.
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΤΑ PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 28 Απρίλιος 2017 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα  27/4/2017

Αριθμ. Πρωτ.:43

 

Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΟΣΥΑΠΕ

ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ  ΤΟΥ ΥΠΕΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας στην συνεδρίασή του στις 27 Απρίλη 2017 συζήτησε την Πρόταση της Επιτροπής του ΥΠΕΣ, του άρθρου 5 του ν. 4368/2016 για την «Αναθεώρηση του Θεσμικού Πλαισίου της Τ.Α.» και κατέληξε στο παρακάτω κείμενο:

Για εμάς τους εργαζόμενους στις Περιφέρειες, η λεγόμενη «ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ» κρίνεται και από τη μεριά του υπαλλήλου στους ΟΤΑ β’ βαθμού και από αυτήν του πολίτη, που ανήκει στις λαϊκές οικογένειες.

Οι ιδιότητες αυτές όχι μόνο είναι άρρηκτα δεμένες, αλλά ταυτόχρονα απαιτούν από εμάς μεγαλύτερη υπευθυνότητα και κριτική προσέγγιση χωρίς συντεχνιασμό.

Είναι γεγονός ότι η συμμετοχή του εκπροσώπου της Ομοσπονδίας μας στην Επιτροπή για την Αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου της Τ.Α. επιβεβαίωσε την αρχική μας άποψη ότι το περιεχόμενο της μεταρρύθμισης είναι προκαθορισμένο και το «παιχνίδι είναι στημένο».

Η κατάθεση της δικής μας, διαφορετικής προσέγγισης μέσα στην Επιτροπή δεν διαφορόποιησε καθόλου την πρόταση η οποία κατατέτηθε και δημοσιοποιήθηκε. Ήταν εξάλλου αναμενόμενο, αφού δεδομένη είναι η πολιτική, που ακολουθεί η κυβέρνηση καθώς επίσης δεν έχει υπάρξει θετική απάντηση σε κανένα από τα αιτήματα, που έχουμε καταθέσει ως Ομοσπονδία στο ΥΠΕΣ.

Γνωρίζουμε ότι στην κατατεθειμένη ΠΡΟΤΑΣΗ υπάρχουν ζητήματα, που γράφονται και ζητήματα, που δεν γράφονται, ζητήματα για τα οποία στη σημερινή φάση της οικονομίας, η κυβέρνηση απλώς «ανοίγει την πόρτα» και θα τα «εξελίξει» στην συνέχεια…

Πρώτα απ’ όλα θέλουμε να σημειώσουμε ότι στις εκατοντάδες σελίδες της ΠΡΟΤΑΣΗΣ για την ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ της ΤΑ δεν χώρεσε ούτε μια αράδα για τα σημαντικά προβλήματα των εργαζομένων στις Περιφέρειες και τους Δήμους. Δεν βρήκε θέση, ούτε μία πρόταση από όσες έχουμε καταθέσει για να βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχομένων  υπηρεσιών των ΟΤΑ προς τα λαϊκά στρώματα.

Αντίθετα σύμφωνα και με την προκαθορισμένη αποδοχή της Επιτροπής για τους ισχύοντες «δημοσιονομικούς περιορισμούς», έγινε προσπάθεια να προσαρμοστούν και να προταθούν αρκετά οργανωτικά ζητήματα σε αυτά τα οικονομικά δεδομένα πχ προβλήματα συγκρότησης υπηρεσιών νησιωτικών περιοχών, διοικητική υποστήριξη Δήμων κλπ.

Οργανωτικά δεδομένα, που διαπνέουν όχι μόνο την ΠΡΟΤΑΣΗ αυτή, αλλά και νομοσχέδια που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, όπως το Σχέδιο νόμου του ΥΠΕΣ, όπου θέλει να υπερκεράσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης και της συνεχιζόμενης απαγόρευσης των προσλήψεων, προωθώντας άρον - άρον πχ την απαράδεκτη ρύθμιση (άρθρο 87) που δίνει τη δυνατότητα στις Περιφερειακές Αρχές σε νησιωτικές περιοχές να «φορτώνουν» σε υπαλλήλους τους αντικείμενα και άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων, χωρίς την συναίνεσή τους!!!!

Είναι φανερό ότι με τη μεταρρύθμιση αυτή, επιχειρείται να διαδραματήσουν οι Περιφέρειες κυρίως, το όχημα της παραγωγικής ανασυγκρότησης, την οποία ευαγγελίζεται η κυβέρνηση. Να δοθούν δηλ. στους  φορείς της Τ.Α. τα «εργαλεία» με τα οποία πιστεύουν ότι θα μπορέσουν είτε να ανοίξουν το δρόμο, είτε να συνδράμουν, σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, σε νέα πεδία κερδοφορίας και ανταγωνιστικότητας των επιχειρηματικών ομίλων.

«Διπλωματία των Πόλεων και των Περιφερειών», οι  «αδελφοποιήσεις» και «τα διεθνή δίκτυα των Πόλεων/Περιφερειών», καθώς και οι «Ευρωπαϊκοί Όμιλοι Εδαφικής Συνεργασίας (ΕΟΕΣ)» (οι οποίοι προωθούνται ταχύτητα, αφού έχουν συμπεριληφθεί στο Σχέδιο Νόμου του ΥΠΕΣ- άρθρα 105-111) θεωρούνται τόσο μηχανισμοί τεχνικής και επιστημονικής υποστήριξης των ΟΤΑ, όσο και «αναπτυξιακά εργαλεία», που σε συνδιασμό με την διεύρυνση του πλαισίου των ΣΔΙΤ, μπορύν «να υπερκεράσουν  γραφειοκρατικά εμπόδια», «να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα και την αξιοποίηση των ευκαιριών, καθώς και την αντιμετώπιση των προκλήσεων που δημιουργεί ο διεθνής ανταγωνισμός», «να δώσουν ευκαιρίες για κινητοποίηση και αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των πρωτοβουλιών της κοινωνίας των πολιτών αλλά και της αγοράς».

Με αυτά τα δεδομένα συνειδητοποιούμε πως η ανάπτυξη που προωθούν όχι μόνο θα πατήσει σε τσαλαπατημένα εργατικά δικαιωμένα, αλλλά και πως αντικειμενικά οι Περιφέρειες θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο και στην παραπέρα ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων (όπως έγινε πριν μερικές δεκαετίες με τους Δήμους).

Η ΠΡΟΤΑΣΗ περιλαμβάνει την επικαιροποίηση των «ρυθμίσεων του Νόμου 1622/1986 «Τοπική Αυτοδιοίκηση-Περιφερειακή Ανάπτυξη και Δημοκρατικός Προγραμματισμός» ως προς τα όργανα και τις διαδικασίες του αναπτυξιακού προγραμματισμού», καθώς και «την ενίσχυση θεσμικών σχημάτων όπως η διαβαθμιδική και διαδημοτική συνεργασία. Η σύνδεση του προγραμματισμού μεταξύ των διαφορετικών επιπέδων διοίκησης  (Κεντρική Διοίκηση, Περιφέρειες, Δήμοι)».

Γι’ αυτό δηλώνουν ότι «η διοικητική μεταρρύθμιση δεν πρέπει να αφόρα μόνο την ΤΑ αλλά ολόκληρο το διοικητικό σύστημα με στόχο την δημιουργία  του επιτελικού κράτους και της πολυεπίπεδης  διακυβέρνησης». Δηλώσεις που ακουμπάνε και σε σχετικές αποφάσεις ΕΝΠΕ & ΚΕΔΕ.

Στο ψήφισμα του 4ου  Συνεδρίου της ΕΝΠΕ με θέμα την «Αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την Τ.Α.» σημειώνεται χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων ότι «Το σημερινό γραφειοκρατικό,  αναποτελεσματικό και αντιπαραγωγικό μοντέλο θα πρέπει να αντικατασταθεί με ένα νέο, που να υπηρετεί τους σκοπούς ενός επιτελικού, ευέλικτου και συνεκτικού κράτους».

Από την δική μας πλευρά είχαμε επισημάνει ότι «Για εμάς ένας νέος χειρότερος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ είναι προ των πυλών και αυτό το λέμε γιατί είναι ξεκάθαρο ότι η σημερινή κυβέρνηση με τα επιτελεία της προσπαθεί να ξεπεράσει τα όποια εμπόδια την δυσκόλευαν στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, θέλει να απλοποίησει την διαδικασία παραχώρησή της στους επιχειρηματικούς ομίλους, να προχωρήσει με μεγαλύτερη ταχύτητα στις ΣΔΙΤ και τις ιδιωτικοποιήσεις, να διοχετεύει πιο εύκολα κεφάλαια στους επιχειρηματίες ως αναπτυξιακά κίνητρα, να βάλει ακόμα πιο βαθιά το χέρι στις τσέπες των εργαζομένων και των λαϊκών οικογενειών, με την ενίσχυση της ανταποδοτικότητας και της φορομπηξίας, με την φορολογική αποκέντρωση… προκειμένου να έχουν οι ΟΤΑ οικονομική αυτοτέλεια… όπως λένε». Καθώς επίσης «ότι το πλαίσιο λειτουργίας της Τοπικής και Περιφερειακής Διοίκησης όπως αυτό καθορίζεται από την οργάνωσή της, τις αρμοδιότητες, τα οικονομικά της δεδομένα, μα κυρίως τους άξονες που θέτει το κεντρικό κράτος και οι διακρατικές Ενώσεις που συμμετέχει η χώρα, την έχουν μετατρέψει σε έναν μηχανισμό «συμπληρωματικό» που δεν μπορεί παρά να κινείται στην ίδια γραμμή.

Μια γραμμή, που σήμερα φέρει και τη σφραγίδα των 3 μνημονίων, του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και της δημοσιονομικής προσαρμογής, αλλά και σήμερα και χθες ως κεντρικό άξονα έχει  την υπηρέτηση της καπιταλιστικής ανάπτυξης, … και στη φάση της κρίσης, και στη φάση της ύφεσης, στασιμότητας  και σήμερα στην προσπάθεια εξεύρευσης και στήριξης επενδύσεων».

Στην ΠΡΟΤΑΣΗ του ΥΠΕΣ φαίνεται καθαρά πως προωθείται σήμερα από όλους τους μηχανισμούς και τους θεσμικούς εταίρους της κυβέρνησης μια πολυεπίπεδη διακυβέρνηση, που θα κυριαρχούν οι εκχωρήσεις αρμοδιοτήτων, οι ιδιωτικοποιήσεις, τα ΣΔΙΤ κλπ και που η υποστελέχωση θα συνεχίζει να διευκολύνει την απαξίωση των υπηρεσιών μας.

Τα θεσμικά εργαλεία  που προτείνονται μεταξύ άλλων στην ΠΡΟΤΑΣΗ, για να δοθούν επιχειρηματικά κίνητρα, για να συγκεντρωθεί και να διοχετευθεί  χρήμα στο όνομα της ανάπτυξης, είναι:

1. Προσέλκυση επενδύσεων και  συγκέντρωση πόρων (ΕΣΠΑ και άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων κλπ)  σε  έργα και υποδομές που θα υπηρετούν στρατηγικούς σχεδιασμούς των επιχειρηματικών  ομίλων.

2. Ληστρική   αξιοποίηση  του συνόλου  της ακίνητης περιουσίας της Τ.Α.  

3. Παραπέρα ώθηση της λεγόμενης Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (ΜΚΟ-ΚΟΙΝΣΕΠ-διάφοροι συνεταιρισμοί, δίκτυα κλπ).

4. Σταδιακή μεταφορά νέων φορολογικών βαρών στις πλάτες των λαϊκών νοικοκυριών και την  νομιμοποίηση παλιών μέσω και  της Τοπικής Διοίκησης, μέσα από την λεγόμενη φορολογική αποκέντρωση, οικονομική αυτοτέλεια κλπ.

Οι εργαζόμενοι έχουμε εμπειρία, για το τι σημαίνει «επιτελικό κράτος», «φορολογική αποκέντρωση», ΣΔΙΤ κλπ. Γνωρίζουμε ότι η άσκηση των «δημόσιων πολιτικών» από οποιαδήποτε επίπεδο – φορέα του κράτους κι αν γίνεται δεν σημαίνει ότι είναι προς όφελος των «πολλών». Δεν σημαίνει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς το λαό είναι δωρεάν και πλήρεις ώστε να καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες των πολιτών. Πολύ περισσότερο δε, δεν σημαίνει ότι η άσκηση αυτών των «δημόσιων πολιτικών» θα γίνεται από εργαζόμενους με συγκροτημένα δικαιώματα.

Με αυτή την οπτική, η προσέγγιση του πορίσματος της Επιτροπής, όπου καταγράφονται οι πάνω από 300 αρμοδιότητες των Περιφερειών δεν θα σηματοδοτήσει αρμοδιότητες και λειτουργία των υπηρεσιών μας με τα παραπάνω, δικά μας κριτήρια.

Η «επανοριοθέτηση αρμοδιοτήτων» με «την  αρχή  της  επικουρικότητας στην προώθηση της δημόσιας πολιτικής  και την εγγύτητα στις ανάγκες των πολιτών» θέλει να υπηρετήσει την ενιαία αντίληψη στις λειτουργίες όλων των θεσμών του αστικού κράτους, ώστε ανεξάρτητα από τις  διαχειριστικές επιλογές και τις ιδεολογικές αφετηρίες των διαφόρων φορέων  να υπηρετείται αποτελεσματικά η καπιταλιστική κερδοφορία.

Ανεξάρτητα την όποια προσπάθεια γίνει κι αν αυτή ευοδωθεί, για τη «σαφήνεια», την «μη αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων» και την «προτυποποίηση εγγράφων και διαδικασιών», αυτή θα κινείται στην κατεύθυνση «προσδιορισμού ενός ελάχιστου επιπέδου αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών  (ένα minimum δηλαδή λειτουργιών) και  διαδικασιών, που θα περιορίζονται στις απολύτως αναγκαίες», θα βασίζεται στη «σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας στην παροχή των υπηρεσιών και στη δημιουργία νέων θεσμικών δυνατοτήτων στήριξης του Ευρωπαϊκού αναπτυξιακού προσανατολισμού των τοπικών οικονομικών στη βάση ανταγωνιστικών προτύπων».

Γι’ αυτό λέμε ότι το ζητούμενο με τις ασκούμενες «δημόσιες πολιτικές» δεν έχει να κάνει με  «οργανωτικά ζητήματα», αλλά κυρίως με το περιεχόμενο και τον χαρακτήρα αυτών, με την πολιτική άποψη που κυριαρχεί, ότι οι εργαζόμενοι αποτελούν «κόστος» και πρέπει αυτό να ελαχιστοποιηθεί.

Χαρακτηριστικά πρόσφατα παραδείγματα αποτελούν τα περιεχόμενα:

- των νόμων 4442/2016  «Νέο θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις» και 4441/2016 «Απλοποίηση διαδικασιών σύστασης επιχειρήσεων, άρση κανονιστικών εμποδίων στον ανταγωνισμό και λοιπές διατάξεις», όπου καταργήθηκαν οι αδειοδοτήσεις, ελαχιστοποιήθηκαν οι έλεγχοι… κι αυτοί οι ελάχιστοι προβλέπεται να γίνονται από πιστοποιημένους φορείς (ιδιωτικούς, επιμελητήρια κλπ)

- των ν. 4445 «Εθνικός Μηχανισμός Συντονισμού, Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Πολιτικών Κοινωνικής Ένταξης και Κοινωνικής Συνοχής, ρυθμίσεις για την κοινωνική αλληλεγγύη κλπ» και 4368/2016 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις», όπου φαίνεται καθαρά πως αντιμετωπίζονται τα ζητήματα κοινωνικής πολιτικής, φτώχειας και αποκλεισμού και πως οι προβλεπόμενες υπηρεσίες  θα παρέχονται από προσωπικό πλήρους ή μερικής απασχόλησης, με σύμβαση ΙΔΟΧ ή μίσθωσης έργου κλπ.

Επίσης χαρακτηριστική είναι στο πόρισμα του ΥΠΕΣ, η όλη αναφορά σε αρμοδιότητες, οι οποίες με τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ μεταφέρθηκαν από τις τότε Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις στους Δήμους (πχ Πολεοδομίες) ότι «οι γνωστοί δημοσιονομικοί περιορισμοί και κυρίως η ισχύουσα μέχρι σήμερα αναστολή των προσλήψεων, δεν κατέστησαν εφικτή την ανάληψη όλης της αρμοδιότητας από όλους τους Δήμους». Σήμερα λοιπόν με αυτά τα δεδομένα να παραμένουν σε ισχύ προτείνεται από την Επιτροπή «να εξεταστεί η δυνατότητα ανάθεσης των αντίστοιχων υπηρεσιών στον β’ βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της άσκησης των αρμοδιοτήτων αυτών από μία κεντρική πολεοδομική υπηρεσία στην έδρα κάθε Περιφέρειας της χώρας και ένα πολεοδομικό γραφείο στην έδρα κάθε Περιφερειακής Ενότητας».

Μακριά από τα δικά μας προβλήματα και αιτήματα κινούνται και τα ζητήματα, που αναφέρονται στην ΠΡΟΤΑΣΗ και αφορούν την «Μητροπολιτική Διακυβέρνηση», την κατάργηση της Οικονομικής Επιτροπής ή άλλων Επιτροπών και τη μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων τους είτε στο Περιφερειακό Συμβούλιο είτε στην Εκτελεστική Επιτροπή, την αντιστοίχηση του θεσμού του Εκτελεστικού Γραμματέα (Περιφέρειας) προς αυτόν του Γενικού Γραμματέα (Δήμου) και την κατάργηση «του θεσμού του άμεσα εκλεγόμενου χωρικού Αντιπεριφερειάρχη».

Η αναφορά επίσης «στη διατήρηση της Περιφερειακής Ενότητας ως εσωτερικής υποδιαίρεσης της Περιφέρειας και ως επιπέδου οργάνωσης των υπηρεσιών της» από μόνη της, χωρίς να λυθεί το σημαντικό ζήτημα της υποστελέχωσης (μείωση κατά 40% από το 2009) και του σεβασμού των δικαιωμάτων των εργαζομένων, όχι μόνο δεν λύνει τα υπαρκτά προβλήματα λειτουργίας των υπηρεσιών μας, αλλά προσθέτει και νέα.

Απαράδεκτη επίσης είναι η αναφορά για την «καθιέρωσης ενός minimum περιεχομένου των οργανισμών των Περιφερειών», προκειμένου να «αναβαθμιστεί ο ρόλος τους»!!!

Και ενώ έχουν  πάρει διαστάσεις «τσουνάμι» οι αυθαίρετες «μετακινήσεις» υπαλλήλων σε υπηρεσίες άλλων Περιφερειακών Ενοτήτων, το ΥΠΕΣ δεν βρήκε ούτε μία αράδα να γράψει για την εφαρμογή της έννοιας της «μετάθεσης» και στους υπαλλήλους των Περιφερειών, να υιοθετήσει τα αιτήματά μας και να εναρμονίσει τις σχετικές διατάξεις με την σχετική απόφαση του ΣΤΕ, όπου ως μετάθεση ορίζεται η μεταφορά ενός υπαλλήλου από μία διακεκριμένη οργανική μονάδα (Διεύθυνση) σε μία άλλη διακεκριμένη οργανική μονάδα και ως διακεκριμένη οργανική μονάδα θεωρεί κάθε οργανική μονάδα «με ιδία κατά τόπο αρμοδιότητα».

Η διαμόρφωση της αντίληψης ότι η ακολουθούμενη πολιτική, εν προκειμένω από τους ΟΤΑ, συνδιαμορφώνεται από το λαό και τους εργαζόμενους δεν είναι καινούργια μέθοδος εγκλωβισμού της συνείδησης. Γι αυτό βρίθουν οι προτάσεις, που προσπαθούν να   εγκλωβίσουν και να ενσωματώσουν ριζοσπαστικές διαθέσεις,  να πιέσουν για ευρύτερες συναινέσεις, να ενισχύσουν τον κοινωνικό εταιρισμό (επιτροπές διαβούλευσης, ηλεκτρονική διαβούλευση, δημοσκοπίσεις, δημοψηφίσματα, συμμετοχικοί προϋπολογισμοί, συνήγοροι, συμμετοχή εκπροσώπου των εργαζομένων (δίνουν δικαίωμα λόγου, λες και δεν έχουμε μέσα από τα Σωματεία μας) στη λήψη των αποφάσεων των ΟΤΑ κλπ). Πόσο μάλλον όταν η πολιτική αυτή είναι αντιλαϊκή και έχει προκαθορισμένο το πλαίσιο λειτουργίας της, που την απαρέγκλιτη εφαρμογή του εξασφαλίζουν μια σειρά υπάρχουσες και προτεινόμενες διαδικασίες και όργανα Εποπτείας και ελέγχου (Δημοσιονομικοί Έλεγχοι, Παρατηρητήρια, Ελεγκτές Νομιμότητας κλπ).

Διαδικασίες και Όργανα, που ανεξάρτητα πως ονομάζονται κάθε φορά εξασφαλίζουν από την Τοπική και Περιφερειακή Διοίκηση «την επίτευξη του μεσοπρόθεσμου δημοσιονομικού στόχου της χώρας (δηλ. εναρμόνιση με τα μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις) και της πορείας προσαρμογής προς αυτόν», «ανήκουν στο ισοζύγιο της Γενικής Κυβέρνησης και υπόκεινται στις δεσμεύσεις που απορρέουν από το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ), κατά τη σύνταξη του προϋπολογισμού τους».

Βλέπουμε πως στις σημερινές συνθήκες οικονομικής κρίσης και οξύτατου καπιταλιστικού ανταγωνισμού  ο εκσυγχρονισμός των φορέων του κράτους συνδέεται με την όλο και μεγαλύτερη  αποδυνάμωση και αποσύνδεση της  χρηματοδότησης των φορέων της Τ.Δ. από το κράτος, την διασύνδεση της λειτουργίας της με τις ανάγκες της επιχειρηματικότητας, επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένους κλάδους πχ απορρίμματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τουρισμός, αγροτική παραγωγή κλπ.

Στην κατεύθυνση αυτή προτείνεται οι κρατικές επιχορηγήσεις να παραμείνουν στην ευθύνη της κρατικής διοίκησης και  το ύψος τους να  συναρτάται «με  την δυναμικότητα των φόρων» και τα «ίδια έσοδα».  Δεν είναι τυχαίο που το άρθρο με τίτλο «Διευκόλυνση της είσπραξης ιδίων εσόδων των Ο.Τ.Α.» αποτελεί και το άρθρο 65 του Πολυνομοσχεδίου του ΥΠΕΣ, που έχει δοθεί στη δημοσιότητα.

Μπαίνει επίσης στην πρώτη γραμμή το ζήτημα της  επανεξέτασης της κατανομής των ΚΑΠ και της «μεταφοράς φορολογικής εξουσίας και  εσόδων στους ΟΤΑ», με βήματα όπως λένε προσεκτικά και σταδιακά, ώστε σε βάθος 5ετιας η Ελλάδα να συγκλίνει στο 50% του μέσου όρου φορολογικής αποκέντρωσης των χωρών του ΟΑΣΑ. Προτείνεται χαρακτηριστικά η «ενίσχυση της φορολογικής αποκέντρωσης με παράλληλη ενδυνάμωση των φοροεισπρακτικών μηχανισμών της Τ.Α. και παροχή κινήτρων στην αυτοδιοίκηση ώστε να επιδιώξει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα είσπραξης των τοπικών της εσόδων».

Με το  επιχείρημα δε  ότι  «δεν επαρκούν τα ανταποδοτικά έσοδα σε κάποιους δήμους ώστε να καλύψουν το κόστος λειτουργίας  των ανταποδοτικών υπηρεσιών» με την ΠΡΟΤΑΣΗ ανοίγει το ζήτημα   «οριοθέτησης  της έννοιας της ανταπόδοσης»  με στόχο να  απελευθερωθεί ένα στενά δεσμευτικό  θεσμικό πλαίσιο μεταξύ  κρατικής χρηματοδότησης και ανταπόδοσης και να περάσουν προοδευτικά σε αυτό, που στρατηγικά ετοιμάζουν: Οι πόροι των ΟΤΑ να έχουν ως κύρια πηγή τους την ανταποδοτικότητα και την επιχειρηματικότητα και η κρατική χρηματοδότηση να έχει «χαρακτήρα εξισορρόπησης». Χαρακτηριστικά είναι όσα αναφέρονται «πως χρειάζεται να προταθούν  άμεσα και άλλες υπηρεσίες των ΟΤΑ για να μπορέσουν να χαρακτηρισθούν ανταποδοτικού χαρακτήρα»!!!

Οι εργαζόμενοι των Περιφερειών τασσόμαστε σταθερά με όλους τους εργαζόμενους και το λαό που δηλώνει : φτάνει πια η φορομπηξία, δεν δεχόμαστε να πληρώνουμε και να ξαναπληρώνουμε για υπηρεσίες που θα έπρεπε να είναι δωρεάν και σύγχρονες, αναβαθμισμένες, και να καλύπτουν τις ανάγκες μας. Και αποδεικνύεται επίσης πόσο δίκιο είχαμε όταν ζητούσαμε να παραμείνει η μισθοδοσία μας στον κρατικό προϋπολογισμό, όταν στο προηγούμενο Συνέδριο της ΕΝΠΕ στη Λευκάδα υποδεχτήκαμε τον τότε υπουργό εσωτερικών με σύνθημα στο πανό μας «μισθοδοσία από τον κρατικό προυπολογισμό - όχι στη σύνδεση των μισθών μας με τους φόρους». Αίτημα, που για εμάς παραμένει στην πρώτη γραμμή.

Σε προτεραιότητα επίσης το ΥΠΕΣ με την ΠΡΟΤΑΣΗ του, θέτει «την αξιοποίηση της Ακίνητης Περιουσίας των ΟΤΑ», ως εργαλείο αύξησης των εσόδων τους, με μια «πιο ευέλικτη διαδικασία και έμφαση σε εκμισθώσεις επενδυτικού χαρακτήρα».

Με κορμό τις αλλαγές που προτείνουν στο άρθρο 192 του ν. 3463/2006 που  αφορά στην «εκμίσθωση ακινήτων» ανοίγουν όλους τους  δρόμους  της ληστρικής εκμετάλλευσης  γης και ακίνητων των ΟΤΑ  από  το  ιδιωτικό κεφάλαιο, προσδιορίζοντας παραχωρήσεις 25 χρόνων, 50 χρόνων για βιομηχανικές εγκαταστάσεις & επενδύσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, ακόμα και 99 χρόνων για αξιοποίηση  δημοτικής έκτασης  για τουριστικές δραστηριότητες!!! Προτείνουν επίσης ότι «αν η δημοπρασία δεν φέρει αποτέλεσμα, η εκμίσθωση να μπορεί να γίνει με απευθείας συμφωνία, της οποίας τους όρους θα καθορίζει το δημοτικό συμβούλιο», ότι «όλες οι συμβάσεις  παραχώρησης-εκμετάλλευσης  μπορούν να  υπεκμισθώνονται σε τρίτους» καθώς και ότι όλες αυτές «απαλλάσονται από φόρους/τέλη/ δικαιώματα υπέρ  Δημόσιου και τρίτων»!!!

Γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε έναν ακόμη εκσυγχρονισμό του κράτους, αναγκαίο για τους επιχειρηματικούς ομίλους, που θέλουν τους ΟΤΑ ικανούς να τους συνδράμουν στις νέες επενδύσεις τους.

Το γεγονός αυτό, όμως δεν θα σταθεί εμπόδιο στην προσπάθεια που κάνουμε να οξύνουμε την συνείδηση των εργαζομένων, στο να γίνει κατανοητό τι φταίει και η ζωή μας συνεχώς κατρακυλάει, να οργανώσουμε τον αγώνα μας για να διεκδικήσουμε αποτελεσματικά:

Οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών μας στη κατεύθυνση κάλυψης των αναγκών των λαϊκών οικογενειών, με προγράμματα δημόσιας υγείας, πρόνοιας, πρόληψης, στήριξης της φτωχής αγροτιάς, των μικρών επαγγελματιών, της εργαζόμενης γυναίκας της νεολαίας.

Σε αυτή την κατεύθυνση εξάλλου είναι και οι προτάσεις, που έχουμε καταθέσει σαν Ομοσπονδία στους αρμόδιους, για ενίσχυση των υπηρεσιών, για Υγειονομικές Υπηρεσίες των Περιφερειών, που θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν προγράμματα πρόληψης, που θα υλοποιούν πχ έγκαιρα όλο το πρόγραμμα της καταπολέμησης των κουνουπιών, για δωρεάν εμβολιαστική κάλυψη όλων των παιδιών και όλων των ενηλίκων, για επαναλειτουργία όλων των δημοσίων ΚΤΕΟ και μάλιστα δωρεάν για άνεργους και όλες τις ευπαθείς ομάδες, για κάλυψη των αναγκών σε Παιδικούς Σταθμούς και Κατασκηνώσεις, για κεντρικό σχεδιασμό και συντονισμό των αρμόδιων Υπηρεσιών Υπουργείων, Περιφερειών και Δήμων για να προσδιοριστούν κατάλληλοι χώροι υγειονομικής ταφής, θανατωμένων ζώων από επιζωοτίες, για να είναι οι συνάδελφοι γεωτεχνικοί στο πλάι της φτωχής αγροτιάς, για να υλοποιούν οι τεχνικές μας υπηρεσίες αντιπλημμυρικά έργα, έργα αντισεισισμικής θωράκησης, έργα που αποτελούν τις αναγκαίες κοινωνικές υποδομές στις πόλεις και τα χωριά και άλλα πολλά.

Μια τέτοια λειτουργία των Περιφερειών απαιτεί μαζικές προσλήψεις εργαζομένων με μόνιμη σχέση εργασίας και γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Μια τέτοια λειτουργία των Περιφερειών είναι στον αντίποδα του σημερινού Καλλικράτη, και στον αντίποδα των σχεδιασμών και της σημερινής κυβέρνησης, όπως αυτές διατυπώνονται στην ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ Τ.Δ.. Γι αυτό διαφωνήσαμε και μέσα στην Επιτροπή του ΥΠΕΣ, γι αυτό δηλώνουμε και με την σημερινή μας ΑΠΟΦΑΣΗ του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας μας, ότι την απορρίπτουμε και δεν αποτελεί για εμάς βάση για συζήτηση.

Και βέβαια πέρα από τα γενικά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για την κάλυψη των απωλειών των μισθών μας, για ανατροπή όλων των αντιασφαλιστικών νόμων, για πλήρη αναγνώριση της προυπηρεσίας μας, για ξεπάγωμα της μισθολογικής εξέλιξης, για συνέχιση και επέκταση του επιδόματος παραμεθορίου, για χορήγηση ανθυγιεινού επιδόματος σε όλους όσους εργάζονται σε ανθυγιεινούς χώρους και συνθήκες, για πλήρη κάλυψη των εξόδων μετακίνησης για την άσκηση της υπηρεσίας, για ολοκληρωμένη νομική κάλυψη και στήριξη.

Ζητήματα, για τα οποία μήνες τώρα περιμένουμε απαντήσεις από τα αρμόδια υπουργεία και ιδιαίτερα από το ΥΠΕΣ και για αυτό αποτελεί κοινή πλέον πεποίθηση και απόφασή μας ότι οι αγώνες μας πρέπει να πάρουν πια κινηματικά, διεκδικητικά χαρακτηριστικά, και έτσι να προϋπαντήσουμε και το νέο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.

Π.Α.

1. ΥΠΕΣ

    α. Γραφείο Υπουργού

    β. Επιτροπή για την Αναθεώρηση του Θεσμικού Πλαισίου της Τ.Α.

2. ΕΝΠΕ

3. Περιφερειάρχες

4. Κόμματα Βουλής (πλην Χ.Α.)

5. Σύλλογοι-Μέλη μας

6. ΜΜΕ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ, ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 28 Απρίλιος 2017 00:00

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

Αθήνα  27 /4 /2017

Αριθμ. Πρωτ.:42

Προς

Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών

κ Ν. Μαυραγάνη

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ

 

Εδώ και μήνες, σας έχουμε θέσει τα παρακάτω αιτήματά μας και παρά τις συναντήσεις που πραγματοποιήσαμε με εκπροσώπους του Υπουργείου σας με επικεφαλής τον Διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού κ. Καραγκούνη και την υπόσχεσή του ότι άμεσα θα είχαμε απαντήσεις, δεν έχουμε καμία θετική εξέλιξη, ούτε καν σχετική ενημέρωση.

Τα  αιτήματά μας για  τα οποία διεκδικούμε άμεση επίλυση έχουν ως εξής:

1) Νομοθετική ρύθμιση της συνέχισης εκτός ωραρίου του έργου των εξετάσεων οδήγησης και της χορήγησης της σχετικής αποζημίωσης.

2) Επαναφορά της χορήγησης της αποζημίωσης στους συναδέλφους που εκτελούν το λεγόμενο βοηθητικό έργο των εξετάσεων.

3) Επίλυση των ζητημάτων που σχετίζονται με τις δηλώσεις κωλύματος ή δικαιώματος αποχής από το έργο των εξετάσεων οδήγησης σε υπηρεσίες με μικρότερο των 21 εξεταστών.

4) Κατάργηση της ρύθμισης του ν.4439/2016, με την οποία χαρακτηρίζεται ως αυτοτελές πειθαρχικό παράπτωμα η όποια καθυστέρηση σε χορήγηση άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων.

5) Επαναλειτουργία των «Μικτών Κλιμακίων» και ρύθμιση της αποζημίωσης των συναδέλφων, που μετέχουν σε αυτά

6) Κατάργηση των προβλεπόμενων παραβόλων για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, που απαιτείται να ανανεώσουν τις επαγγελματικές άδειες οδήγησης κλπ.

7) Επαναλειτουργία όλων των Δημοσίων ΚΤΕΟ

Δηλώνουμε ότι εάν δεν επιλυθούν θετικά τα αιτήματά μας, που σχετίζονται με τη διενέργεια των εξετάσεων οδήγησης, θα υλοποιήσουμε την απόφαση της Ομοσπονδίας γα αποχή από το έργο των εξετάσεων, από 1-6-2017. 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ «ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ» - ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ» PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 21 Απρίλιος 2017 12:11

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα   20/4 /2017

Αριθμ. Πρωτ.:41

 

Προς Π.Α.

 

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ «ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ» - ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ «ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ»

 

Για μια ακόμη φορά οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται ως εξιλαστήρια θύματα της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζουν χέρι-χέρι κυβέρνηση και περιφερειάρχες. Με σημαία την πολιτική του «μικρότερου κράτους» και της εκχώρησης αρμοδιοτήτων σε ιδιωτικούς φορείς συνεχίζουν την απαξίωση των δημοσίων υπηρεσιών, μέσα και από την απαγόρευση των προσλήψεων.

Απέναντι σε αυτά τα δεδομένα, που σε επίπεδο Περιφερειών έχουν σημάνει την μείωση κατά 40% του αριθμού των εργαζομένων από το 2009, οι Περιφερειάρχες απαντούν με την ανάθεση  «παράλληλων καθηκόντων» σε όλο και περισσότερους υπαλλήλους και μάλιστα από υπηρεσίες, που βρίσκονται σε διαφορετικούς νομούς!!!

Πληθαίνουν τα φαινόμενα της αυθαιρεσίας και της αντεργατικής συμπεριφοράς. Προσπαθούν να μπαλώσουν τρύπες στις πλάτες των εργαζομένων, αντί να απαιτήσουν εδώ και τώρα προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Δεν υπολογίζουν ούτε το ελάχιστο εναπομείναν θεσμικό εργατικό πλαίσιο, ούτε στοιχειώδεις διαδικασίες.

«Βαφτίζουν» παράλληλα καθήκοντα, τα όποια πρόσθετα καθήκοντα θέλουν να αναθέσουν σε όποιο υπάλληλο θέλουν, σε όποια άλλη υπηρεσία θέλουν, ανεξάρτητα αν η υπηρεσία αυτή βρίσκεται σε άλλο Δήμο ή σε άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή σε άλλο Νομό!!!

«Βαφτίζουν» «μετάβαση»  και παράλληλα καθήκοντα τις αυθαίρετες «μετακινήσεις» που κάνουν.

Πατούν σε υπαρκτά προβλήματα, και βαφτίζοντας «το κρέας σε ψάρι» θέλουν να έχουν και «την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο», θέτοντας  σε καθεστώς ακυρότητας υπηρεσιακές ενέργειες και αποφάσεις.

Και μετά βέβαια οι ίδιοι θα έρθουν  να μας «αξιολογήσουν»… με κριτήρια και στόχους που βασίζονται σε αυθαίρετες, αντεργατικές αποφάσεις.

Ακολουθώντας αυτό τον αντεργατικό κατήφορο ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης έβγαλε Απόφαση (οικ. 1840/7-4-2017) περί «Συνδρομής των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών της Π.Ε Καβάλας από τις Π.Ε Ξάνθης και Δράμας», μέσω της διάθεσης ειδικού επιστημονικού (κτηνιάτρου) ή και βοηθητικού προσωπικού με την διαδικασία της ημερήσιας μετακίνησης και επιστροφής αυθημερόν στην έδρα…

Σε μια απόφαση του τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», ο Περιφερειάρχης αναθέτει άσκηση καθηκόντων σε υπαλλήλους των Νομών Ξάνθης και Δράμας παράλληλα και στο Νομό Καβάλας, χωρίς μάλιστα να προσδιορίζει καν το συνολικό χρονικό διάστημα της παράλληλης άσκησης, ούτε καν να μπαίνει στον κόπο να εφαρμόσει τα άρθρα του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007), όπου προβλέπεται ότι για μετακίνηση σε οργανική μονάδα που εδρεύει σε περιοχή άλλου δήμου ή κοινότητας, το οικείο όργανο υποχρεούται να μετακινήσει τον υπάλληλο που έχει εκδηλώσει επιθυμία μετακίνησης στη συγκεκριμένη οργανική μονάδα, δηλ. απαιτείται αίτηση του υπαλλήλου και εφαρμογή της διαδικασίας της μετάθεσης.

Οι προθέσεις του δε, για την διαιώνιση αυτής της κατάστασης αποτυπώνονται και στην εισήγηση προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, για πρόσληψη μόνο 1 ΙΔΟΧ κτηνιάτρου στην ΠΕ Καβάλας!!!

Με την αυθαίρετη αυτή απόφαση παρακάμπτει ακόμα και τα οριζόμενα στον  «Καλλικράτη» (άρθρο 245 παρ. 5 του ν . 3852/2010 ) όπου ρητά αναφέρεται ότι η «Απόφαση μετακίνησης υπαλλήλου σε θέση άλλης διεύθυνσης της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, γίνεται  με απόφαση του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης».

Δεν «ίδρωσε το αυτί του» ούτε από την ακύρωση ανάλογης απόφασης για παράλληλη ανάθεση καθηκόντων σε υπάλληλο της ΠΕ Έβρου και σε υπηρεσία της ΠΕ Ροδόπης, από τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, πριν ένα μήνα περίπου.

Η υποστελέχωση δεν λύνεται ούτε με τερτίπια, ούτε με μπαλώματα.

Εδώ και τώρα πρέπει να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Οι εργαζόμενοι δεν θα δεχτούμε να γίνουμε «μπαλάκι» από υπηρεσία σε υπηρεσία και από νομό σε νομό. Δεν θα δεχτούμε να είμαστε τα θύματα της πολιτικής, που από τη μια φορτώνει βάρη στο λαό και από την άλλη δίνει προνόμια στους επιχειρηματικούς ομίλους.

Απαιτούμε:

1.   Την ανάκληση όλων των αυθαίρετων «μετακινήσεων».

2.   Την άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού καθώς οι υπηρεσίες καθίστανται ολοένα και πιο υποστελεχωμένες.

3.    Την εφαρμογή της έννοιας της «μετάθεσης» και στους υπαλλήλους των Περιφερειών, αφού σύμφωνα και με απόφαση του ΣΤΕ ως μετάθεση ορίζεται η μεταφορά ενός υπαλλήλου από μία διακεκριμένη οργανική μονάδα (Διεύθυνση) σε μία άλλη διακεκριμένη οργανική μονάδα και ως διακεκριμένη οργανική μονάδα θεωρεί κάθε οργανική μονάδα «με ιδία κατά τόπο αρμοδιότητα».

Το ΥΠΕΣ όπου αποστέλλεται το παρόν καλείται να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να ανακληθει η συγκεκριμένη απόφαση και κάθε άλλη παρόμοια.

 

Π.Α.

1.    Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

2.    ΕΝΠΕ

3.    Περιφερειάρχες

4.    ΥΠΕΣ

5.    Δ/νση Προσωπικού Τ.Α.

 

Κοιν/ση

Σύλλογοι-μέλη μας

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 03 Απρίλιος 2017 07:58

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα 1 /4 /2017

Αριθμ. Πρωτ.:37

 

Προς

Συλλόγους μέλη μας

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Το ζήτημα της αξιολόγησης δεν είναι ούτε καινούργιο, ούτε ξεκομμένο από τα υπόλοιπες πλευρές που σχετίζονται με τη δουλειά μας, τους όρους εργασίας μας, τη λειτουργία των υπηρεσιών μας, την οργάνωσή τους, τις αρμοδιότητες και τις στοχεύσεις τους. Μπορεί να αποτυπώνεται κάθε φορά σε ξεχωριστό νόμο, όμως δεν είναι ξεκομμένο από το υπόλοιπο νομοθετικό πλαίσιο, που μας αφορά, που διέπει τη λειτουργία των υπηρεσιών μας, ένα πλαίσιο που γενικότερα καθορίζεται από την εκάστοτε εφαρμοζόμενη πολιτική, με αυτήν την πολιτική, εδώ, σήμερα και όχι με όποια ο καθένας θέλει να φαντάζεται.

Δεν είναι ένα απλά τεχνοκρατικό ή διαδικαστικό ζήτημα, αποσυνδεμένο από τη στόχευση κάθε κυβέρνησης για να λειτουργήσει το δημόσιο, ως «επιτελικό», «μικρό», στην υπηρεσία των επιχειρηματικών ομίλων (εκχώρηση υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων στον ιδιωτικό τομέα, είσοδο κι επέκταση των εργολάβων στις δημόσιες υπηρεσίες κ.α.). Έχει συγκεκριμένο πολιτικό περιεχόμενο, όπως εξάλλου έχει και η αξιολόγηση της κυβέρνησης…

Η δυνατότητα, που έχει η κάθε κυβέρνηση να κόβει και να ράβει την πολιτική της, να τη «σπάζει» σε μικρότερα κομμάτια, δεν μπορεί να οδηγεί τους εργαζόμενους να μην βλέπουν την συνολική της πολιτική.

Έτσι όταν εξετάζουμε τον ν. 4369/2016 της αξιολόγησης, οφείλουμε να διαβάζουμε και μια σειρά άλλους νόμους που άμεσα ή έμμεσα συνδέεται πχ μισθολόγιο (ν.4354/2015), κινητικότητα (ν.4440/2016), υπαλληλικός κώδικας (ν.3528/2007), οργανογράμματα (ν. 4178/2013), απαγόρευση προσλήψεων, δημοσιονομική πολιτική κλπ και να βλέπουμε συνολικά που οδηγεί.

Συγκεκριμένα:

α) Με το άρθρο 12 του μισθολογίου συνδέεται η αξιολόγηση με την μισθολογική εξέλιξη, αφού παρέχεται στους «άριστους» επιπλέον μισθολογικό κλιμάκιο.

β) Με το ίδιο άρθρο επίσης μετά από τρεις ετήσιες συνεχόμενες αξιολογήσεις (σ.σ. που κρίνουν τον εργαζόμενο «ανεπαρκή ή ακατάλληλο») μπορεί να αναστέλλεται η «αυτόματη» μισθολογική εξέλιξη του υπαλλήλου.

γ) Με το άρθρο 17 συνδέεται η αμοιβή με την αξιολόγηση της θέσης εργασίας… !!!, αφού ο κάθε φορέας θα μπορεί να βαθμολογεί και να αξιολογεί ως ιδιαίτερης σημασίας όποιες θέσεις εργασίας θέλει…

Εξάλλου και ο ίδιος ο Βερναρδάκης έλεγε στη Βουλή κατά τη συζήτηση του σχετικού νόμου: «ότι στο νέο μισθολόγιο αυτό που ψηφίστηκε το Δεκέμβριο περιλαμβάνονταν μελλοντικές προβλέψεις για τη σύνδεση της αξιολόγησης με μια ταχύτερη μισθολογική εξέλιξη ή και με μια βαθμολογική εξέλιξη. Επιπλέον η νέα αρχιτεκτονική του βαθμολογίου συνδέεται οργανικά με την αξιολόγηση, αφού αυτή η καλή βαθμολογία επιφέρει ταχύτερη ανέλιξη στο σύστημα σταδιοδρομίας (πρακτικά Βουλής σελ 6304 στις 23-2-2016)».

1) Με το άρθρο 40 του Υπαλληλικού Κώδικα δεν μονιμοποιούνται οι υπάλληλοι που έχουν διανύσει τα δύο πρώτα έτη της δοκιμαστικής υπηρεσίας τους, εάν «υπάρχει δυσμενής έκθεση αξιολόγησης».

2) Επίσης με τα άρθρα 83, 95 και 152 του Υπαλληλικού Κώδικα ο μόνιμος υπάλληλος «ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό (λόγω κακής αξιολόγησης), παραπέμπεται (...) προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο (...) μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό».

Με λίγα λόγια όποιος αξιολογείται και βαθμολογείται ως «ακατάλληλος» (0-24) απολύεται!!! Και μάλιστα η κυβέρνηση μέσα από την προβλεπόμενη Διεύθυνση Παρακολούθησης και Στατιστικής Ανάλυσης των Βαθμολογιών Αξιολόγησης θα παρεμβαίνει στη βαθμολόγηση εφαρμόζοντας το λεγόμενο “συντελεστή διόρθωσης”. Δηλαδή θα μπορεί να βάζει, όποια «ποσοστά» θέλει, να αυξάνει ή να μειώνει τους άριστους, τους ανεπαρκείς, τους ακατάλληλους κλπ. Ποιος μας λέει ότι αυτό δεν θα οδηγήσει ακόμα και σε ποσοστό μεγαλύτερο του 15%;

Τελικά προκύπτει ότι είναι σαθρό το επιχείρημα ότι η αξιολόγηση Βερναρδάκη είναι καλλίτερη από του Μητσοτάκη. Γιατί πιο έξυπνη είναι, πιο καλή δεν είναι. Ο Βερναρδάκης έπιασε το νήμα από εκεί που το άφησε ο Μητσοτάκης και το προσάρμοσε, λαμβάνοντας υπόψη και τις αντιδράσεις των εργαζομένων…, αλλά πάνω απ’ όλα λαμβάνοντας υπόψη την Έκθεση του ΣΕΒ 2016 ότι πρέπει να απολυθούν οι μισοί δημόσιοι υπάλληλοι!!!

Γι αυτό λέμε ότι όσο κι αν άλλαξε το περιτύλιγμα της προηγούμενης αξιολόγησης με το νόμο Βερναρδάκη (ν.4369/2016), η ουσία παραμένει ίδια.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Δεν μπορούμε να αφήσουμε να εφαρμοστεί ο νόμος, να φτάσουμε σε διαφορετικές αποδοχές κι ας έχουμε τα ίδια προσόντα και τα ίδια χρόνια και μετά να αντιδράσουμε.

Δεν μπορούμε να αφήσουμε να εφαρμοστεί ο νόμος και να δώσουμε την δυνατότητα στον κάθε Περιφερειάρχη να ξεχωρίζει κάποιες θέσεις εργασίας και να τις αμείβει καλλίτερα ή να κατατάσσει τους υπαλλήλους σε καλλίτερο βαθμό και μετά να αντιδράσουμε.

Δεν μπορούμε να περιμένουμε να φτάσουμε σε απολύσεις συναδέλφων μας, να περιμένουμε να ξεδιπλωθεί όλο το σενάριο και μετά να αντιδράσουμε.

Και βέβαια είναι γνωστό ότι και στα ζητήματα αυτά και στη στοχοθεσία, όπως και σε όλα τα αντεργατικά μέτρα η κυβέρνηση επιλέγει την εφαρμογή κομμάτι-κομμάτι, την ετεροχρονισμένη εφαρμογή ορισμένων πλευρών, για να μπορεί να περνάει «αναίμακτα» την πολιτική της. Μήπως δεν βλέπουμε ανάλογες μεθοδεύσεις στο ασφαλιστικό και τις συντάξεις (βλέπε προσωπική διαφορά, υπολογισμό εφάπαξ, πλεονάζον προσωπικό Ασφαλιστικών Ταμείων κλπ);

Για να γίνει λοιπόν πιο εύπεπτο φέτος δεν θα πάρει υπόψη της, τις παλιές εκθέσεις αξιολόγησης, ούτε θα «μοριοδοτήσει» την στοχοθεσία. Και μπορεί σε αρκετούς να μην είναι κατανοητό που θα αποσκοπεί η στοχοθεσία, όμως αν κοιτάξουν γύρω τους, θα δουν τη σύνδεση του «φοροεισπρακτικού» μηχανισμού με τη φοροληστεία, τη σύνδεση της λειτουργίας των νοσοκομείων με τα έσοδα από τους ασθενείς και τα «απογευματινά ιατρεία», τη σύνδεση της αξιολόγησης – στοχοθεσίας των νοσοκομειακών γιατρών με το πλαφόν στη συνταγογράφηση των φαρμάκων, των ιατρικών εξετάσεων κλπ. Πρέπει να περιμένουμε και τα «δικά μας» για να βγάλουμε συμπεράσματα, που πάει η δουλειά;

Οι παραπάνω πλευρές υφίστανται ανεξάρτητα αν οι προϊστάμενοι είναι με ανάθεση ή έχουν κριθεί, ανεξάρτητα αν είναι καλοί συνάδελφοι ή όχι; Είναι πλευρές που τα στελέχη της διοίκησης υποχρεώνονται να εφαρμόζουν.

Κι ας θυμηθούμε ακόμα και με την εφαρμογή των παλιότερων νόμων της αξιολόγησης βλέπαμε προϊσταμένους να βαθμολογούν συναδέλφους με χαμηλούς βαθμούς, επειδή είχαν «διαφορετική» άποψη σε διαφορετικά ζητήματα… Πάντοτε είχαμε χαμηλούς βαθμούς…, η διαφορά ήταν ότι η αξιολόγηση δεν συνδεόταν με την στοχοθεσία, δεν συνδεόταν με την βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, καθώς και ότι η πολιτική των απολύσεων για ένα μικρό, επιτελικό κράτος δεν ήταν στη πρώτη γραμμή…

Δεν είναι εξάλλου καθόλου τυχαία, ούτε η μεγάλη αύξηση των επιδομάτων των θέσεων ευθύνης, ούτε η ταχύτερη βαθμολογική εξέλιξη που δόθηκε στους απόφοιτους της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης με το τελευταίο μισθολόγιο. Προετοιμάζουν τους «γενίτσαρους» των δημοσίων υπαλλήλων.

Κι ας σκεφτούμε πόσο αντικειμενικά μπορεί να αξιολογήσει ένας προϊστάμενος, όταν ξέρει ότι η βαθμολόγηση αυτή μπορεί να δώσει στον υπάλληλο προβάδισμα στην επόμενη κρίση προϊσταμένων; Ή από πότε το αποτέλεσμα μιας συνέντευξης είναι αντικειμενικά μετρήσιμο; Από πότε το συνδικαλιστικό κίνημα θεωρεί την συνέντευξη  αντικειμενική, είτε αυτή που θα γίνεται στο πλαίσιο της αξιολόγησης, είτε αυτή που θα γίνεται στο πλαίσιο των κρίσεων για θέσεις ευθύνης;

Το ερώτημα που θέτουν κάποιοι αν πρέπει να είμαστε υπέρ ή κατά της αξιολόγησης είναι υποκριτικό και ψευδεπίγραφο, γιατί την αποδεσμεύουν από το περιεχόμενο και τους σκοπούς που αυτή υπηρετεί, την αποδεσμεύουν από την εφαρμοζόμενη πολιτική. Δεν είμαστε γενικά ενάντια στην αξιολόγηση, αλλά ενάντια στο συγκεκριμένο περιεχόμενο, τους σκοπούς και τις επιδιώξεις που προωθεί το ταξικό κράτος μέσω της αξιολόγησης.

Η λεγόμενη αξιολόγηση συνδέεται με το χαρακτήρα του κράτους και της δημόσιας διοίκησης.

Ας κοιτάξουμε στις Περιφέρειες: Το ανθρώπινο δυναμικό έχει μειωθεί κατά 40% από το 2010 έως σήμερα, προσλήψεις δεν γίνονται, τα «παράλληλα καθήκοντα» στους συναδέλφους πάνε σύννεφο, οι δαπάνες μετακίνησης για να εκτελούνται υπηρεσίες εκτός έδρας πετσοκόπηκαν, υπηρεσίες υπολειτουργούν, τα περισσότερα δημόσια ΚΤΕΟ με το τρικ της πιστοποίησης παραμένουν κλειστά, αρμοδιότητες που αφορούσαν τεχνικές υπηρεσίες, δημόσια έργα (ηλεκτροφωτισμός, ασφαλτόστρωση κλπ) εκχωρήθηκαν σε ιδιώτες, προωθούνται συστηματικά τα ΣΔΙΤ και οι ΚΟΙΝΣΕΠ, κατασκευάζονται έργα με κριτήριο την προσέλκυση των επενδύσεων, αγροτικά κτηνιατρεία έκλεισαν, καταργήθηκαν μια σειρά διαδικασίες αδειοδοτήσεων και ελέγχων στο όνομα των επενδύσεων. Ταυτόχρονα μειώθηκαν δραστικά οι ΚΑΠ, δηλ. η χρηματοδότηση των Περιφερειών, ενισχύεται παραπέρα η ανταποδοτικότητα και τα χαράτσια για το λαό μέσα και από τον νέο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ενώ χορηγούνται κίνητρα και διευκολύνσεις στο κεφάλαιο.

Και μετά από όλα αυτά η κυβέρνηση θέλει να μας αξιολογήσει!!!

Δεν θα της κάνουμε τη χάρη. Ήρθε η ώρα και πάλι να οργανώσουμε τον αγώνα μας απέναντι στην λεγόμενη «αξιολόγηση».

Θα αποκαλύψουμε σε όλους τον αντιδραστικό της χαρακτήρα, γιατί βαδίζει μαζί με την υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής.

Με το «βούρδουλα» και τη βία της αξιολόγησης, συνολικά με τις αναδιαρθρώσεις στο Δημόσιο στοχεύουν σε ένα κράτος ακόμα πιο ταξικό, πιο αυταρχικό, ακόμα πιο εχθρικό απέναντι στου δημοσίους υπαλλήλους, το λαϊκό κίνημα και ταυτόχρονα ένα κράτος που θα υπηρετεί πιο αποτελεσματικά τη στρατηγική της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των μονοπωλιακών ομίλων. Θέλουν να προχωρήσουν την αξιολόγηση γιατί θέλουν να έχουν ένα  χειραγωγημένο υπαλληλικό προσωπικό που θα εξειδικεύει και θα εφαρμόζει αδιαμαρτύρητα όλες τις αντιλαϊκές της αποφάσεις. Αυτό εξάλλου αποτελεί την κοινή γραμμή και αυτής και της προηγούμενης κυβέρνησης.

Στοχεύουν στην ενίσχυση της επιχειρηματικής λειτουργίας στα Νοσοκομεία, στα σχολεία, στους ΟΤΑ, στα Πανεπιστήμια, γενικότερα στις υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα. Με τη λεγόμενη αξιολόγηση στοχεύουν στην προώθηση σαρωτικών ιδιωτικοποιήσεων, στην παράδοση ολόκληρων τομέων και υπηρεσιών σε ιδιώτες, προκειμένου να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

Οι οργανισμοί και η δομή τους, το μητρώο επιτελικών στελεχών, η αξιολόγηση, η στοχοθεσία και η κινητικότητα αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στο Δημόσιο, του νέου Καλλικράτη, του νέου αναμορφωμένου αστικού κράτους.

Η λεγόμενη αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με την ανάγκη επιστημονικής, τεχνικής, επαγγελματικής στήριξης των δημοσίων υπαλλήλων, ώστε οι ίδιοι και οι δημόσιες υπηρεσίες να γίνουν καλύτερες, σύγχρονες, πιο ποιοτικές στην παροχή αναβαθμισμένων κοινωνικών υπηρεσιών για τα λαϊκά στρώματα. Δεν έχει ως σκοπό την ικανοποίηση των διευρυμένων λαϊκών αναγκών, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ή την εξάλειψη των αιτιών που οδηγούν στην υποβάθμιση αυτών των υπηρεσιών.

Το τι αξιολόγηση έχουν στο μυαλό τους να κάνουν, φαίνεται κι απ’ το γεγονός ότι τα πρώτα στελέχη της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, όπως και του ΣΥΡΙΖΑ, δεν περνάει ούτε μια μέρα που να μην καθυβρίζουν, να μην συκοφαντούν και να ντροπιάζουν τους δημοσίους υπαλλήλους συλλήβδην ως τεμπέληδες και κοπανατζήδες, να τους δείχνουν ως υπεύθυνους για τα χάλια των δημόσιων υπηρεσιών, αποσκοπώντας έτσι να κρύψουν τις δικές τους διαχρονικές ευθύνες.

Ως εργαζόμενοι δε συμβιβαζόμαστε και πολύ περισσότερο δεν επιβραβεύουμε την τεμπελιά, τη ρεμούλα και την κοπάνα. Δεν λέμε ότι είμαστε ενάντια στον έλεγχο στα εργασιακά καθήκοντα κάθε υπαλλήλου. Όπως επίσης δε θεωρούμε, ότι φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι για τα προβλήματα στις δημόσιες υπηρεσίες.

Δεν παραγνωρίζουμε ότι υπάρχουν προβλήματα απόδοσης στην εργασία κάποιων δημοσίων υπαλλήλων, όμως γι’ αυτά υπάρχει το αντίστοιχο θεσμικό – νομικό πλαίσιο, με το οποίο μπορούν ν’ αντιμετωπιστούν.

Εμείς θεωρούμε ότι ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να είναι σωστός και αποδοτικός στη δουλειά του. Όμως, άλλο πράγμα είναι αυτό και άλλο η απόδοση αυτή να συνδέεται με την αξιολόγηση, με την περικοπή μισθού και τις απολύσεις.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Καλούμε όλα  τα πρωτοβάθμια Σωματεία μας να αναλάβουν πρωτοβουλίες και δράση για να μπλοκάρουμε, μαζί με όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο, την αξιολόγηση του νόμου Βερναρδάκη.

Έχουμε χρέος να αναμετρηθούμε με υπαρκτές δυσκολίες, με αυταπάτες που υπάρχουν. Να επιταχύνουμε τη δράση μας, την ενημέρωση των συναδέλφων μας. Να οργανώσουμε Γενικές Συνελεύσεις και περιοδείες σε κάθε χώρο δουλειάς.

Έχουμε την πείρα, από την ακύρωση στη πράξη της αξιολόγησης Μητσοτάκη. Μπορούμε και τώρα να τα καταφέρουμε.

 

Μπορούμε με τη δράση μας για να μπλοκάρουμε

την αξιολόγηση του νόμου Βερναρδάκη.

 

ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ

ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ

 

Με μαζικές διαδικασίες, Γενικές Συνελεύσεις και συλλογικό αγώνα

προχωράμε απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική.

Κοιν/ση

1. ΕΝΠΕ

2. ΥΠΕΣ

3. Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης

4. ΑΔΕΔΥ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 30 Μάρτιος 2017 08:34

   Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

www.osyape.gr

τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977432661

 

Αθήνα  28 /3 /2017

Αριθμ. Πρωτ.: 36

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας, αποφάσισε κατά την σημερινή του συνεδρίαση να συμμετέχει στην προκηρυγμένη ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από την διαδικασία της αξιολόγησης.

Άμεσα θα σταλεί αναλυτικό κείμενο με τις θέσεις της Ομοσπονδίας και την σχετική επιχειρηματολογία.

Καλούμε όλους τους Συλλόγους μέσα από Γενικές Συνελεύσεις, συγκεντρώσεις και άλλες μαζικές διαδικασίες να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την υλοποίηση της απόφασής αυτής και να συγκεντρώνουν τα φύλλα αξιολόγησης όλων των υπαλλήλων.

Οι συνάδελφοι συμπληρώνουν μόνο τα στοιχεία τους στα σχετικά έντυπα αξιολόγησης και τα παραδίδουν στο Σύλλογό τους.

 

ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ

ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ          ΑΝΔΡΕΑΔΕΛΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ


 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 10 από 67

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση