.
Αναπτυξιακοί Οργανισμοί των ΟΤΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ & ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 01 Ιούλιος 2020 03:20

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

                                                                                                      Αθήνα 28 /6/2020
                                                                                                     Αριθμ. Πρωτ.: 135

 

Αναπτυξιακοί Οργανισμοί των ΟΤΑ

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ & ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ

 

Με την υπ’ αριθμ. 200 εγκύκλιό του το Υπουργείο Εσωτερικών προσπαθεί να δώσει ώθηση στην εφαρμογή του ν. 4674/2020 για την Σύσταση και λειτουργία των Αναπτυξιακών Οργανισμών στους ΟΤΑ (Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου με την μορφή των Ανωνύμων Εταιρειών).
Αποτυπώνονται και με την εγκύκλιο αυτή καθαρά όλα όσα είχαμε καταγγείλει κατά την συζήτηση του νόμου στη Βουλή, ότι δηλαδή αντί η κυβέρνηση να στελεχώσει και να ενισχύσει τις Τεχνικές και λοιπές Υπηρεσίες των ΟΤΑ προωθεί εργαλεία και όργανα, που θα λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και με ευελιξία άλλοτε θα παίρνουν αρμοδιότητες από τις υπηρεσίες κι άλλοτε θα τις φορτώνουν. Όλα κατά το δοκούν…
Με τον ν. 4674/2020 αναγορεύονται οι Αναπτυξιακοί Οργανισμοί Α.Ε., που θα ιδρυθούν «ισότιμοι» φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης…, που μπορούν να ασκούν αρμοδιότητες των ΟΤΑ και υπηρεσίες προς τους πολίτες!!!
Είναι χαρακτηριστικά όσα αναφέρονται για την «οικονομική αυτοτέλεια» των Αναπτυξιακών Οργανισμών, η δραστηριότητα των οποίων «μπορεί να φέρει οικονομικό αποτέλεσμα»…, δηλαδή πώληση υπηρεσιών, ΣΔΙΤ, ανταποδοτικότητα κλπ.
Ενώ και στην σχετική εγκύκλιο ομολογεί ότι «το μείζον πρόβλημα εντοπίζεται στην υποστελέχωση τεχνικών υπηρεσιών και τεχνικού προσωπικού στους ΟΤΑ», αντί η κυβέρνηση να προχωρήσει σε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, σε εξοπλισμό και στήριξη των υπηρεσιών των ΟΤΑ, θέλει να επιταχύνει την υλοποίηση του νόμου, όπου προβλέπεται υποχρεωτική η ύπαρξη Τεχνικής Υπηρεσίας στους Αναπτυξιακούς Οργανισμούς, με μετακλητό Διευθυντή (και Γενικό Δ/ντή), που θα έχει και το ρόλο της αναθέτουσας αρχής και θα μπορεί να αναλαμβάνει τα πάντα όλα…
Δεν μένει όμως μόνον εκεί ο ν. 4674/2020. Δίνει την δυνατότητα εκτός από τις αρμοδιότητες των Τεχνικών Υπηρεσιών, να αναλαμβάνει γενικότερα την υποστήριξη και εφαρμογή της αναπτυξιακής πολιτικής των Δήμων και των Περιφερειών, την ωρίμανση έργων υποδομής και την υλοποίηση πολιτικών κοινωνικής συνοχής, ψηφιακής σύγκλισης, αειφόρου ανάπτυξης κλπ. Και βέβαια με την χρήση του επιρρήματος «ιδίως», ο νομοθέτης όπως πάντα απαριθμεί ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τις αρμοδιότητες που μπορούν να πάρουν οι Αναπτυξιακοί Οργανισμοί.
Θέλει να φτιάξει «παραμάγαζα» με ημέτερους αποσπασμένους μόνιμους υπαλλήλους και με προσωπικό, που δεν θα εντάσσεται στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου, δίνοντας ταυτόχρονα για πρώτη φορά με νόμο, το δικαίωμα υπογραφής στο προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου!!!
Θέλει να έχει έναν ευέλικτο μηχανισμό προθύμων, που δεν θα αμφισβητεί ούτε τον σχεδιασμό και τις προτεραιότητες που τίθενται, ούτε τις διαδικασίες, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα.
Οι αναθέσεις σε ιδιώτες θα πολλαπλασιαστούν, το ίδιο κι οι νομοθετημένες από τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ Προγραμματικές Συμβάσεις «μέσω της ανάθεσης υποστήριξης κατά την άσκηση αρμοδιοτήτων των ΟΤΑ στους Αναπτυξιακούς Οργανισμούς. Ως υπηρεσίες δεκτικές υποστήριξης νοούνται, ιδίως, οι διοικητικές μονάδες/δομές/υπηρεσίες των ΟΤΑ, η οικονομική υπηρεσία, οι υπηρεσίες βεβαίωσης και είσπραξης τελών, δικαιωμάτων, εισφορών και προστίμων κ.α.. Η δε Προγραμματική Σύμβαση με τον Αναπτυξιακό Οργανισμό εξυπηρετεί την ανάθεση υποστηρικτικών υπηρεσιών (πχ. προσωπικό ή μέσα)»!!!.
Αυτό ονομάζεται «θεσμοθέτηση της συνεργατικής υλοποίησης αυτοδιοικητικών αρμοδιοτήτων»!!!!
Με αυτές τις ανώνυμες εταιρείες (Αναπτυξιακούς Οργανισμούς) σαν μεσάζοντες, οι ΟΤΑ θα αναθέτουν αρμοδιότητες, τεχνική υποστήριξη σε ιδιώτες, σε εξωτερικούς συμβούλους την εκπόνηση του επιχειρησιακού προγράμματος, θα διοχετεύουν χρήμα όπου και όσο θέλουν…, μακριά από το δημόσιο λογιστικό και την στοιχειώδη διαφάνεια, που επιβάλλεται.
Στην ρότα των ρυθμίσεων του Καποδίστρια, του Καλλικράτη και του Κλεισθένη, εκσυγχρονίζοντας το αμαρτωλό και σάπιο καθεστώς των Αναπτυξιακών Εταιρειών, η κυβέρνηση θέλει να προωθήσει με τους ΟΤΑ και τους Αναπτυξιακούς τους Οργανισμούς τις ιδιωτικοποιήσεις και των εκχωρήσεις αρμοδιοτήτων, το πέρασμα αρμοδιοτήτων και υποδομών στην αγορά, στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Θέλουν να βάλουν τις υπηρεσίες να δουλεύουν πιο ολοκληρωμένα για τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Παρά τις τεράστιες καταστροφές που έχουμε κάθε χρόνο σε υποδομές, παρά τις μεγάλες ανάγκες για ολοκληρωμένα και σύγχρονα έργα υποδομών, έργα αντιπλημμυρικής, αντισεισμικής θωράκισης, έργα που υπηρετούν τις λαϊκές κοινωνικές ανάγκες, παρά την τεράστια υποστελέχωση και την πολυπλοκότητα των αρμοδιοτήτων, όλες οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις συνεχίζουν να μην λύνουν αυτά τα προβλήματα, συνεχίζουν να λειτουργούν τις υπηρεσίες ως εργαλείο στήριξης της κερδοφορίας των επιλογών των μεγαλοεπιχειρηματιών και να αντιμετωπίζουν τις Τεχνικές και άλλες υπηρεσίες των ΟΤΑ ως αποθετήριο ευθυνών, με τις ποινικές και αστικές ευθύνες που φορτώνουν στους υπαλλήλους.
Παρόλα αυτά οι εργαζόμενοι των Περιφερειών δεν καταθέτουμε «τα όπλα». Συνεχίζουμε τον αγώνα για υπηρεσίες που δεν θα λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και θα είναι στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών.
Συνεχίζουμε να διεκδικούμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                 Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                                     ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
Το δικαίωμα συλλογικής δράσης δεν μπαίνει σε καραντίνα PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 26 Ιούνιος 2020 03:10

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

                                                                                                       Αθήνα 25 /6/2020
                                                                                                     Αριθμ. Πρωτ.:134

 

Το δικαίωμα συλλογικής δράσης δεν μπαίνει σε καραντίνα

 

Η κυβέρνηση, παρέα με τους μεγαλοεργοδότες και τα μπουκωμένα από κρατικό χρήμα Μ.Μ.Ε., με ένα νομοσχέδιο που θυμίζει άλλου τύπου εποχές, επιχειρεί να θέσει σε μόνιμη καραντίνα τους αγώνες των εργαζομένων και υπό έλεγχο το δικαίωμα της απεργίας και των διαδηλώσεων.
Η κυβέρνηση, μαζί με την παρέα της, θεωρεί ότι με ένα νομοσχέδιο που θίγει θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα τoυ συνόλου της κοινωνίας, θα κατορθώσει να περιορίσει τις αντιδράσεις των εργαζομένων, των ανέργων, των αγροτών των φοιτητών και όσων άλλων εναντιώνονται στα σχέδια της για την διάλυση και το ξεπούλημα της χώρας.
Το αυστηρό πλαίσιο που τίθεται στο νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις έχει μία και μοναδική στόχευση. Τη φίμωση όσων αντιδρούν. Η κυβέρνηση, επαναφέροντας το χουντικό διάταγμα 794/1971, έχει την απαίτηση να ορίζεται για κάθε διαδήλωση ως οργανωτής φυσικό πρόσωπο το οποίο θα δηλώνει τα προσωπικά του στοιχεία και ο οποίος θα είναι υπεύθυνος και υπόλογος. Η Αστυνομία που το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει αναδειχθεί στον μέγα χειριστή όλων των κυβερνητικών υποθέσεων, θα ελέγχει τα οργανωτικά ζητήματα του κάθε συλλαλητηρίου και στην περίπτωση που δεν τα εγκρίνει θα το απαγορεύει. Εάν δε κάποιος κάνει το «λάθος» να συμμετάσχει σε μια διαδήλωση η οποία δεν έχει την κυβερνητική σφραγίδα θα κινδυνεύει με φυλάκιση έως 2 έτη.
Η κυβέρνηση σταθερή στην τροχιά των αντεργατικών πολιτικών που εφαρμόζονται (το 90% των απεργιών κρίνονται παράνομες ή καταχρηστικές) και υποταγμένη στα συμφέροντα που πιστά υπηρετεί χρησιμοποίησε την καραντίνα με πρόσχημα τον κορονοϊο ώστε να μας εθίσει στον περιορισμό. Όμως δεν θα τα καταφέρει. Το δικαίωμα συλλογικής δράσης αποτελεί βασικό στοιχείο του συνδικαλιστικού δικαιώματος το οποίο προφανώς δεν διαπραγματευόμαστε.
Απόσυρση τώρα του χουντικής εμπνεύσεως νομοσχεδίου που στοχεύει στον περιορισμό του δικαιώματος της συνάθροισης, στον περιορισμό της συλλογικής δράσης, που θέλει να βάλει τις απεργίες στο γύψο.
Η συνδικαλιστική – κοινωνική – περιβαλλοντική δράση δεν θα αποτελεί δικαίωμα της αστυνομίας. Αποτελούσε και θα αποτελεί δικαίωμα των εργαζομένων και της κοινωνίας.

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                   ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 09 Ιούνιος 2020 02:35

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

                                                                                                  Αθήνα 8/6/2020
                                                                                                   Αριθμ. Πρωτ.:133

 

ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 

Ως πρόσκομμα που πρέπει να εξαφανιστεί, αντιμετωπίζει η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας την Επιτροπή Υγιεινής & Ασφάλειας, που συγκρότησαν οι εργαζόμενοι της Περιφερειακής Ενότητας.
Με αστήρικτες και «κατά παραγγελία» νομικές ερμηνείες δεν αποδέχεται την συγκρότηση της συγκεκριμένης Επιτροπής και δεν αναγνωρίζει τα μέλη της, αντί να αναγνωρίσει τον σημαντικό ρόλο όλων των Επιτροπών Υγιεινής & Ασφάλειας, που η σημασία τους αναδείχτηκε τον καιρό της πανδημίας και στους πιο δύσπιστους.
Αντί να αναλάβει τις ευθύνες της για τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στην υλοποίηση όλου του πλαισίου της υγιεινής ασφάλειας, υπεισέρχεται σε ζητήματα, που αφορούν τους εργαζόμενους και μόνον αυτούς.
Αντί να καθίσει να συζητήσει με τους εκπροσώπους των εργαζομένων (Σύλλογος Εργαζομένων Περιφέρειας Θεσσαλίας, Τοπικό Τμήμα Μαγνησίας & Σποράδων και Επιτροπή Υγιεινής & Ασφάλειας) και να δρομολογήσει λύσεις στα αιτήματά τους, προσπαθεί να βάλει εμπόδια στη δράση και τις διεκδικήσεις τους.
Αντί να έχει εξασφαλίσει όλα τα προβλεπόμενα (ΜΑΠ, εξετάσεις, εμβολιασμούς κλπ) από την ΚΥΑ 43726/2019, που και με σχετικό Εξώδικο απαιτήσαμε, ασχολείται με ζητήματα, που έχουν απαντηθεί…
Κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι στο άρθρο 7 του ν.3850/2010 αναφέρεται ότι «τα συμβούλια εργαζομένων υποδεικνύουν τα μέλη της Ε.Υ.Α.Ε. από τα μέλη τους. Αν στην επιχείρηση δεν υπάρχουν εκπρόσωποι ή συμβούλια εργαζομένων, που προβλέπονται από νόμο, οι εργαζόμενοι εκλέγουν σε γενική συνέλευση….». Και στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εκπρόσωποι των εργαζομένων, που δεν μπορούν να αγνοούνται.
Βέβαια είναι σίγουρο ότι η ίδια αγνοεί την 135 Διεθνή Σύμβαση Εργασίας, όπου στο άρθρο 3 αποτυπώνεται ότι ο όρος «αντιπρόσωπος» των εργαζομένων αφορά τα πρόσωπα που αναγνωρίζονται ότι έχουν αυτή την ιδιότητα από την εθνική νομοθεσία και πρακτική, είτε είναι συνδικαλιστικοί αντιπρόσωποι, δηλαδή αντιπρόσωποι που ορίζονται ή εκλέγονται από τα σωματεία ή τα μέλη των σωματείων είτε εκλεγμένοι αντιπρόσωποι, δηλαδή αντιπρόσωποι που εκλέγονται ελεύθερα από τους εργαζόμενους της επιχείρησης.
Καθώς και ότι έχει κριθεί ότι σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.3 ν.1767/1988 τα συμβούλια εργαζομένων θεωρούνται αντιπρόσωποι των εργαζομένων κατά την έννοια του άρθρου 3 της 135 Διεθνούς Συμβάσεως Εργασίας, η δε αναφερόμενη στο άρθρο 12 παρ.4 εξουσία του Συμβουλίου Εργαζομένων να συναποφασίζει με τον εργοδότη για ορισμένα θέματα προϋποθέτει ότι α) δεν λειτουργεί στην επιχείρηση συνδικαλιστική οργάνωση και β) τα θέματα αυτά δεν ρυθμίζονται με (επιχειρησιακή ΣΣΕ) κλπ.
Παρά το γεγονός ότι όλα τα παραπάνω ζητήματα της κοινοποιήθηκαν και με σχετικό γνωμοδοτικό νομικό σημείωμα η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας επιμένει στα δικά της!!!! και δεν αναγνωρίζει την Επιτροπή Υγιεινής & Ασφάλειας, που εκτός των άλλων στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτελείται από εκλεγμένα μέλη και στα συνδικαλιστικά όργανα της περιοχής!!!
Καλούμε την Περιφερειακή Αρχή Θεσσαλίας να πάρει θέση και να σταματήσουν οι όποιες σκοπιμότητες.
Να παρέμβει και να σταματήσει η αδικαιολόγητη αυτή παρέμβαση της Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας.
Να εξασφαλίσει όλα των αναγκαία μέτρα υγιεινής και ασφάλισης στους εργαζόμενους.


Πίνακας Αποδεκτών


1. Περιφερειάρχη Θεσσαλίας
2. Αντιπεριφερειάρχες Θεσσαλίας
3. Νομαρχικακό Τμήμα Μαγνησίας ΑΔΕΔΥ
4. ΜΜΕ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                                   ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 09 Ιούνιος 2020 02:29

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

                                                                                                       Αθήνα 2/6/2020
                                                                                                       Αριθμ. Πρωτ.:128

 

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑ
ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ

 

Της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας
(Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.), νόμιμα εκπροσωπούμενης και εδρεύουσας στην Αθήνα, Λεωφόρος
Συγγρού, αριθμός 80-88.

Π Ρ Ο Σ
Τους Περιφερειάρχες της Χώρας - Στις έδρες τους.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1) κ. Υπουργό Εσωτερικών
2) Συντονιστές των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων
3) Εθνική Αρχή Διαφάνειας
4) Σωματεία - μέλη μου - Στις έδρες τους.
-------------------------

Σύμφωνα με τις παραγράφους 7α και β του άρθρου 86 του Υπαλληλικού
Κώδικα: «7.α) Η προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Προϊσταμένων Γενικών
Διευθύνσεων διενεργείται, σύμφωνα με την περίπτωση (β) της παραγράφου 1 του
άρθρου 37 του ν. 4622/2019 ή, σε περίπτωση μη εφαρμογής της ανωτέρω διάταξης,
με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και του οικείου Υπουργού ή,
προκειμένου για Ν.Π.Δ.Δ., με απόφαση του εποπτεύοντος Υπουργού. Για τις
Ανεξάρτητες Αρχές η προκήρυξη εκδίδεται από τον Πρόεδρο ή τον επικεφαλής της
Αρχής και τον Υπουργό Εσωτερικών. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται οι όροι και οι
προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία της επιλογής τηρουμένων των όρων των
άρθρων 84 και 85 του παρόντος. β) Η προκήρυξη εκδίδεται πέντε (5) μήνες πριν
από τη λήξη της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων Γενικών
Διευθύνσεων και δημοσιεύεται στις ιστοσελίδες των οικείων φορέων και του
Α.Σ.Ε.Π..».
Εξ ετέρου, oι παράγραφοι 8α και β του αυτού παραπάνω άρθρου ορίζουν τα
εξής: «8.α) Για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων Διευθύνσεων ή αντίστοιχου ή
ενδιάμεσου (μεταξύ Διεύθυνσης και Τμήματος) επιπέδου οργανικής μονάδας και
Τμημάτων εκδίδεται προκήρυξη από τον οικείο φορέα, με την οποία καθορίζονται οι
όροι και οι προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία της επιλογής τηρουμένων των
όρων των άρθρων 84 και 85. Οι θέσεις προκηρύσσονται ανά Γενική Διεύθυνση, όπου
προβλέπεται, άλλως ανά φορέα. Εάν η προκηρυσσόμενη θέση αφορά οργανική μονάδα
που δεν υπάγεται σε Γενική Διεύθυνση, η θέση προκηρύσσεται από τον οικείο φορέα
αυτοτελώς. β) Η προκήρυξη εκδίδεται τρεις (3) μήνες πριν από τη λήξη της
θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων και δημοσιεύεται στις ιστοσελίδες των
οικείων φορέων και του Α.Σ.Ε.Π.. Ο οικείος φορέας κοινοποιεί την προκήρυξη στους
υπαλλήλους που ανήκουν οργανικά σε αυτόν με κάθε πρόσφορο τρόπο.».
Περαιτέρω, κατά την παράγραφο 11 του ίδιου ως άνω άρθρου: «11. Αν
κενωθεί ή συσταθεί θέση προϊσταμένου, η θέση προκηρύσσεται το αργότερο
εντός δεκαπέντε (15) ημερών και η διαδικασία τοποθέτησης προϊσταμένου
ολοκληρώνεται το αργότερο εντός δύο (2) μηνών από την προκήρυξη της θέσης. Ο
προϊστάμενος επιλέγεται για πλήρη θητεία. Έως την τοποθέτηση νέου προϊσταμένου
εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 87 περί αναπλήρωσης προϊσταμένων. Ειδικά,
στην περίπτωση που κενωθεί θέση προϊσταμένου κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους
της θητείας, στην κενωθείσα θέση τοποθετείται για το υπόλοιπο της θητείας ο
επόμενος στον οικείο πίνακα κατάταξης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο τελευταίο
εδάφιο της παραγράφου 8 του παρόντος άρθρου, εφόσον δεν έχει τοποθετηθεί σε
άλλη θέση ευθύνης του ίδιου επιπέδου».
Από την διατύπωση των προδιαληφθεισών διατάξεων, που κάνουν χρήση
οριστικής του ενεστώτος χρόνου («Η προκήρυξη ε κ δ ί δ ε τ α ι πέντε (5)
μήνες πριν από τη λήξη της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων
Γενικών Διευθύνσεων», «Η προκήρυξη ε κ δ ί δ ε τ α ι τρεις (3) μήνες πριν
3
από τη λήξη της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων» και «Αν κενωθεί
ή συσταθεί θέση προϊσταμένου, η θέση π ρ ο κ η ρ ύ σ σ ε τ α ι το
αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών») και που χορηγούν προς τα μέλη των
Συλλόγων που είναι μέλη μου και κατ’ επέκταση και σε μένα, ως συνδικαλιστικό τους
όργανο, έννομη αξίωση προς ορισμένη συμπεριφορά της Διοίκησης, που συνίσταται
στην έκδοση προκηρύξεων για την πλήρωση θέσεων Προϊσταμένων Γενικών
Διευθύνσεων, Διευθύνσεων και Τμημάτων, εντός των ως άνω ρητά κατά περίπτωση
οριζομένων προθεσμιών, προκύπτει ευθέως, δέσμια αρμοδιότητα και όχι
διακριτική ευχέρεια της Διοίκησης, δηλαδή υποχρέωσή της για την άμεση
εφαρμογή των προβλεπομένων από τις ανωτέρω διατάξεις, για την
προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων,
Διευθύνσεων και Τμημάτων, δοθέντος ότι οι ως άνω νομοθετικές διατάξεις
επιβάλλουν την άμεση εφαρμογή των πιο πάνω προβλεπομένων απ’ αυτές,
χωρίς να την συνδέουν με καμιά άλλη προϋπόθεση, παρά μόνο με το
γεγονός, είτε της λήξης της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων
Γενικών Διευθύνσεων, είτε της λήξης της θητείας των υπηρετούντων
προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων, είτε τέλος της κένωσης ή
σύστασης θέσεως προϊσταμένου.
Εν προκειμένω, από τα στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση μας, προκύπτουν τα
ακόλουθα:
α) Στην Περιφέρεια Αττικής παραμένουν κενές δύο θέσεις προϊσταμένων
Γενικών Διευθύνσεων, μετά τη λήξη της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων,
δοθέντος ότι προκηρύχθηκε η πλήρωση μόνο πέντε από τις υφιστάμενες επτά θέσεις
προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, η οποία και ολοκληρώθηκε με την επιλογή και
τοποθέτησή τους.
β) Στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, μετά την επιλογή και τοποθέτηση
προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, ήδη κενώθηκε μια από τις πέντε προβλεπόμενες
θέσεις προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων.
γ) Στις Περιφέρειες Βόρειου Αιγαίου, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας και Ανατολικής
Μακεδονίας και Θράκης, εκδόθηκαν οι σχετικές Προκηρύξεις για την πλήρωση θέσεων
Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, πλην, όμως, δεν έχουν προχωρήσει οι
διαδικασίες επιλογής και
δ) Τέλος, στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Νότιου
Αιγαίου, Κρήτης, Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου και Ηπείρου δεν έχουν εκδοθεί
Προκηρύξεις για την πλήρωση θέσεων Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, παρά το
γεγονός ότι είχε δοθεί δύο φορές προθεσμία για την έκδοση των σχετικών
Προκηρύξεων.
Αυτονόητο είναι ότι, λόγω των αμέσως παραπάνω, αδρανεί και η προκήρυξη για
την πλήρωση θέσεων Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων.
4
Επειδή η ως είρηται καθ’ ύλη αρμοδιότητα, για την άμεση εφαρμογή
των προβλεπομένων από τις παραπάνω νομοθετικές διατάξεις, που ως
προελέχθη έχει χαρακτήρα δέσμιας αρμοδιότητας, έπρεπε να ασκηθεί μέσα
στις ανωτέρω ρητά οριζόμενες προθεσμίες και η μη άσκησή της, εντός των
πιο πάνω προθεσμιών, συνιστά παράλειψη οφειλόμενης νομίμου ενέργειας
της Διοίκησης, με τις περαιτέρω εν γένει δυσμενείς συνέπειες στη λειτουργία
των Περιφερειών.
Επειδή, παράλληλα, με την μακρόχρονη παράλειψη οφειλόμενης
νομίμου ενέργειας της Διοίκησης γεννώνται και ζητήματα παραβίασης των
συνταγματικών αρχών, της ισότητας και της αξιοκρατίας και, ειδικότερα, της
ελεύθερης σταδιοδρομίας στις δημόσιες θέσεις, κατά το λόγο της
προσωπικής αξίας και ικανότητας του κάθε υπαλλήλου (άρθρο 4 παρ. 1 και 4
και άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος), της διαφάνειας (άρθρο 103 παρ. 7 του
Συντάγματος) που, κατά την έννοιά της, καταλαμβάνει όχι μόνο τη
διαδικασία εισόδου στο υπαλληλικό σώμα αλλά και, περαιτέρω, τις εν γένει
διαδικασίες εξέλιξης (προαγωγής ή ανάθεσης καθηκόντων κλπ) των
δημοσίων υπαλλήλων, καθώς και του κράτους δικαίου (άρθρο 25 παρ. 1 του
Συντάγματος).
Επειδή η ως άνω παράλειψη δημιουργεί και επιπρόσθετες αστικές,
ποινικές και λοιπές ευθύνες των αρμοδίων.
Κατόπιν όλων των ανωτέρω, διαμαρτύρομαι εντονότατα, για την μη σύννομη
αυτή συμπεριφορά της Διοίκησης.
Επειδή η συμπεριφορά αυτή συνιστά ευθεία παράβαση Νόμου, που ζημιώνει
τους υπαλλήλους των Περιφερειών.
Προκειμένου δε να στοιχειοθετηθεί, κατά παντός υπευθύνου, το αδίκημα του
άρθρου 259 του Π.Κ. και ειδικότερα προς θεμελίωση και απόδειξη της υπερχειλούς
υποκειμενικής υπόστασης του εν λόγω αδικήματος, σας γνωρίζω, με την παρούσα, ότι
με τις ανωτέρω παράνομες παραλείψεις οφειλόμενων νομίμων ενεργειών της
Διοίκησης, προκαλείται άμεση και ανεπανόρθωτη σημαντικότατη βλάβη στα έννομα
συμφέροντα των μελών των Σωματείων που είναι μέλη μου.
Γ Ι Α Ο Λ Α ΑΥΤΑ
Σας καλώ να προβείτε στην άμεση εφαρμογή των προβλεπομένων από τις
ανωτέρω νομοθετικές διατάξεις για την προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων
Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων και Τμημάτων, με βάση το
γεγονός, είτε της λήξης της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων Γενικών
Διευθύνσεων, είτε της λήξης της θητείας των υπηρετούντων προϊσταμένων
Διευθύνσεων και Τμημάτων, είτε τέλος της κένωσης ή σύστασης θέσεως
προϊσταμένου.
5
Σε διαφορετική περίπτωση, η παρούσα θα αποτελέσει στοιχείο της προδικασίας
για στοιχειοθέτηση, κατά παντός υπευθύνου, του αδικήματος του άρθρου 259 του
Π.Κ. και ειδικότερα για θεμελίωση και απόδειξη της υπερχειλούς υποκειμενικής
υπόστασης του εν λόγω αδικήματος, γνωρίζοντάς σας άμα και πάλι προς τούτο, με την
παρούσα, ότι με τις ανωτέρω παράνομες παραλείψεις οφειλόμενων νομίμων ενεργειών
της Διοίκησης, προκαλείται άμεση και ανεπανόρθωτη σημαντικότατη βλάβη στα
έννομα συμφέροντα των μελών των Σωματείων που είναι μέλη μου.
Με τη ρητή επιφύλαξη παντός εν γένει νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος
δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα, σ’ αυτούς προς
τους οποίους αυτή απευθύνεται, προς γνώση αυτών και για τις νόμιμες συνέπειες,
αντιγράφοντας ολόκληρη την παρούσα στις εκθέσεις επίδοσης που θα συντάξει.-

Αθήνα, 2 Ιουνίου 2020

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας τιμωρούν συνειδητά και οδηγούν σκόπιμα στην ανεργία αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, επειδή «τόλμησαν» να εκλεγούν στο Δ.Σ. της ΔΟΕ και του Συλλόγου τους Κάτω τα χέρια από τα δικαιώματα των εργαζομένων, μονίμων & συ PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 03 Ιούνιος 2020 19:21

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

                                                                                                     Αθήνα 3 /6/2020
                                                                                                     Αριθμ. Πρωτ.:130

 

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας τιμωρούν συνειδητά και οδηγούν

σκόπιμα στην ανεργία αναπληρωτές εκπαιδευτικούς,

επειδή «τόλμησαν» να εκλεγούν στο Δ.Σ. της ΔΟΕ και του Συλλόγου τους

 

Κάτω τα χέρια από τα δικαιώματα των εργαζομένων, μονίμων & συμβασιούχων!

 

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την στιγμή που κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, τιμωρητικά και καταπατώντας κατοχυρωμένα συνδικαλιστικά δικαιώματα, προχώρησαν σε αιφνίδια περικοπή της προϋπηρεσίας των αναπληρωτριών εκπαιδευτικών Δινοπούλου Ευαγγελία και Μαργαρίτη Ελεάνα κατά τρεις (3) μήνες και τρεις (3) ημέρες αντίστοιχα, λόγω της συνδικαλιστικής τους δράσης, παρά το γεγονός ότι οι αναπληρώτριες έχουν βεβαίωση που αναγνωρίζει συνολικά την προϋπηρεσία τους.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις η χρήση βραχυχρόνιων συνδικαλιστικών αδειών ισχύουν με τους ίδιους όρους όπως και για τους μόνιμους συναδέλφους, χωρίς να επηρεάζουν την εργασιακή συνθήκη και δυνατότητα συνέχισης της εργασίας τους, καθώς και τις υπηρεσιακές τους μεταβολές. Άδειες τις οποίες χρησιμοποίησαν και οι δύο συναδέλφισσες προκειμένου να ανταποκριθούν στα συνδικαλιστικά τους καθήκοντα, ως εκλεγμένα μέλη στο ΔΣ της ΔΟΕ και στο ΔΣ του Συλλόγου Εκπ/κών ΠΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής αντίστοιχα, την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Το Υπουργείο Παιδείας εξακολουθεί προκλητικά να μην επιλύει το ζήτημα και να μην αναγνωρίζει το σύνολο της προϋπηρεσίας τους, σύμφωνα με τις σχετικές βεβαιώσεις, όπως δόθηκαν από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στις οποίες εργάστηκαν οι συναδέλφισσες ! Το εργασιακό μέλλον των δύο εκπαιδευτικών και η σειρά κατάταξής τους στους πίνακες βρίσκεται σε κίνδυνο! Πρόκειται για πολιτική επιλογή, συνειδητή και τιμωρητική ενέργεια εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ ώστε να οδηγηθούν οι αναπληρώτριες συναδέλφισσες που «τόλμησαν» να εκλεγούν σε ΔΣ της ΔΟΕ και του Συλλόγου τους στην ανεργία και σε χειροτέρευση των εργασιακών τους συνθηκών. Το μήνυμα είναι σαφές: Οι αναπληρωτές πρέπει να «κάτσουν στα αυγά τους», να μην έχουν δικαιώματα και να μη διεκδικούν. Να μαζεύουν - αγοράζουν μόρια, και αν εργάζονται έστω και εκ περιτροπής να είναι ευχαριστημένοι.
Η προκλητική στάση κυβέρνησης και υπουργείου Παιδείας αποτελεί ευθεία επίθεση σε κάθε συνάδελφο/ισσα που εκλέγεται στα ΔΣ των συλλόγων και των ΕΛΜΕ τους, και ανοίγουν τον δρόμο της αμφισβήτησης της προϋπηρεσίας κάθε αναπληρωτή/τριας που επιλέγει την συλλογική δράση και την άμεση εμπλοκή του/της στις διαδικασίες των σωματείων, που απαιτεί την ενεργό παρουσία, τον λόγο και την διεκδίκηση των δικαιωμάτων της ελαστικής εργασίας στην πράξη! Την ίδια στιγμή που τιμωρούν με αποκλεισμούς όσους αρνούνται τοποθέτηση στις εσχατιές της χώρας για ολιγόμηνες συμβάσεις και απόλυση τον Ιούνη, αυτούς που αναπληρώνουν τον εαυτό τους σε εκρηκτικά κενά εδώ και πάνω από μια δεκαετία στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο, την ώρα που τους τιμωρούν ποικιλοτρόπως αν αρρωστήσουν ή αν γίνουν μητέρες, τώρα επιδιώκουν και να τους κλείσουν το στόμα! Επιδιώκουν να τιμωρήσουν και στην πραγματικότητα να απομακρύνουν τους αναπληρωτές από τα σωματεία τους!
Η στάση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση θέλει τους αναπληρωτές, αλλά και κάθε συμβασιούχο, εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα και συνδικαλιστική δράση! Εργαζόμενους με το κεφάλι σκυμμένο, χωρίς να μπορούν να μετέχουν σε συλλογικότητες και σωματεία ενώ η συμμετοχή τους σε αυτά θα αντιμετωπίζεται τιμωρητικά. Η ψήφιση του αντισυνδικαλιστικού νόμου και η απόλυση των 17 συμβασιούχων από την Υπ. Ασύλου, εκείνων μάλιστα που συνέβαλλαν αποφασιστικά στη δημιουργία σωματείου, αποτελούν κομμάτια μιας πολιτικής που επιτίθεται σε δικαιώματα και εργαζόμενους.
• Να αναγνωριστεί και να προσμετρηθεί τώρα ολόκληρη η προϋπηρεσία των Δινοπούλου Ευαγγελίας και Μαργαρίτη Ελεάνας. Να σταματήσει τώρα η τιμωρητική δίωξή τους.
• Καμία αμφισβήτηση της προϋπηρεσίας στους Παναγιώτου Χρήστο (ΔΣ ΔΟΕ) και Καργόπουλο Ανδρέα (ΔΣ ΟΛΜΕ) για την ακώλυτη συνδικαλιστική τους συμμετοχή στα ΔΣ των δύο Ομοσπονδιών.
• Στεκόμαστε στο πλευρό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών διεκδικώντας εδώ και τώρα πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά δικαιώματα για όλους/όλες!
• Απαιτούμε μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους/όλες! Πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά δικαιώματα για όλους/όλες!

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                                ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 10 από 132

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση