.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 03 Δεκέμβριος 2019 13:53

Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/νση: Λ. Συγγρού 80-88, 7ος όροφος
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
www.osyape.gr
τηλ. προέδρου: 6932442294 – τηλ. γραμματέα: 6977504710

 

                                                                                          Αθήνα 1/12 /2019
                                                                                       Αριθμ. Πρωτ.:161

 

 

                                                             Προς :
                                                                                         Υπουργό Εσωτερικών
                                                                                                  κ. Παναγιώτη Θεοδωρικάκο

 

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ»

 

Ένα πλήθος αντεργατικών και αντιλαϊκών ρυθμίσεων προωθείται με το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών, με τίτλο «Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών».
Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων:


1. Με τα άρθρα, που αφορούν την λεγόμενη «κινητικότητα»:
Θέτει περιορισμούς στη δυνατότητα μετάταξης των υπαλλήλων σε άλλο φορέα, αφού περιορίζει τους κύκλους κατάθεσης αιτήσεων σε δύο το χρόνο και «μπλοκάρει» τις μετατάξεις συγκεκριμένων κατηγοριών υπαλλήλων (Τεχνικών Υπηρεσιών και των Υπηρεσιών Δόμησης των Δήμων). Ρύθμιση που υποδηλώνει ότι δεν πρόκειται να προχωρήσουν σε κάλυψη κενών οργανικών θέσεων με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και που οι Περιφερειάρχες απαιτούν να επεκταθεί και στους εργαζόμενους των Περιφερειών, με την νομοθέτηση της απαίτησης της σύμφωνης γνώμης τους.
Εντάσσει τις μετατάξεις σε ανώτερη κατηγορία στο σύστημα της «κινητικότητας», βάζοντας με αυτό τον τρόπο περιορισμούς στην εξέλιξη των υπαλλήλων στον φορέα που υπηρετούν. Επαναφέρει δηλαδή την αρχική απαράδεκτη διάταξη στο ν. 4440/2016 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που είχαμε καταφέρει να ακυρωθεί στη συνέχεια.
Διατηρεί τις απαράδεκτες προϋποθέσεις του 74 του ν. 4590/2019 για τις μετατάξεις των ΙΔΑΧ υπαλλήλων, δεν εξασφαλίζει την κάλυψη της μισθοδοσίας των «μετακινούμενων» εργαζομένων των ΟΤΑ από τον κρατικό προϋπολογισμό,
Ενσωματώνει τις απαράδεκτες ερμηνείες για απαίτηση επανυποβολής αιτήματος (στο φορέα υποδοχής) αναγνώρισης της συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στις περιπτώσεις μετάταξης υπαλλήλων μέσω της «κινητικότητας», ανεξάρτητα εάν είχε αναγνωριστεί από τον φορέα που υπηρετούσε πριν (από τον φορέα προέλευσης) και είχε καταταχτεί σε ανάλογο μισθολογικό κλιμάκιο.

Κάνει ένα ακόμα βήμα πίσω στη «συμμετοχή» του εκπροσώπου του «οικείου Συλλόγου εργαζομένων», που έτσι κι αλλιώς είναι «παρατηρητής» στο τριμελές όργανο που «αξιολογεί τους υποψηφίους για την κάλυψη θέσης με μετάταξη ή απόσπαση» του φορέα υποδοχής, αφού αφήνεται στη κρίση του φορέα («δύναται να συμμετέχει», όπως λέει χαρακτηριστικά). Ούτε ως παρατηρητές δεν ανέχονται τους εκπροσώπους των εργαζομένων.


2. Με τα άρθρα, που αφορούν στο Σύστημα Επιλογής Προϊσταμένων και την σχετική τροποποίηση του Υπαλληλικού Κώδικα:
Με μια απαράδεκτη και αντιδημοκρατική ρύθμιση καταργεί τη συμμετοχή των αιρετών των εργαζομένων από τα Συμβούλια Επιλογής Προϊσταμένων (ΣΕΠ), τους οποίους και αντικαθιστά με υπηρεσιακά στελέχη, ακολουθώντας την τακτική όλων των τελευταίων κυβερνήσεων περιορισμού των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιακών συμβουλίων και των αιρετών, που συμμετέχουν σε ΥΣ & ΣΕΠ. Ρύθμιση, που υποδηλώνει ότι κυβέρνηση, υπουργοί και Περιφερειάρχες δεν μπορούν ούτε να ανεχτούν την παρουσία των αιρετών. Φοβούνται τις αποκαλύψεις των χειρισμών και των επιλογών τους, φοβούνται μήπως επιλεγούν σε θέσεις ευθύνης μη «ημέτεροι» υπάλληλοι.
Τροποποιεί τη μοριοδότηση σε διάφορα «προσόντα» (σεμινάρια κλπ) και κυρίως σε δεδομένα βάσει των οποίων προβλέπεται η επιλογή σε θέσεις ευθύνης. Συγκεκριμένα αυξάνει τα μόρια της συνέντευξης και της άσκησης καθηκόντων σε θέσεις ευθύνης και μειώνει τα τυπικά προσόντα, την εργασιακή εμπειρία και την προϋπηρεσία. Αυξάνει δηλαδή τις «αναθέσεις» και όλα τα υποκειμενικά κριτήρια, προκειμένου να έχει «λυμένα τα χέρια» να τοποθετεί επί της ουσίας σε θέσεις ευθύνης όποιους θέλει.


3. Στο κεφάλαιο του Σχεδίου νόμου που έχει τίτλο «Ενδυνάμωση της αναπτυξιακής προοπτικής των ΟΤΑ»:
Ενσωματώνονται αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στους ΟΤΑ μέσα από την ενίσχυση και επέκταση της λειτουργίας και των αρμοδιοτήτων των Αναπτυξιακών Εταιρειών, την συνέχιση και επέκταση της ιδιωτικοποίησης αρμοδιοτήτων, των προγραμματικών συμβάσεων, τους μηχανισμούς που εγκαθιστά με τον «στρατό» των συμβούλων και του «έκτακτου προσωπικού», που θα προσλαμβάνεται και θα αμείβεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, που θα καθορίζει και τα προσόντα του, σύμφωνα με «τις ειδικότερες προβλέψεις του κάθε φορά εκτελούμενου προγράμματος ή σύμβασης»!!!
Αναπτυξιακές Εταιρείες, που θα «μοιράζουν» χρήμα κατά το δοκούν και θα «προσπερνούν» τις όποιες δικλίδες ασφαλείας υπάρχουν στις υπηρεσίες. Με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια λειτουργίας και επιχειρηματική δραστηριότητα θα αποτελούν πηγή κερδοφορίας για τους επιτήδειους και θα εξυπηρετείται ακόμα καλύτερα ο ρόλο τους στην υπηρεσία του μεγάλου κεφαλαίου και των μονοπωλίων.
«Παλιά μου τέχνη κόσκινο» κι ας βρίθουν οι Αναπτυξιακές που κλείσανε κακήν κακώς για κακοδιαχείριση, εκτός των άλλων.

Ζητάμε την απόσυρση όλων των παραπάνω ρυθμίσεων και την ενσωμάτωση των αιτημάτων που έχουμε εδώ και χρόνια καταθέσει για την επίλυση των εργασιακών μας ζητημάτων.-

 

Κοιν/ση
ΕΝΠΕ

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                        Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΠΑΝΟΥΤΣΑΚΟΥ ΒΕΤΑ                                                                             ΤΖΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

 

fotografies2 arxeio2

syndesmoi2 epikoinonia2

bottom

designed by FREEextra.com - contact to webmaster - Διαχείριση