνες.
Το σύνολο των διατάξεων που περιέχονται στο νομοσχέδιο έρχεται να συμπληρώσει το κατασταλτικό οπλοστάσιο του κρατικού μηχανισμού. Το νομοσχέδιο επιδιώκει να συκοφαντήσει τους λαϊκούς αγώνες και να θέσει υπό απαγόρευση και περιορισμό κάθε κινητοποίηση, μέσα από διατάξεις-λάστιχο, που θα τις ερμηνεύουν οι αστυνομικές αρχές και οι άλλοι μηχανισμοί καταστολής. Έχει στόχο να χειραγωγήσει το μυαλό, εμφανίζοντας τη συμμετοχή στις κινητοποιήσεις ως κάτι εν δυνάμει “εγκληματικό” και “επικίνδυνο”.
• Το νομοσχέδιο έρχεται να επιβάλει τους όρους, τα μέρη και το περιεχόμενο που θα έχει μία διαδήλωση. Χώροι συγκέντρωσης δε μπορεί να είναι δημόσιες υπηρεσίες και υπουργεία. Επίσης μπορούν να γενικεύονται οι απαγορεύσεις όταν πραγματοποιούνται συγκεντρώσεις χωρίς γνωστοποίηση στις αρχές ή αν δεν «συμμορφώνονται» οι διαδηλωτές στους περιορισμούς. Το νομοσχέδιο «επιτρέπει» συγκεντρώσεις μόνο για γεγονότα “κοινωνικής σημασίας”, προϋπόθεση που μπορεί να ερμηνεύεται από τον καθένα διαφορετικά.
• Εισάγει απαγορεύσεις με βάση το “σκοπό” της συγκέντρωσης, σε συνδυασμό με τον αριθμό των συγκεντρωμένων.
• Αναθέτει στην αστυνομία υπερεξουσίες και διευρύνει τον κατασταλτικό ρόλο του λιμενικού σώματος, καθώς νομιμοποιείται η χρησιμοποίησή του ενάντια στις εργατικές – λαϊκές κινητοποιήσεις. Το νομοσχέδιο ορίζει την αστυνομία ως ανώτατη αρχή καθώς της αναθέτει διευρυμένο και επιτελικό ρόλο. Πέρα από το ρόλο της στην επιβολή του νόμου, αναλαμβάνει καθήκοντα ερμηνείας του νόμου. Θα μπορεί να καθορίζει τους περιορισμούς που πρέπει να επιβληθούν σε μια διαδήλωση, να επινοεί δικούς της, να έχει τη διακριτική ευχέρεια να αποφασίζει εκ των προτέρων αν θα επιτραπεί μια δημόσια συνάθροιση, αν αυτή είναι αυθόρμητη, ποιοι περιορισμοί θα επιβάλλονται.
• Ανάγει σε ιδιώνυμο αδίκημα και θα «καταζητούνται» οι συμμετέχοντες σε «απαγορευμένη» συγκέντρωση – διαδήλωση.
• Δίνεται η δυνατότητα στην αστυνομία να μπορεί να αποφασίζει την απαγόρευση μέχρι και στο παρά πέντε. Παράλληλα απαιτεί τα στοιχεία ταυτότητας του οργανωτή και πλήρες χρονοδιάγραμμα και τοπογραφικό για την έναρξη–λήξη και τη διαδρομή της συγκέντρωσης.
Δε θα περάσει η σιγή νεκροταφείου!
Είναι ανυπόστατο ψέμα ότι οι εργατικές-λαϊκές διαδηλώσεις ευθύνονται για το κλείσιμο των καταστημάτων όπως με ευκολία ακούγεται προκειμένου να δικαιολογηθεί αυτό το τερατούργημα. Κλειστά μαγαζιά υπάρχουν σε κάθε γειτονιά και σε κάθε πόλη της χώρας χωρίς να γίνονται διαδηλώσεις. Για τα λουκέτα των μαγαζιών και για τη μειωμένη αγοραστική δυνατότητα των εργαζομένων ευθύνεται η πολιτική που σαρώνει τους μισθούς και τις συλλογικές συμβάσεις, η ανεργία, οι ελαστικές σχέσεις και συνολικά το σύστημα της εκμετάλλευσης που κομμάτι του αποτελεί και αυτό το νομοσχέδιο που ενισχύει την καταστολή.
Δε θα γίνουν οι διαδηλώσεις βόλτες του «νόμου» και του «αστυνόμου»!
Οι αγώνες μας, οι απεργίες, οι συγκεντρώσεις και οι διαδηλώσεις μας είναι ο μόνος δρόμος για να υπερασπιστούμε τη ζωή τη δική μας και των οικογενειών μας απέναντι στη λυσσαλέα επίθεση που δεχόμαστε καθημερινά, για το δικαίωμα στην εργασία, στην αξιοπρέπεια, στο δικαίωμα για να ζούμε χωρίς τους εκμεταλλευτές που σκορπούν φτώχεια, δυστυχία, πολέμους.
Οι εμπνευστές αυτού του τερατουργήματος να γνωρίζουν πως το εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα δεν πρόκειται να κάνει πίσω! Οι εργαζόμενοι θα κουρελιάσουν και αυτό το νομοσχέδιο, θα ματαιώσουν στην πράξη κάθε προσπάθεια που έχει στόχο να τους βάλει φίμωτρο, να μετατρέψουν τους εργασιακούς χώρους σε γκέτο και την αντίσταση σε ποινικό αδίκημα.
Οι εργαζόμενοι και οι συνδικαλιστές οργανώσεις της χώρας δεν πρόκειται να βάλουν δοσομετρητή στη μορφή και το περιεχόμενο των αγώνων τους. Δε θα ζητούν άδεια από τα αφεντικά και τις κυβερνήσεις τους για να διαδηλώνουν απέναντι τους.

Η φωνή των εργαζομένων δεν φιμώνεται!

Δεν θα επιτρέψουμε για κανένα λόγο και με κανένα πρόσχημα να μπει σε γύψο το δικαίωμά μας να διαδηλώνουμε κατά των αντιλαϊκών μέτρων.
Όλοι στην 4ωρη Στάση Εργασίας την Τετάρτη 8 Ιούλη, από 11.00 μέχρι λήξη ωραρίου
Όλοι στα συλλαλητήρια την Πέμπτη 9 Ιούλη

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                                ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 19 Απρίλιος 2011 20:56

Συνάδελφοι,

Μετά τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στις Περιφέρειες και στις οικονομικές τους υπηρεσίες και κάτω από τον κίνδυνο της μη καταβολής της μισθοδοσίας μας από τον Μάιο (όπως πολλές φορές έχουμε προς όλους επισημάνει) και ύστερα από συνεχείς  πιέσεις, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών , προσανατολίζεται (κατά δήλωση του Υφυπουργού κ.Ντόλιου) να  καταθέσει τροπολογία στη Βουλή, ώστε η μισθοδοσία μας να εξακολουθήσει να πραγματοποιείται μέσα από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, μέχρι το τέλος του 2011.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΗΣ                 ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΓΓΟΥΡΗΣ

 
συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020 και ώρα 12.30 PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 01 Ιούλιος 2020 03:24

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr

                                                                      Αθήνα, 30/ 6 /2020
                                                                    Αριθμ. Πρωτ. : 136

 

 

                               ΠΡΟΣ τα μέλη του Δ.Σ.
                                        1. Σταμκοπούλου Νατάσα
                                   2. Ανδρεαδέλλη Γιάννη
                                 3. Παγωνίδη Δημήτρη
                           4. Ζαβερδινό Άλκη
                               5. Βαζούρα Δημήτρη
                                        6. Ευστρατίου Χαράλαμπο
                           7. Λυριστή Μιχάλη
                                     8. Κυριακόπουλο Γιώργο
                        9. Τζάκο Αντώνιο
                         10. Παπαλεξίου Έφη
                                   11. Ασημακόπουλο Ανδρέα
                                 12. Καραθανάση Δημήτρη

 

Σας καλώ σε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου την Τρίτη 14 Ιουλίου 2020 και ώρα 12.30, στα γραφεία της Ομοσπονδίας (Συγγρού 80, 7ος όροφος), με θέματα:
Εξελίξεις, εργασιακά πρόβλημα και προγραμματισμός δράσης :
- νέα οικονομική κρίση και αναδιαρθρώσεις στους ΟΤΑ
- το αντιδραστικό νομοσχέδιο ενάντια στις διαδηλώσεις και στην προσπάθεια περιστολής της
λαϊκής διαμαρτυρίας
- ανθυγιεινό, εφαρμογή Υγιεινής & Ασφάλειας, ΜΑΠ, συγκρότηση & λειτουργία Επιτροπών
Υγιεινής & Ασφάλειας
- αυθαίρετες μετακινήσεις υπαλλήλων
- οικονομικές διεκδικήσεις
- προκήρυξη θέσεων ευθύνης
Προγραμματισμός συνεδρίασης Γενικού Συμβουλίου.
Οικονομικά Συλλόγων.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ

 
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΝΕΑΣ 5ΜΕΡΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ 18/2/2019 έως 22/2/2019 PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 15 Φεβρουάριος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα 15/2/2019

Αριθμ. Πρωτ.: 47

 

ΠΡΟΣ:

1. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

κ. Σπίρτζη Χρήστο

2. Περιφερειάρχες της χώρας

 

ΘΕΜΑ : ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΝΕΑΣ 5ΜΕΡΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ 18/2/2019 έως 22/2/2019.

 

Το Δ.Σ. της ΟΣΥΑΠΕ, λαμβάνοντας υπόψη τη συνέχιση της ίδιας κατάστασης, όπως αποτυπώνεται και στο νομοσχέδιο που κατέθεσε μετά από μήνες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στο οποίο δεν έχει λάβει υπόψη του καμιά θέση, καμιά πρότασή μας, προκηρύσσει κατ’ εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας και σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από τα άρθρα 13 και 17 του καταστατικού, νέα πενθήμερη ΑΠΟΧΗ από το έργο των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών, από 18/2/2019 έως και 22/2/2019, είτε αυτές προγραμματίζονται εντός, είτε εκτός ωραρίου εργασίας.

Οι όποιες αποφάσεις Περιφερειαρχών για διενέργεια εξετάσεων εντός ωραρίου εργασίας όχι μόνο δεν επιλύουν τα υπαρκτά προβλήματα, αλλά επιφορτίζουν υπαλλήλους και υπηρεσίες και με νέα.

Η ΑΠΟΧΗ αφορά όλους τους υπαλλήλους των Περιφερειών της χώρας, που είναι ενταγμένοι στα Μητρώα Εξεταστών υποψηφίων οδηγών και ως εκ τούτου καλύπτονται συνδικαλιστικά από την ΟΣΥΑΠΕ, η οποία σύμφωνα με τα άρθρα 2, 3 και 4 του καταστατικού της έχει μέλη τους Συλλόγους των υπαλλήλων των ΟΤΑ β΄βαθμού και οργανώνει και καθοδηγεί αγώνες, για την κατοχύρωση και διεύρυνση των κατακτήσεων όσων υπηρετούν στις Περιφέρειες της χώρας.

Για την απόφαση αυτή συνεκτιμούμε ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε μετά από μήνες ένα νομοσχέδιο, στο οποίο δεν έχει λάβει υπόψη του καμιά θέση, καμιά πρότασή μας, εκτός από ζητήματα, που σχετίζονται με την απαίτησή μας για διαφάνεια.

Το μόνο, που «λύνει» προσωρινά είναι η πληρωμή των οφειλόμενων δεδουλευμένων ποσών της αποζημίωσης των συναδέλφων, την οποία στη συνέχεια καταργεί, παρά το γεγονός ότι οι εξετάσεις οδήγησης αποτελούν «ειδικό» έργο που δεν αποτελεί αρμοδιότητα ενταγμένη στα καθήκοντα δουλειάς των υπαλλήλων, στις θέσεις στις οποίες έχουν τοποθετηθεί.

Ο υπουργός συνεχίζει «να μην ανοίγει τα χαρτιά του» συνολικά, αφού παραπέμπει σοβαρά ζητήματα σε αρκετές υπουργικές αποφάσεις. Σκόπιμα δηλ. κόβει «κομματάκια» με μεταβατικές διατάξεις το καθεστώς των εξετάσεων. Παράλληλα εντάσσει το έργο των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών «εντός του ωραρίου» της λειτουργίας των υπηρεσιών, παρά την τεράστια υποστελέχωση που υπάρχει στις Δ/νσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, που καθιστά αδύνατη την ένταξη του έργου των εξετάσεων υποψηφίων οδηγών εντός του ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών.

Αφήνει άθικτο το ζήτημα των πρακτικών εξετάσεων των 74δων, οι οποίοι υποχρεούνται για να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους να πληρώσουν και να περάσουν και από πρακτική εξέταση οδήγησης, με οποιοδήποτε όχημα χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή, χωρίς να προβλέπεται πως θα αποτρέπεται κάποιο ατύχημα και ποιες οι ενδεχόμενες ποινικές – αστικές ευθύνες του εξεταστή στην περίπτωση μη αποτροπής του.

Αυξάνει τα παράβολα, οδηγεί σε αύξηση των ασφαλίστρων, που θα μετακυλήσουν στους υποψηφίους οδηγούς κλπ, προσθέτει νέα προβλήματα σε εξεταστές, εξεταζόμενους και εκπαιδευτές.

Ανοίγει το δρόμο ιδιωτικοποίησης του έργου των εξετάσεων, αφού δεν ξεκαθαρίζει ότι οι ειδικές δοκιμασίες του δεύτερου σταδίου για την απόδειξη των δεξιοτήτων οδήγησης των υποψήφιων οδηγών ή των οδηγών, θα διενεργούνται σε διαμορφωμένους χώρους ή σε πίστες εκπαίδευσης δημόσιων φορέων.

Δεν διασφαλίζει τον δημόσιο χαρακτήρα του έργου των εξετάσεων και δεν υπηρετεί την οδική ασφάλεια.

Δεν επαναφέρει την αποζημίωση για το λεγόμενο «βοηθητικό έργο» των εξετάσεων, στους υπαλλήλους, που το εκτελούν.

Μετά τα παραπάνω είμαστε υποχρεωμένοι να «υποδεχτούμε» το νομοσχέδιο αγωνιστικά και να προκηρύξουμε νέα ΑΠΟΧΗ για τους συναδέλφους εξεταστές από το έργο των εξετάσεων προσόντων και συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών σε όλες τις Περιφέρειες, στις οποίες έχουν προγραμματιστεί εξετάσεις, είτε εντός, είτε εκτός ωραρίου εργασίας, από την Δευτέρα 18/2/2019 έως και την Παρασκευή 22/2/2019.

Σημειώνουμε ότι η ως άνω αποχή από συγκεκριμένα καθήκοντα των υπαλλήλων που εκπροσωπούμε, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από τα αρμόδια δικαστήρια (βλ. ΔεφΑΘ 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, καθώς και ότι η υλοποίηση της απόφασης για μη διεξαγωγή των εξετάσεων υποψηφίων οδηγών μπορεί να γίνει και με την κατάθεση αιτήματος μηνιαίας εξαίρεσης.

Τα αιτήματα για τα οποία διεκδικούμε άμεση επίλυση έχουν ως εξής:

1. Νομοθετική ρύθμιση της συνέχισης εκτός ωραρίου του έργου των εξετάσεων οδήγησης και της χορήγησης της σχετικής αποζημίωσης.

2. Επαναφορά της χορήγησης της αποζημίωσης στους συναδέλφους που εκτελούν το λεγόμενο βοηθητικό έργο των εξετάσεων.

3. Απόσυρση της απόφασης για την ανανέωση της άδειας οδήγησης των οδηγών με πρακτικές εξετάσεις, μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών και νομοθέτηση δωρεάν ιατρικών εξετάσεων από τα δημόσια Νοσοκομεία, για όλους τους υποψήφιους οδηγούς (παλιούς και νέους).

 

Κοιν/ση

1. Υπουργείο Εσωτερικών

α. Γραφείο Υπουργού

β. Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

2. Υπουργείο Οικονομικών

3. ΕΝΠΕ

4. Δ/νσεις Μεταφορών & Επικ/νιων

    (για άμεση ενημέρωση εξεταστών)

5. Σύλλογοι – μέλη ΟΣΥΑΠΕ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΕΤΑΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ για το Σχέδιο Νόμου «Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς υποψήφιων οδηγών και οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, άλλες διατάξεις για τις άδειες οδήγησης και λοιπές διατάξεις» & VIDEO PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 13 Φεβρουάριος 2019 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα 12 /2/2019

Αριθμ. Πρωτ.: 45

 

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕ ΒΕΤΑΣ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΟΥ

ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

«Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς υποψήφιων οδηγών και

οδηγών για τη χορήγηση αδειών οδήγησης οχημάτων, άλλες διατάξεις

για τις άδειες οδήγησης και λοιπές διατάξεις»

 

Χρειάστηκε να περάσουν τρία χρόνια περίπου από την νομοθέτηση (με το δεύτερο άρθρο του ν. 4402/2016/ΦΕΚ 121/ Α/29-6-2016), της ρύθμισης για ένταξη του έργου της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών & οδηγών εντός του ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών, για να καταθέσετε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

Χρειάστηκε να νομοθετήσετε 3 φορές μεταβατικές ρυθμίσεις αναγκαστικής συνέχισης του ίδιου συστήματος εξετάσεων.

Χρειάστηκε να μείνουν απλήρωτοι για 9 μήνες οι εξεταστές υποψηφίων οδηγών για να φέρετε ρύθμιση για να πληρωθούν.

Χρειάστηκε να προκηρύξουμε 3 φορές αποχή από τις εξετάσεις (μία το 2016 και 2 το 2018) και μάλιστα την τελευταία για 4 1/2 μήνες μετά από 5 μήνες απλήρωτης δουλειάς.

Σκόπιμα δεν ακούσατε καμιά φωνή, ούτε τη δική μας, ούτε κανενός άλλου, από όσες λέγαμε αποδεσμεύστε την αποζημίωση από τις ρυθμίσεις για το νέο τρόπο εξετάσεων οδήγησης, φέρτε ρύθμιση για την αμοιβή της αποζημίωσης των εξεταστών και ελάτε να συζητήσουμε για ένα σύστημα εξετάσεων που θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα υπηρετεί την οδική ασφάλεια.

Δημιουργήσατε μια τεράστια αγανάκτηση… πολιτών, εκπαιδευτών και εξεταστών.

Ναι μετά από 3 χρόνια αδιαφορίας για τα προβλήματα, απαξίωσης εξεταστών και εκπαιδευτών, μετά από χρόνια διατήρησης ενός διάτρητου συστήματος εκπαίδευσης και εξέτασης, μπορούμε να πούμε ότι ακολουθήσατε την πεπατημένη όλων των μέχρι τώρα κυβερνήσεων, τον δοκιμασμένο δρόμο απαξίωσης των κατ’ όνομα δημόσιων πολιτικών, προκειμένου να «πέσουν στα μαλακά» οι προτεινόμενες αλλαγές. Κάνατε αυτές τις επιλογές χρονοκαθυστέρησης, συνειδητά προκειμένου να ενισχύσετε την αγανάκτηση των πολιτών, για να καταφέρετε να μην γίνει συζήτηση για την ουσία του ζητήματος.

Τι κι αν χρόνια τώρα μιλάμε για ένα αναχρονιστικό και διάτρητο πλαίσιο, που δημιουργεί το έδαφος για κάθε είδους παράτυπες ή ακόμα και έκνομες ενέργειες, τι κι αν έχουμε επανειλημμένα καταδικάσει φαινόμενα διαφθοράς, τι κι αν ζητούσαμε μέτρα για τη διασφάλιση της οδικής ασφάλειας και με διαφάνεια εκτέλεση του συνόλου των αρμοδιοτήτων των Δ/νσεων Μεταφορών, μέτρα που θα ξεχωρίζουν «την ήρα από το στάρι», τι κι αν ζητάμε ένα «θωρακισμένο» σύστημα, που να μην αφήνει περιθώρια «να καίγονται τα χλωρά με τα ξερά» και να στοχοποιούνται συλλήβδην όλοι οι εμπλεκόμενοι, ως αρμόδιο υπουργείο αποσπασματικά και επιφανειακά αντιμετωπίζετε αυτό το τεράστιας σημασίας ζήτημα, που έχει να κάνει με την ανθρώπινη ζωή. Ούτε καν τη διασύνδεση και τη διαλειτουργικότητα των χρησιμοποιούμενων Πληροφοριακών Συστημάτων δεν έχετε εξασφαλίσει.

Το σχέδιο νόμου, που καταθέσατε είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που δώσατε στη δημοσιότητα πριν από αρκετούς μήνες. Τόσοι μήνες, τόσος καιρός, προς τι;

Δεν συζητήσατε με κανέναν, αρνηθήκατε επανειλημμένα συνάντηση μαζί μας, δεν βρήκατε ούτε ένα λεπτό για να μας ακούσετε. Για τέτοια δημοκρατία μιλάμε…

Βγαίνατε στα κανάλια και τσουβαλιάζατε όλους τους εξεταστές, όσο κι αν εμείς καταγγέλλαμε το διάτρητο σύστημα, που διατηρείτε, όσο κι αν εμείς διατυμπανίζαμε ότι απαιτούμε την διαλεύκανση όλων των καταγγελιών.

Καταθέσατε ένα σχέδιο νόμου στο οποίο δεν έχετε λάβει υπόψη σας καμιά θέση, καμιά πρότασή μας, εκτός από ζητήματα, που σχετίζονται με την απαίτησή μας για διαφάνεια, για την αποτελεσματικότητα των οποίων διατηρούμε επιφυλάξεις.

Το μόνο, που «λύνει» προσωρινά είναι η πληρωμή των οφειλόμενων δεδουλευμένων ποσών της αποζημίωσης των συναδέλφων, την οποία στη συνέχεια καταργεί, παρά το γεγονός ότι οι εξετάσεις οδήγησης αποτελούν «ειδικό» έργο που δεν αποτελεί αρμοδιότητα ενταγμένη στα καθήκοντα δουλειάς των υπαλλήλων, στις θέσεις στις οποίες έχουν τοποθετηθεί και παρά το γεγονός ότι οι εξεταστές θα υποχρεώνονται να μετακινούνται εκτός υπηρεσίας για τη διενέργεια των πρακτικών εξετάσεων. Πως θα καλύπτονται αυτές οι μετακινήσεις, αφού δεν προβλέπεται αποζημίωση των οδοιπορικών τους εξόδων;

Καταργείτε την αποζημίωση, μειώνετε τις αποδοχές των συναδέλφων, σε συνέχεια και σε πλήρη εναρμόνιση με τις ρυθμίσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων, που καταργήσανε την αποζημίωση για το λεγόμενο «βοηθητικό έργο» των εξετάσεων, στους υπαλλήλους, που το εκτελούσαν, σε συνέχεια όλων των μνημονιακών μισθολογικών απωλειών των εργαζομένων.

Μετά από 3 σχεδόν χρόνια και πάλι δεν «ανοίγετε τα χαρτιά σας» συνολικά, αφού παραπέμπετε σοβαρά ζητήματα σε 15 υπουργικές αποφάσεις (13 ΥΑ και 2 ΚΥΑ).

Εντάσσετε το έργο των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών & οδηγών «εντός του ωραρίου» της λειτουργίας των υπηρεσιών, παρά την τεράστια υποστελέχωση που υπάρχει στις Δ/νσεις Μεταφορών & Επικοινωνιών όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας. Καταργείτε το «έργο» και το μετατρέπεται σε μια απλή αρμοδιότητα. Όμως η υποστελέχωση καθιστά αδύνατη τόσο την ένταξη του έργου των εξετάσεων υποψηφίων οδηγών εντός του ωραρίου εργασίας των υπηρεσιών, όσο και την αντιμετώπισή του ως «κύριο και αποκλειστικό έργο».

Και βέβαια το γνωρίζετε και το αναγνωρίζετε, ότι υπάρχει υποστελέχωση, γι αυτό και σε Περιφερειακές Ενότητες, όπου ο αριθμός των υποψήφιων οδηγών ή οδηγών δεν επαρκεί για την πλήρη απασχόλησή τους στο έργο της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς, δίνετε το «δικαίωμα» να απασχολούνται οι εξεταστές και σε άλλα διάφορα αντικείμενα, όπως και στις νησιωτικές περιοχές των Περιφερειών των οποίων οι οργανικές μονάδες είναι πλήρως αποστελεχωμένες, οι υπάλληλοι εξεταστές με απόφαση του Περιφερειάρχη θα είναι αποκλειστικού έργου για μια μόνο μέρα και τις άλλες για όλα τ’ άλλα. Με λίγα λόγια μεταφέρετε άλλη μια αρμοδιότητα στο ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών, μαζί με όλες τις άλλες αρμοδιότητες που από το 2011 και μετά έχουν μεταφέρει όλες οι κυβερνήσεις, χωρίς πόρους και προσωπικό, παρά την πάνω από 40% μείωση του αριθμού των εργαζομένων των Περιφερειών, παρά τη συνέχιση της «απαγόρευσης» των προσλήψεων.

Για να μπαλώσετε καταστάσεις βάζετε 1 εξεταστή, ανά εξεταζόμενο και για να εξασφαλίσετε τη διαρκή όπως λέτε εναλλαγή, τους μισούς εξεταστές τους χαρακτηρίζετε ως αναπληρωματικούς που θα ασκούν κι άλλα καθήκοντα… και μάλιστα όπως αναφέρετε στο άρθρο 3, παρ. 2β, τη διαδικασία αυτή την εντάσσετε στο άρθρο 30 του Υπαλληλικού Κώδικα. Προφανώς και δεν ξέρετε τι ορίζει ο υπαλληλικός κώδικας για τα λεγόμενα παράλληλα καθήκοντα, γι αυτό γράφετε αυτά…

Αναφέρετε στο Σχέδιο Νόμου σε 2 κληρώσεις, η μία κάθε τετράμηνο για τον προσδιορισμό των τακτικών και των αναπληρωματικών και η άλλη πριν την εξέταση κάθε σταδίου από την οποία θα προκύπτει ο εξεταστής για κάθε υποψήφιο οδηγό ή οδηγό.

Καλό μέτρο οι κληρώσεις, όμως δεν νομοθετείτε κάτι καινούργιο, όπως προπαγανδίζετε. Πέστε την αλήθεια… Και τώρα προβλέπονται κληρώσεις και τώρα γίνονται κληρώσεις, αλλά όχι παντού, μιας και για να γίνουν κληρώσεις απαιτείται να υπάρχουν 11 και πλέον εξεταστές σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα, αριθμός που δεν υπάρχει στις περισσότερες Περιφερειακές Ενότητες.

Πέστε μας τώρα με το νέο τρόπο εξετάσεων θα γίνεται κλήρωση στα νησιά, που έχουν 1 ή 2 εξεταστές, ή σε άλλες Περιφερειακές Ενότητες, που έχουν μετρημένους στα δάχτυλα του ενός χεριού (Φωκίδα, Ευρυτανία, Γρεβενά, Χαλκιδική, Πρέβεζα κλπ); Για ποια κλήρωση μιλάτε; Δεν είναι υποκρισία;

Βάζετε σε 2η μοίρα τους εξεταστές ΔΕ κατηγορίας και μάλιστα αδιακρίτως. Δεν έχει καμιά λογική ο ΠΕ Διοικητικός να κρίνεται πιο κατάλληλος από τον ΔΕ Τεχνικό, από τον ΔΕ ελεγκτή μηχανικό του ΚΤΕΟ, στην επιλογή των εξεταστών, κατά τη σύνταξη της σχετικής απόφασης Περιφερειάρχη. Εξάλλου, η εξέταση οδηγικών ικανοτήτων είναι στη βάση της μια εκτίμηση ικανότητας χειρισμού ενός μηχανολογικού συστήματος του οποίου τις τεχνικές αρχές γνωρίζει εξ’ αντικειμένου ένας τεχνικός. Να σκεφτείτε ότι στην Αττική από τους 166 εξεταστές, οι 79 είναι ΠΕ/ΤΕ και οι 87 ΔΕ.

Δεν θα σταθούμε στην οδηγική εκπαίδευση και συμπεριφορά, ούτε σε άλλες πλευρές της οδικής ασφάλειας και της εξασφάλισης της απρόσκοπτης και προσιτής μετακίνησης των λαϊκών στρωμάτων, αν και κατά την άποψή μας και μόνο το γεγονός ότι συζητάμε το σύστημα των εξετάσεων οδήγησης αποσπασμένο από όλα τα άλλα, δείχνει το ατελέσφορο του θέματος. Το σίγουρο είναι ότι δεν προσεγγίζετε τα ζητήματα αυτά από την σκοπιά των δημόσιων αγαθών, που πρέπει να παρέχονται από το κράτος με σύγχρονες και αναβαθμισμένες προδιαγραφές και μεθόδους, μακριά από τη λογική του κέρδους και της ανταποδοτικότητας, που με κάθε αφορμή ενισχύετε.

Γι αυτό δεν μας προξενεί εντύπωση που αυξάνετε τα παράβολα, που οδηγείτε σε αύξηση τα ασφάλιστρα, που θα μετακυλήσουν στους υποψηφίους οδηγούς κλπ, και κυρίως που ανοίγετε το δρόμο ιδιωτικοποίησης του έργου των εξετάσεων, γεγονός που έχουμε επανειλημμένα καταγγείλει. Σκόπιμα δεν ξεκαθαρίζετε ποιοι θα φτιάξουν τις πίστες εκπαίδευσης για τις ειδικές δοκιμασίες του δεύτερου σταδίου για την απόδειξη των δεξιοτήτων οδήγησης των υποψήφιων οδηγών ή οδηγών. Γιατί δεν χρηματοδοτείτε για το σκοπό αυτό τις Περιφέρειες από τα εκατομμύρια των εσόδων, που έχετε;

Τέλος αφήνετε άθικτο το ζήτημα των πρακτικών εξετάσεων των 74δων, οι οποίοι υποχρεούνται για να ανανεώσουν την άδεια οδήγησής τους να πληρώσουν και να περάσουν και από πρακτική εξέταση οδήγησης, με οποιοδήποτε όχημα χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή, χωρίς να προβλέπεται πως θα αποτρέπεται κάποιο ατύχημα και ποιες οι ενδεχόμενες ποινικές – αστικές ευθύνες του εξεταστή στην περίπτωση μη αποτροπής του. Ανακαλέστε τη ρύθμιση, σταματήστε να προσθέτετε νέα προβλήματα σε εξεταστές, εξεταζόμενους και εκπαιδευτές.

Έστω και με καθυστέρηση οφείλετε να ακούσετε όλους τους ειδικούς, που λένε ότι ο έλεγχος της αξιολόγησης της ικανότητας οδήγησης σε έναν ηλικιωμένο συνδέεται κυρίως με τα ιατρικά δεδομένα κι όχι από την πρακτική εξέταση οδήγησης, δηλ. το παρκάρισμα κλπ, ότι τα ιατρικά δεδομένα θα έπρεπε να σχετίζονται όχι μόνο με τα αποτελέσματα των εξετάσεων οφθαλμίατρου και παθολόγου, αλλά και με τον εντοπισμό γνωσιακών λειτουργιών, την ταχύτητα έκλυσης αντανακλαστικών κλπ, δηλαδή με έναν ολοκληρωμένο και ενδελεχή ιατρικό έλεγχο κι από νευρολόγο, ΩΡΛ κλπ, ότι οι ιατρικές εξετάσεις πρέπει να γίνονται δωρεάν από δημόσια νοσοκομεία και να αποσύρετε την συγκεκριμένη Απόφαση για την ανανέωση της άδειας οδήγησης των οδηγών μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών, νομοθετώντας ταυτόχρονα την πρόβλεψη δωρεάν ιατρικών εξετάσεων από τα δημόσια Νοσοκομεία, για όλους τους «υποψήφιους» οδηγούς.

Εν κατακλείδι θεωρούμε ότι το συγκεκριμένο Σχέδιο Νόμου είναι αποσπασματικό, δεν διασφαλίζει τον δημόσιο χαρακτήρα του έργου των εξετάσεων, ούτε επιλύει υπαρκτά προβλήματα.

 

Όλη η τοποθέτηση στα παρακάτω link:

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ:

https://youtu.be/EyPEF4PLG1o

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΠΙΡΤΖΗ:

https://wetransfer.com/downloads/d13de9a71fa12b8469f9d2423b4d8a6120190213140618/

2ec5e4b50ddb081d479a4b4ce354437c20190213140618/09bae3  &

ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΠΙΡΤΖΗ:

https://youtu.be/4MRlXH5gp_w

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ               Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ   ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 7 από 127

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση