Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε. Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α Π.Ο.Σ.Ε.Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Ο.Σ.Ε.Α.Δ.Ε. Π.Ο. ΕΜΔΥΔΑΣ Π.Ο.ΜΗ.Τ.Ε.Δ.Υ. Π.Ο.ΓΕ.Δ.Υ.
ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΣΤΙΣ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
ΤΑ ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ «ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ» ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ
Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Παρά τις παρεμβάσεις των συνδικαλιστικών μας οργάνων, Ομοσπονδιών και πρωτοβάθμιων Συλλόγων δεν έχει δοθεί ακόμα λύση στο ζήτημα της εξασφάλισης των μετακινήσεων των υπαλλήλων, που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, ούτε της αποζημίωσης όσων χρησιμοποιούν το ΙΧ αυτοκίνητό τους.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο μη περαιτέρω, καθώς επί της ουσίας χρηματοδοτούμε από την τσέπη μας την μετακίνησή μας για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών, που υπηρετούμε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των μετακινήσεων σε όλες τις υπηρεσίες γίνεται με ΙΧ αυτοκίνητα, δεδομένου πως:
- οι υπηρεσίες δεν διαθέτουν καθόλου υπηρεσιακά οχήματα και οδηγούς ή διαθέτουν ελάχιστα,
- οι ποσότητες των καυσίμων, που διατίθενται στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των υπηρεσιών δεν επαρκούν για το σύνολο των κινήσεων,
- η αποζημίωση των υπαλλήλων, που χρησιμοποιούν τα ΙΧ αυτοκίνητά τους για την εκτέλεση αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών που υπηρετούν δεν καλύπτει ούτε κατ’ ελάχιστο ούτε τα έξοδα των καυσίμων (0,15 €/χιλ.), στις δε κινήσεις σε απόσταση κάτω από 50 χιλ, στις λεγόμενες δηλαδή κινήσεις «εντός έδρας» η κατανάλωση καυσίμου και η επιβάρυνση του αυτοκινήτου είναι εντελώς δυσανάλογη,
- η χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς, όπου αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν δεν εξυπηρετεί αφού δεν καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης σε όλη την έκταση των Τομέων ευθύνης. Επιπλέον απαιτείται η «προπληρωμή» τους και ένας τεράστιος όγκος χαρτιών για να καλυφτεί ένα τμήμα των εξόδων (είναι χαρακτηριστικό το έγγραφο της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αναφέρει ότι στην Αττική το ανώτερο ποσό, που μπορεί να καλυφτεί για τα ΜΜΜ είναι 1 €/εργάσιμη ημέρα, μετά από την υποβολή ενός τεράστιου όγκου δικαιολογητικών και την σχετική έγκρισή τους).
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!
Καλούμε όλους τους συναδέλφους που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία:
Να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους και να μετακινούνται μόνο με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και οδηγό.
- Στην περίπτωση που δεν τους διατίθεται υπηρεσιακό αυτοκίνητο με οδηγό ή που δεν τους προπληρώνονται τα σχετικά έξοδα να καταθέτουν στο πρωτόκολλο της υπηρεσία τους την συνημμένη Δήλωση με την οποία θα κατοχυρώνονται ότι δεν αρνούνται την εκτέλεση της εξωτερικής υπηρεσίας, αλλά απλά ζητούν τα απαραίτητα μέσα για να την εκτελέσουν.
- Να καταθέτουν γραπτά αιτήματα χορήγησης υπηρεσιακών οχημάτων.
- Να συγκεντρώνουν τυχόν απαντήσεις ότι δεν τους διατίθενται ή ότι δεν έχουν οι υπηρεσίες υπηρεσιακά οχήματα και να τις κοινοποιούν στους πρωτοβάθμιους Συλλόγους τους.
- Να σταματήσουν την τυχόν «κατ’ εξαίρεση» οδήγηση κλπ.
Να καταδείξουμε έτσι ότι η μετακίνηση με τη χρήση ΜΜΜ, είναι εις βάρος των ελέγχων και άρα της εξυπηρέτησης των πολιτών, των οποίων οι αιτήσεις θα καθυστερούν εκ των πραγμάτων να εξεταστούν. Επειδή τα αρμόδια Υπουργεία και οι Περιφερειακές Αρχές ξέρουν πως η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με δικά μας μέσα κατά κύριο λόγο και «βολεύονται», πατάνε στο φιλότιμο μας.
Δεν είναι δυνατόν στο αίτημα διάθεσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων να απαντούν στις υπηρεσίες ότι «Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα», την ίδια ώρα που απαιτούν από τους υπαλλήλους να εκτελέσουν εξωτερική υπηρεσία!!!
Να δείξουμε τώρα τη δύναμη της διεκδίκησης μας, συσπειρωμένοι στις αποφάσεις των Ομοσπονδιών μας και των πρωτοβάθμιων Συλλόγων μας
Απαιτούμε να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα στις εξής κατευθύνσεις:
- Νομοθετική ρύθμιση χορήγησης «πάγιων οδοιπορικών» για τις «εντός έδρας» κινήσεις εντός της έδρας – πόλης της υπηρεσίας, σε όλους τους συναδέλφους, που ασκούν μόνιμα καθήκοντα άσκησης εξωτερικών ελέγχων.
- Αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης στις περιπτώσεις χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου για την εκτέλεση της υπηρεσίας κατ’ ελάχιστο στα 0,40 €/χλμ, ώστε να καλύπτεται το πολύ αυξημένο κόστος των καυσίμων, αλλά και των φθορών, της συντήρησης κλπ των οχημάτων μας.
- Προπληρωμή όλων των εξόδων και αποζημιώσεων κίνησης.
- Διπλασιασμό των ημερών μετακίνησης εκτός έδρας ανά έτος για όλες τις ειδικότητες.
- Αύξηση της ημερήσιας αποζημίωσης κατά 50%. Οι ημερήσιες αποζημιώσεις των 40 € ή 20 ή 10 κατά περίπτωση αποτελεί εμπαιγμό για τις ανάγκες των εργαζομένων.
- Αναπροσαρμογή της ανώτατης αποζημίωσης ξενοδοχείων, ειδικά στις τουριστικές περιοχές.
- Να θεωρείται εκτός έδρας μετακίνηση, η μετακίνηση σε νησί και η άνω των τριάντα χιλιομέτρων για την ηπειρωτική χώρα. Να θεωρείται ως έδρα του μισθωτού ο τόπος όπου παρέχει την εργασία του και σε κάθε περίπτωση ο πραγματικός τόπος εκκίνησης της μετακίνησης του, προκειμένου να αντιμετωπιστούν σχετικές στρεβλώσεις.
- Να μειωθεί η χιλιομετρική απόσταση στα 120 χλμ ως προϋπόθεση κάλυψης εξόδων διανυκτέρευσης.
- Ιδιαίτερα για τις νησιωτικές περιοχές:
-Να θεωρείται ως εκτός έδρας με ολόκληρη αποζημίωση η μετακίνηση σε νησί
-Να αποζημιώνεται η δαπάνη μεταφοράς ανεξαρτήτως κατηγορίας πλοίου (συμβατικό ή ταχύπλοο)
-Να προσαυξάνεται κατά 30% η δαπάνη διανυκτέρευσης στα νησιά, την τουριστική περίοδο (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο).
- Αύξηση της ποσότητας καυσίμων που δικαιούνται τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κατά 50% (κατάργηση του άρθρου 10 της ΚΥΑ 129/2534/20.01.2010).
- Την απλοποίηση των δικαιολογητικών όλων των σχετικών διαδικασιών για την κάλυψη και πληρωμή όλων των οδοιπορικών-εισιτήριων-αποζημιώσεων για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων.
- Προμήθεια υπηρεσιακών αυτοκινήτων και προσλήψεις οδηγών.
- Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων, για να αντιμετωπιστεί η τραγική υποστελέχωση.
12-2-2023
Κοιν/ση
- Υπουργείο Οικονομικών
- Υπουργείο Εσωτερικών
- Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών
- Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας
- Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων
- ΚΕΔΕ/Δήμαρχοι
- ΕΝΠΕ/Περιφερειάρχες
- Κόμματα Βουλής